Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2003, 00:44
pinda3
pinda3 is offline
op me linker bil zit een "grote" bult iets. Het lijkt me op een puist of zo. Met de dag wordt die groter en met zitten doet het vet pijn..... ook als het een puist is kan k hem niet weg krijgen door hem gewoon uit te druken.... wat is het en hoe kom je er van af?! Het is kloten vervelent en k kan er gewoon niet meer door zitten...
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 08:59
Justice
Justice is offline
Mnnn, klinkt als een steenpuist...

Oplossing -> Naar de huisarts!
(ik heb het nooit gehad, dus wat er aan gedaan wordt weet ik niet)
Oud 03-01-2003, 10:15
watervrouw
watervrouw is offline
Heey

Ik heb dat ook wel eens gehad en ze gaan altijd gewoon weer weg. Het doet ontzettend zeer ik weet het. maar ik ben dre niet mee naar de dokter geweest. hallo daarvoor ga ik echt niet heen ofzo.
Maar wat je der tegen kan doen??? Ik weet niet gaat van zelf over.

xxx Nienke
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 10:25
Qimm
Qimm is offline
soms gaatie idd vanzelf weer weg, niet altijd. Soms moet je naar de dokter, die kan de puist behandelen met bepaalde zalven zodatie beter rijpt en dan knapt (lekker ranzig ja, zit heel vies spul in) soms knapt ie vanzelf wel, maar dan moet je hem goed uitdrukken en dat een paar dagen volhouden en dan ben je er vanaf
Oud 03-01-2003, 13:46
pinda3
pinda3 is offline
thanks anders ga k gewoon voor het nagelschaartje
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 13:18
Verwijderd
Kan ook een ontstoken haarvaatje zijn volgens mij, of een haartje dat naar binnen groeit ipv naar buiten..
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 20:57
pinda3
pinda3 is offline
k denk ook eigenlijk dat puist idee...

En het kreng doet vet pijn kan nu egt niet meer zitten... als het morgen niet weg is dan ga k er zelf wel aan kloten..
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 19:57
Joehoedith
Joehoedith is offline
wat je ook doet ga er zelf niet in zitten steken met nagelschaartjes of wat je dan ook maar bij de hand hebt,
als het echt zoveel pijn doet dan moet je naar de dokter gaan hij kan precies zien wat het is en wat de behandeling is.
een ontstoken haarzakje lijkt mij niet echt het probleem ondat het elke dag groter wordt
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 20:01
Big Brother
Big Brother is offline
iig eerst lekker rijp laten worden, als hij maar groter blijft worden, is het zeker een steenpuist en dan kan je alleen maar naar de dokter
als hij een grote kop krijgt moet je hem idd net zo lang en vaak uitknijpen totdat hij verdwijnt en al wordt hij maar niet rijp, niet gaan ziten drukken of prikken, er is dan een kans dat je een (hoe heet dat ook alweer) heksenkring krijgt: de originele puist verdwijnt maar je krijgt er een cirkel van een stuk of 9 bij
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 21:49
ESCO
ESCO is offline
Gewoon flink zuipen en daarna een mes schoon maken met alcohol en er af snijden die bult.

Regels voor berichten