![]() |
||
Citaat:
![]() Maar wel van pure geiligheid veel te wild sexen, vooral in doggy, en dan zijn piemel omknakken...dan liggen ze me een partij te kermen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik hoop alleen niet dat mijn vriendin dit weekend gekke ideeen krijgt door het lezen van deze topic. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Zere bulten op men hoofd, striemen op mijn rug, eindeloze spierpijn waarvan als je terugdenkt alleenal weer geil wordt, schaafwonden, zere knieën, verbrande billen, rare afdrukken in je vel alsin waar-hebben-we-het-nu-weer-op-liggen-doen-acties, ga zo maar door..
Sex.. blijft leuk! Maar altijd de EHBO-doos in de buurt! ![]()
||
Citaat:
Vooral in je dijen als je als meisje bovenzit en je rijdt zo'n jongen echt helemaal af, dat hij alleen maar kan liggen kermen, maar dan van genot...daar kun je dagenlang nauwelijks van lopen. En die billen...Als je het buiten in de zomer ligt te doen...vooral tijdens een mooie zomerdag in een duinpannetje...ach ach, de romantiek... Laatst gewijzigd op 24-03-2004 om 23:05. |
![]() |
|
r staan altijd wel krassen op mij of op mijn vriend, *helaas meer op hem maja* hij heeft weleens een schaafwond op zijn stuitje gehad... (zeil op vloer + wrijving = auw!), kben al meerdere malen uitgescheurd *zowel beneden als boven* en striemen van handboeien enzo...
*kijkt naar beneden* heeft bitemark in dr tiet ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
blauwe plekken, spierpijn, bloedneuzen... en de huid van mijn rug is er een keer flink afgeschuurd toen we sex hadden tegen een muur met structuurbehang... de huid van mijn voeten en knieën ook, tegelijk met de huid van zijn billen, toen ik bovenop zat en we besloten hadden tot de ruwe vloerbedekking... nouja, we vallen ook wel eens uit bed, er bonkt wel eens een hoofd tegen een muur of kast (zijn kast staat naast z'n bed), hij heeft vaak blauwe liezen vanwege het feit dat mijn heupen eigenlijk smaller zijn dan de zijne... ehm... hij heeft acne, er gaat dus soms een puistje kapot... ik heb wel eens iets te hard gebeten, toen had hij een paar dagen tandafdrukjes op zijn schouder...
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik had vooral altijd geschaafde knieën..uiteindelijk mocht ik van mn ex niet meer bovenop omdat mn knieën niet meer dicht gingen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En blijkbaar ben ik ook niet de enige als ik die reacties zo lees. Maar we hebben ook vaak wel hele lieve en tedere sex hoor ![]()
Laatst gewijzigd op 30-03-2004 om 13:10. |
![]() |
|
ik heb hele pijnlijke vloerbedekking. en tijdens de sex dacht ik af en toe van "auw" omdat mn voet heen en weer bewoog tegen de vloer aan. en toen we klaar waren keek ik naar mn voet en was hij een klein beetje kapot, opengescheurt.
en nu kan ik niet echt normaal lopen ![]() door die bedekking heb ik ook heel vaak geschaafde knietjes en ellebogen, maar mn voet doet nu écht pijn en het bloedde ook
|
hij heeft altijd wel nagelstriemen in zn rug staan, en bij mn ex was het regelmatig zelfs opengekrabt...(vond ie overigens helemaal niet erg)
heb zelf wel eens bitemarks op mn tepel gehad, regelmatig een handafdruk van een mep op mn kont, krassen, geschaafde knietjes en een blauw oog van een verdwaalde elleboog... verder heb ik een ex wel eens, in al mijn enthousiasme, van het bed af gegooid, waarna hij met zn hoofd tegen de punt van een kastje aankwam...gevolg: een flinke hoofdwond en een hersenschudding ![]()
|
|