Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Kijk zei heeft een hele tv-show, de skepsis niet. Dus zij is al een stapje verder. De skepsis moet misschien maar es wat gaan testen en dan bijvoorbeeld in het nieuws verklaren dat ze eventueel nep is.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar dat neemt niet weg dat diegene die een stelling maakt geen bewijzen hoeft te leveren. *heeft dreentje geleerd op school*
|
Ik weet niet wat ik er zelf van moet denken maar ik vind het best leuk om te zien wat ze doet. Alleen dat lachen van die Gordon en die andere vind ik irritant. Maar je het zal nog wel heel lang duren voordat we kunnen aantonen of ze echt op nep is.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik geloof dat het Propper was.. |
![]() |
|
Ik had hier ergens gelezen dat zij ook samenwerkt met de FBI voor wat zaajes en zo. Je ziet wel vaker dat helderziende worden gebruikt om de dader op te sporen, bij Discovery en zo. En soms lukt het niet niet altijd, en soms weer wel. Maar ik vind wel dat de FBI wel veel vertrouwen in je neemt als ze een helderziende inhuren. En je moet wel heel erg ziek zijn in je hoofd als je alles maar verzint, de FBI vraagt jou vragen en jij zou een onschuldige zomaar aanwijzen omdat je zomaar wat raad? Dan moet je wel heel sterk in je schoenen staan om zo te gaan liegen. Dus daarom "denk" ik dat de mensen die dus vertrouwen hebben gekregen van de politie eerder te geloven zijn.
|
Stel dat Char zou willen bewijzen dat ze echt is, hoe zou ze dat dan moeten doen? Bewijzen dat je iets niet hebt afgesproken, of al die tijd al wist is onmogelijk. Net zo goed als dat het voor haar onmogelijk is om te bewijzen dat ze géén Nederlands spreekt.
Omgekeerd is het ook niet makkelijk om te bewijzen dat het nep is, de enige manier is haar jaren lang dag en nacht filmen om te zien of ze niet stiekem iets voorbereidt. Het is zeker niet zo dat ze maar wat raadt, dan zou ze meteen door de mand vallen. Stel dat ik tegen een willekeurige forummer zou zeggen: Ken je iemand die is overleden? Begint zijn of haar naam met een klinker of een medeklinker? Ja zie je wel, ik wist het wel. Kan het zijn dat het een man of een vrouw is? Ja zie je, het klopt. Hij of zij wil je zeggen dat het goed met hem of haar gaat. Dan moet je wel heel dom zijn wil je me niet door hebben.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
iedereen kan je voor de gek houden want het draait nou eenmaal allemaal om geld geld geld, maarja.. waarom zou je je uberhaupt mee bezig houden of het echt is of niet? btw kvergeet je toch helemaal te feliciteren zeg... ![]()
|
ze raad telkens maar wat zoals: zit er een e in diegene zijn naam?
nou kweet niet hoeveel mensen er wel niet rondlopen op de wereld met een e in zijn/haar naam. het lijkt wel galgje want als er geen e in diegene zijn naam zit dan vraagt ze weer een andere letter... -x-x-x-x-x-x-x- esther
||||
Citaat:
Citaat:
Ik vind dat soort dingen interessant, dat zij met geesten kan praten enzo. Ik denk nog steeds dat het echt is, omdat ze heel nuchter over komt, heel anders dan Jomanda toen ze nog hip was. Je had een paar jaar terug nog zo'n medium, hoe heette dat mens ook weer, Mariska of zo, die een ramp voorspelde die niet kwam. Ze kwam altijd een beetje hysterisch en paranoïde over. Die vond ik absoluut niet echt over komen. Maar die Char vind ik heel nuchter, bijna afstandelijk. Citaat:
|||
Citaat:
Ze kan een goeie cold-reader zijn, en misschien is zij wel het levende bewijs van het bestaan van telepathie en niet van geesten. Wellicht onvangt ze zo informatie. Ik heb haar nog geen ECHT interessante en concrete zaken horen zeggen die zouden aanduiden dat zij met geesten praat. De geesten lijken ook allemaal geestelijk achteruit zijn gegaan, echt veel zinnigs hebben ze niet te melden. M.a.w. als ik haar show zie dan zou ik eerder geloven in telepathie dan geesten. Vergeet ook niet dat ze gesprekken heeft met de mensen vooraf. Het is wel interessant, alhoewel het allemaal te oppervlakkig is. Citaat:
De wetenschap start geen enkele experiment met het idee dat ze wel even zullen bewijzen dat het nep is.
