Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Als ik dan toch iers moet nomineren ga ik absoluut mee met mcsun. Sk8ter B0y is gewoon verschrikkelijk... |
![]() |
|
![]() |
De ketshup song ofzo, en overcome van live is idd heeel irritant... Ik vind 1 of ander nr. van celine dion ook heel irritant.. iets met alive bladiejbla...
![]() en.. waarschijnlijk krijg ik hier een hoop gezeur mee: Deep purple-Child in time vind ik ongelofelijk irritant... en dan vooral dat hoge gekrijs ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En het origineel is idd van de Dexy's Midnight Runners. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Celine Dion- dat titanic-nummer
![]() Andre Hazes - vrijwel alles Jan wayne (of zo) Because the night (??) *werd mee doodgegooid op terschelling ![]() Britney-spul, en dan vooral die eerste *gooit tv en radio uit raam* kwam vandaag voorbij op de radio ![]() En ook Snikkelback - dat yeahyeah nono nummer...GRR Genoeg irritante nummers...gelukkig hoef ik alleen op mn werk radio aan te horen. |
![]() |
|
hmm ik haat zangeressen met zo'n krijs stem of jiost zo'n laue stem
![]() ik haat alles zoihiezo van: shania twain.. die ik 1000x hoor als ik aant werk ben.. *SIGH* alicia keys ook zo;n KRIJS stem ![]() boozywoozy met zn fake covers alles van kane behalve let it be ,mmm ![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verpest mijn avond! Sasjeliefff | 21 | 05-04-2006 08:48 | |
Liefde & Relatie |
Te verlegen om te verleiden stryker | 38 | 25-03-2005 22:23 |