Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik vind de eerste echt heel mooi, vooral die mond. Bij de wang en het voorhoofd vind ik het kleur (oranje) niet goed overlopen zeg maar, allsof het uitgeveegd is ofzo.
De tweede vind ik wat saaier, maar je hebt dat haar wel goed gedaan, dat vind ik altijd het moeilijkst.. zelf heb ik ook wat gemaakt een keer: http://groups.msn.com/punkslut/shoeb...hoto&PhotoID=4 (ff kopiëren en plakken |
![]() |
|
De eerste is echt heel erg goed gelukt. De lippen storen me eigenlijk niet, vind ze net bij haar passen.
De tweede vind ik eerlijk gezegd wat minder goed. Ik denk dat het gezicht wat licht van kleur is in vergelijking met haar nek en zo. Haar mond en neus hebben wel een hele mooie vorm al lijkt de neus wat scheef te staan boven de mond. Maar ik wil zeker nog wel meer van je schilderijen zien, want je hebt echt wel talent.
|
ik vin ook de 1e een stuk beter, mis. als de kin iets korter is ofzow maar de lippen zijn echt prachtig!
bij het haar krijg ik een beetje het id dat je het naar boven gewoon zwart hebt gemaakt zodat je geen haar meer hoeft te tekeken, dit omdat het aan de zijkant heel kort is.. de 2e heeft ook wel wat maar is een beetje gewoon een standaard gezicht ![]()
||
Citaat:
![]() de 2e was heel vaag bedoelt...de achtergrond had ik eerst helemaal donkerblauw gemaakt en toen de lijntjes gemaakt met knal oranje....maar ik heb er een beetje teveel overheen geverft enzo...dus het effect is een beetje weg.... bij de 1e hoort er eigenlijk nog een stuk aan [hals/schouders/achtergrond bovenaan en links] maar dat paste niet onder de scanner ik scan er binnekort nog wel wat in.... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Heb een (waardevol) schilderij gekocht voor 45 euro ( foto) KiimmiieJ | 18 | 18-10-2004 15:37 | |
Verhalen & Gedichten |
De wedstrijd: Schrijf wat bij het schilderij lovetear | 20 | 16-02-2004 06:50 | |
ARTistiek |
[schilderij] En? Lunatique | 9 | 17-06-2003 19:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Schilderij-dialoog iamre18 | 7 | 17-12-2002 12:39 | |
ARTistiek |
Gezocht: schilderij Verwijderd | 11 | 14-09-2002 20:46 | |
ARTistiek |
Een vraag over schilderij van Vincent van Gogh expeditieteam vorflo | 10 | 29-06-2001 09:10 |