|
Fake als je het mij vraagt.
ze hebben gewoon alles van te voren doorgenomen zoals: welke letters zitten er in de naam enne hoe istie verdwenen .... en dan zegt ze altijd ja hij/zij is bij je en dat soort dingen... en als ze dan iets fout raad zegt ze dat ze een heel wazig beeld heeft mja by the way zo goed acteren ze nou ook weer niet dat je dat niet ziet
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Oke mensen, ik heb t gezien en zoals beloofd kom ik erop terug:
Ze is denk ik wel echt een medium; en ze zullen t wel op tv uitzenden om-de-mensen-te-laten-zien hoe t er daarboven aan toe gaat en ze wat te leren, maar t komt soms wat amerikanised over. Uhm, wel interessant opzich om te zien ja. Ga ik nog wel es kijken. Maar waarom die BN-ers? Vink beetje lullig; mediums en met doden praten is toch iets serieus?! |
![]() |
||
Citaat:
Dus of het is nep (doorgestoken kaart), of ze krijgt echt boodschappen door. |
![]() |
||
Citaat:
Ik geloof in contact met geesten en bovendien denk ik niet dat ze bij rtl 4 Char een eigen programma hadden gegeven als haar achternaam Latan was. (als namelijk uitkomt dat Char niet echt is hebben ze bij rtl 4 een groot probleem) Sinds de laatste aflevering weet ik zeker dat het niet om therapie gaat. Er was een man die er zeker van was dat zijn broer vermoord was en niet door een man gat op het schip waar hij werkte was gevallen, omdat de broer erg breed was en dus nooit door dat gat had gepast, en omdat zijn lichaam er nog zo 'gaaf' uitzag. Volgens Char was het wel degelijk een ongeluk, de broer had toch door het man gat gepast, en was overleden doordat hij zijn nek brak. Dat had Char niet uit die man zijn gedachten kunnen halen. ( ze had het natuurlijk wel kunnen verzinnen, maar als die man er achter komt dat het niet gekund had dan leze we dat straks wel in de panorama)
Laatst gewijzigd op 26-12-2002 om 10:24. |
![]() |
|
Misschien is het echt, maar ik geloof wel dat het soms doorgestoken kaart is.
Namelijk, een aantal weken terug, zei de presentatrice dat Char nu even iets onvoorbereid ging doen. Er werd bekeken of er iemand een vraag voor haar had, die was er, door een mevrouw uit het publiek. Dan zegt de presentatrice zo'n 3, 4 keer in 't totaal dat het onvoorbereid is, vervolgens zegt die mevrouw haar naam en dan komt er een balkje in beeld met haar naam erop, binnen 10 seconden. Een beetje te snel en een beetje te opvallend willen laten zien/overkomen dat het onvoorbereid is. Kortom, sommige elementen zullen vooraf besproken zijn. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Nou , ik denk niet echt dat ik hierop antwoord kan geven...
Ik bedoel maar , ze is best beroemd , heeft geholpen met het oplossen van moorden (zoiets had ik gehoord weet niet zeker), en heeft Tom Rhodes aan het janken gemaakt... Maar toch , misschien is het hartstikke grote toeval of vertellen ze haar van alles voordat ze aan de show begint ... Ik zou het echt niet weten.. ![]() |
![]() |
|
Zo, ik ben gister tot een conclusie gekomen hierover.
Die vrouw zegt altijd dat de geesten van de dierbaren bij de persoon zijn toch? Dus...als een moeder is overleden en ze heeft 9 kinderen en 20 kleinkinderen enz.... dan is ze altijd bij diegene?! Not. En toevallig in dat programma zal de geest even aan komen wippen? Of kan een geest op tig plekken tegelijk zijn? |
![]() |
||
Citaat:
|
|
|