Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2003, 17:31
Marshall
Marshall is offline
We hebben uw bericht te laat ontvangen en hierdoor is het onmogelijk gebleken deze nog in het nummer van 12juni te plaatsen.
Om het ongemak voor uw enigszins te verlichten willen we aanbieden uw bericht in de komende 2! nummers te plaatsen.

We hopen dat u hiermee accoord gaat en dat we u hiermee voldoen tegemoet komen. Wanneer u het er niet mee eens bent zien we graag uw reactie tegemoet.

dit is t dus... hoop dat iemand me ermee kan helpen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-01-2003, 18:00
Marshall
Marshall is offline
BrenT.. waar ben je met je frans linguistische kwaliteiten . j'ai besoin de ton aide mon pote!!!!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 19:12
brent
brent is offline
On a reçu votre message en retard et de ce fait il s' est avéré impossible de le mettre dans le numéro du 12 juin. Pour soulager quelque peu votre inconvénient nous vous offrons d' insérer votre message dans les 2 numéros à venir.
Nous espérons que vous pouvez souscrire notre proposition et de vous faire une consession suffisante. Si vous n' êtes pas d' accord on attend votre réaction avec plaisir.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 19:21
Vlooienband
Vlooienband is offline
We hebben uw bericht te laat ontvangen en hierdoor is het onmogelijk gebleken deze nog in het nummer van 12juni te plaatsen.
Om het ongemak voor uw enigszins te verlichten willen we aanbieden uw bericht in de komende 2! nummers te plaatsen.

We hopen dat u hiermee accoord gaat en dat we u hiermee voldoende tegemoet komen. Wanneer u het er niet mee eens bent zien we graag uw reactie tegemoet.
---
Nous avons votre nouvelle en retard et par conséquent ce n'est pas possibile celui-ci insérer aux le numéro douze juin.
Pour le facilitair du gêne vous voudrez le insérer de ton nouvelle au les prochain deuz numméros.

Nous espèrons avec cela un convention effectuer, avec lequel une bonne indemnité. N'êtes pas vous en désaccord, nous espèrons au une plus précicément explication.

Er kunnen wat fouten inzitten m.b.t. de vormen van bijvoorbeeld du, de la, au, aux etc, maar dat kan je er zelf ook wel uithalen.
Ik heb wel in plaats van "We hopen dat u hiermee accoord gaat" "We hopen hiermee een overeenkomst te bewerkstelligen". Dit om de simpele reden dat het zo mooier klinkt.
Ook heb ik "Wanneer u het er niet mee eens bent zien we graag uw reactie tegemoet" veranderd in "Bent u het hier niet mee eens, hopen wij op een nadere uitleg van u."
Wat is dit trouwens voor een belachelijke brief? Jij schrijft iets naar een tijdschrift en wil dus dat zij het plaatsen. Jij hoort dan moeite te doen en zij niet. Nu lijkt het haast alsof dat tijdschrift op de knieën ligt te smeken of je het hen alsjeblieft wil vergeven dat zij de deadline die jij niet hebt gehaald niet uit konden stellen.

Laatst gewijzigd op 07-01-2003 om 19:29.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 20:28
brent
brent is offline
Bescheidenheid siert de mens en zelfkennis is een instrument om je niet oeverloos belachelijk te maken: is bovenstaande onzin van ene Scimmia een grap of een bittere spot met de Franse taal?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 20:40
skifreak
skifreak is offline
he brent,
praat jij frans??
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 21:51
Vlooienband
Vlooienband is offline
Citaat:
brent schreef:
Bescheidenheid siert de mens en zelfkennis is een instrument om je niet oeverloos belachelijk te maken: is bovenstaande onzin van ene Scimmia een grap of een bittere spot met de Franse taal?
Bovenstaande onzin is resultaat van een poging tot vertalen. Als het niet goed is, is het handig als je zegt wát niet goed is.
En spotten met talen doe ik niet.
Oud 08-01-2003, 08:02
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Scimmia schreef:
Bovenstaande onzin is resultaat van een poging tot vertalen. Als het niet goed is, is het handig als je zegt wát niet goed is.
En spotten met talen doe ik niet.
mja, heb zelf ook een tijdje in frankrijk gewoond en het is inderdaad best fout maar ok kan zelf helemaal nix van t schrijven van formele brieven...
daarom dus de vraag... & brent maar zwijgen , maar ok.. heb m zelf al gemaakt dus thnx anyway scimmia cia0 cia-
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 12:49
marlies
marlies is offline
Citaat:
brent schreef:
Iets aardiger tegen Scimmia mag ook wel
Oud 08-01-2003, 16:42
Vlooienband
Vlooienband is offline
Maar hallo... Wát is er dan allemaal fout, als jullie dat niet vermelden, leer ik er ook niets van.
Oud 08-01-2003, 18:38
faan
faan is offline
Scimmia ik kan de zinnen van marshall_mathers beter begrijpen dat het gecompliceerde Nederlands van jou Het hoeft toch niets naar de koningin te sturen
Oud 08-01-2003, 18:39
faan
faan is offline
lol oeps

Je Het hoeft toch niets naar de koningin te sturen
Oud 08-01-2003, 18:45
Vlooienband
Vlooienband is offline
Dat was te voorspellen. Maar de spellingsfouten e.d. Die wil ik weten. (Ik heb zelf alleen frans-1, maar zo kan het het oefenen. En ik weet dat het errug bijgeschaafd moet worden, iets dat lukt als ik weet wat ik fout doe.
Oud 09-01-2003, 07:14
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
faen schreef:
Scimmia ik kan de zinnen van marshall_mathers beter begrijpen dat het gecompliceerde Nederlands van jou Het hoeft toch niets naar de koningin te sturen
ze noemt me een 'het'
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 07:21
Marshall
Marshall is offline
Scimmia schreef:

We hopen dat u hiermee accoord gaat en dat we u hiermee voldoende tegemoet komen. Wanneer u het er niet mee eens bent zien we graag uw reactie tegemoet.
---
Nous avons recevu votre nouvelle en retard et par conséquent ce n'etait pas possibile d'insérer ca dans le numéro de douze juin.

(Pour le facilitair du gêne vous voudrez le insérer de ton nouvelle au les prochain deuz numméros).->deze is echt helemaal fout eigenlijk..

een paar fouten dan ....
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 14:43
faan
faan is offline
Uhm.. ik ben even in de war (faen is een jongen?)
En als je verder had gekeken, vervangde ik "het" met "je". Ik had gewoon van een eerste zin, een andere gemaakt en dat ging een beetje mis
Oud 09-01-2003, 14:46
faan
faan is offline
OF maakte je me extra vrouwelijk ?
Zielig, want ik deed wel moeite om jouw naam goed te schrijven
Oud 09-01-2003, 14:48
faan
faan is offline
Åh för faaaannnnn

extrá vrouwelijk -> lol

Maakte je mij met opzet vrouwelijk?
Reageren