Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
'k vind hem wel aardig, maar 'zo mooi' oid... Ik vind het onderstuk niet mooi ('k weenie of dat alleen door de scanner komt...?), de handen van vooral de voorste vind ik een beetje 'raar', ze staat ook half gedraaid (kleding), maar toch ook weer niet (gezicht), de achterste heeft een beetje een grote wijsvinger ten opzichte van de andere vingers. Sorry, voor al het commentaar.
![]() ![]() |
![]() |
|
in eerste opzicht vond ik 'm ook niet echt mooi, maar als ik er langer naar kijk zie ik dat de achtergrond ook echt wat inhoudt. hoe groot is deze gemaakt? a4? kan je 'm niet even groot inscannen als ie is ergens?
in ieder geval vind ik dat vleermuisje erg grappig en ik vind 'm goed getekend. verder vond ik 'm niet zo mooi omdat ik niet erg van deze tekenstijl hou. kwestie van smaak.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
[Tekening] De Kikkerkoning yavanna | 21 | 23-06-2006 09:47 | |
ARTistiek |
Collage Missy [ tekening + schilderwerk] Stoetel | 19 | 29-11-2005 10:04 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Dat wij dat zijn wondersbestaan | 4 | 19-07-2003 09:30 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
wie zich beter voelt dan anderen is afkeurenswaardig? Woodstock | 31 | 13-07-2003 16:18 | |
Vrije tijd |
Eindelijk!!! - Freire tekent bij Rabobank TimoBasso | 8 | 22-11-2002 13:43 | |
ARTistiek |
Eindelijk: hier is hij dan. (tekening) Ieke | 22 | 04-07-2002 21:39 |