Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
bij mozilla als je 't goed in hebt gesteld vraagt ie ALTIJD of het schermpje gesloten moet worden of niet.
trouwens irritant als schermpjes automatisch openen, dat doet het bij mij niet (moet ik moeite voor doen). en de sites die ik niet kan bekijken, bekijk ik meestal dan ook maar niet. dus als ik jou was zou ik geen pop-ups gebruiken e.d.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Code:
<a href="pagina.php" onClick="javascript:window.close()">De pagina</a> |
![]() |
|
![]() |
nogmaals
bij IE/netscape MOET je bevestigen als je het hoofdvenster af wil sluiten daarnaast is het gewoon asociaal aangezaien je hiermee ook de backbuttons buiten je site disabled het feit dat mozilla geen poipups opent (nou ja beetje tweaker is dat het eerste) kan je ondervangen door een extra link te maklen maar op zich lijkt het mij het mooist om het venster dat je wil afsluiten gewoon een mooi logo met daarop een tekstje als Opent er nu geen venster klik dan hier Bedankt voor uw bezoek
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spyware, adware en virussen topic #6 Verwijderd | 217 | 04-03-2011 15:12 |