Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ikzelf ben ook eenbeetje als persoon y, ik denk al gauw dat een jongen toch niks van me moet hebben als hij wat afstand neemt. Maar als die gevoelens echt diep zitten dan is er op de een of andere manier toch wel iets wat jullie samen brengt denk ik. Of misschien moet je dat gevoel proberen te overwinnen? Door wél te tonen wat je voelt, door het wel te wagen, ook omdat je weet dat zij gevoelens koestert voor jou. En bang zijn verliefd te zijn dat ken ik maar dat gevoel kan pas verdwijnen als je het wél probeert en er niet voor wegrent... PS. Je hebt het over pijn, maar welke pijn bedoel je? De pijn verliefd te zijn? Of begrijp ik het verkeerd? Laatst gewijzigd op 12-01-2003 om 21:55. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mijn ervaring is dat meisjes hier allergisch voor zijn ![]()
|
![]() |
Maar in jouw verhaaltje koestert meisje Y wel gevoelens dus heb je al een zekerheid. Het probleem is uiteraard dat je daar nooit 100% zeker van kan zijn, vandaar je onzekerheid.
Maar dat is de stap die je moet proberen zetten. Onderdruk niet je gevoelens, probeer ze te uiten tegenover het meisje en als het tegenvalt, dan heb je het tenminste geprobeerd, daar geraak je wel bovenop. ![]() Jongens zouden vaker moeten openstaan voor hun gevoel. |
![]() |
|
jaaaaaah!
hoe kun je nou verdringen wat je voelt?! dat vraag ik me altijd af bij jongens.... mja ze schijnen t idd echt te kunnen! knap hoor! knuffels....
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Het is inderdaad allemaal spel van toeval maar waag je kans gewoon, meisjes vallen meer op zelfzekere jongens ![]() Of misschien zet zij de stap wel naar jou toe wie weet? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat het enorm slecht is wat X zichzelf aandoet... Als je verliefd wordt is er altijd een kans dat je gekwetst word... maar wie zich voor dit niet kan openstellen, heeft ook weinig kans dat het ooit iets wordt... Zoals voorheen gezegd maakt het je enkel maar zwakker... Misschien moet je X eens proberen te vertellen dat hij Y misschien kwetst omdat ie net zen gevoelens niet kan tonen... wie niet gekwetst wil worden, moet anderen ook proberen niet te kwetsen...
Anyway, ik hoop dat het hem lukt ![]() greetz
|
K herken je situatie wel een beetje, maar dan in 1e persoon.
Mensen die heel duidelijk affectie voor me tonen stoten me een beetje af, zeker wanneer ze niet op m'n golflengte zitten. Hoe ik met zo'n dingen omga : ik blijf op een of andere manier mezelf, en maak met iedereen die ik "leuk" vind, gewoon op manier van denken ofzo, meer oogcontact en schenk er meer aandacht aan. (dit geld zowel voor m als v). Als het echt interessant wordt, dan probeer ik meer contact te hebben... En als er na ee ntijdje mss iets kan groeien, dan pols ik naar hoe zij over relaties denkt. Bv praten over de gemiddelde relaties, en hoe je erover denkt, helpt al veel op gang... En als je dan die uitleg doet, over hoe je exact over relaties en gevoelens denkt, wel dan weet ze 't ineens... En dan verklaar je je reacties direct. Dat adviseer ik X dus : laat hem haar 'ns uitleggen hoe hij over relaties en gevoelens denkt, of hij lange of korte relaties wil, wat hij in een relatie zoekt... Veel kans dat zij dit dan ook zegt, en jah zo ga je snel diep in een gesprek. |
![]() |
|
En wat is nou je probleem? Dat je alweer aan de volgende denkt en denkt dat het bij haar ook mis zal gaan? Misschien is je volgende vriendinnetje heel anders. Misschien is ze helemaal niet zo'n onzekere zeikerd.
Waar ben je nu eigenlijk bang voor? Dat je nooit echt verliefd zult worden? Nou ja, de 1 wordt dat gewoon makkelijker dan de ander, niets aan te doen. Jouw tijd komt ook nog wel een keer hoor, wees maar niet bang. Maar ga niet gevoelens proberen op te wekken, dat is echt verspilde moeite. Je verliefdheid is weg, tot zover is het iig duidelijk. Probeer iets nuttigs te doen met die duidelijkheid.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Liefde is iets dat je voor elkaar opbouwt uit ervaringen e.d., samenzijn, niet iets dat zomaar ontstaat als je elkaar leuk vindt...dat is verliefdheid, toch iets heel anders lijkt me. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik dacht er anders over, maar ervaringen hebben mij dit geleerd ![]() en er is ook een soort van voorbestemming waarin ik geloof.. als het voorbestemd is om bij elkaar te komen gebeurd dat ook (niet in de vorm van 'lot'. Eigen verantwoordlijkheid boven alles) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Leven na de dood ** | 74 | 16-03-2009 09:27 | |
Psychologie |
Benzodiazepines(tranquilizers) en onkunde in de gezondheidszorg Verwijderd | 7 | 21-05-2005 15:29 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Psychologie |
De zin van hier posten Rerisen Phoenix | 20 | 11-03-2004 11:13 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Betoog Verwijderd | 52 | 19-11-2003 19:46 |