![]() |
|
![]() |
Line-up tot nu toe:
Six Feet Under Datum:4-7-03 tot 5-7-03 In : Dessel, Belgie Homepage: http://www.graspop.com |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() nouja.. dan vind ik dat stigmata zich nog inhoud als jij zegt dat metal dood is ![]() als metal echt dood was zou graspop niet zo gezellig zijn |
![]() |
||
Citaat:
1)sleep je muis naar het smilie-kadertje 2)ga naar het knipoogventje (je weet wel: met 1 oog open en het andere toe) 3) nu moet er verschijnen: NIET GEMEEND tuurlijk is metal niet dood want er zijn nog genoeg mensen die ernaar luisteren, maar mag ik het alstublieft niet mooi vinden? Crap zeg, moet die zielige aap me daarom beginnen uitschelden?? Trouwens ik ken wel veel metalheads, en veel daarvan zijn echt macho's en alleen maar bezig met drinken enzo...Maar uiteraard heb je ook anderen...alleen weet ik dat er extra veel van dat volk (zoals Stigmata666666666) op zo'n festival gaat zijn en daar heb ik geen zin + dat ik de muziek niet graag hoor, mag dat? |
![]() |
||
waarom ben ik op internet toch altijd zo gehaat
![]() schitterend ![]() ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 22-01-2003 om 20:06. |
![]() |
||
Citaat:
ruudje is wel ok (voor een broekie ![]()
|
Dat is zowat in mijn achtertuin, die teringherrie!
![]() Khoor de "muziek" altijd tot bij ons thuis, als de wind goed (of slecht, 't is maar hoe je't bekijkt ![]() ![]() Op zich is 't wel ok, nog nooit naartoe geweest, niet echt mijn stuff, maar ken genoeg mensen die er elk jaar weer naartoe gaan. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Graspop 2010 metalheadje | 4 | 01-12-2009 12:29 | |
Muziek |
Graspop!!! JJ13 | 5 | 20-02-2004 18:10 | |
Muziek |
Graspop 2003 dr martens | 250 | 11-07-2003 19:34 | |
Muziek |