Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2003, 15:08
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
kan je elkaar wel schieten of zijn jullie nog steeds vrienden

hoe komt het dat jullie elkaar kunnen schieten??

en voor de gegen die nog steeds vrienden zijn wat vind jullie nieuwe vriend/ vriendin hiervan (als je die hebt dan)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-01-2003, 15:59
elsjuh
elsjuh is offline
toen ik iets meer dan een n halfjaar geleden (laten we hem x noemen) leerde kennen, ware we bijna meteen beste vrienden. 2 maanden later waren we samen, na een maand raakte het uit, daarna waren we weer beste vrienden, zoals daarvoor, nu beginnen we ietsje uit elkaar te groeien, al zijn we alle2 vastbesloten dat niet te laten gebeuren.
mijn vriendje nu vind t niet erg, omdat ze elkaar ook kennen (nu ja 'kennen'; hebben ooit 1 jaar bij elkaar in de klas gezeten, maar sindsdien niet meer veel contact gehad) mijn ex heeft nu ook een nieuwe vriendin, en wij kennen elkaar sinds kort ook, en dus zij heeft er ook geen problemen mee dat ik nog vrij vaak met hem omga.
we hadde elkaar gepromised : best-friendjes4ever, ok dat is naderhand gezien mss iets overdreven, maar hij zal altijd veel voor mij blijven betekenen, vriendschappelijk dan

grt, els (sorry voor de lange uitleg, ben nu eenmaal niet gemaakt voor beknopte omschrijvingen)
Oud 09-01-2003, 16:07
Verwijderd
1e: die staat voor me klaar als t nodig is, en kan er goed mee omgaan

2e: kan ik wel schieten, niet alleen figuurlijk maar ook letterlijk
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 16:31
Verwijderd
hmz.. @elsjuh: het lijkt net alsof je beweert dat wanneer de nieuwe vriend of vriendin de ex kent, er geen probleem meer is??

ontopic:
1e ex: hmz.. hij kan mij wel schieten, gok ik zo, omdat ik de dag na ik het had uitgemaakt met een ander het bed in ben gedoken, en de zuigzoenen duidelijk zichtbaar waren voor hem 3 dagen daarna. Mja, geef ik ook toe, kutactie Hij irriteert me vooral, contact heb ik niet meer, hoef ik ook niet

2e ex: Hmz, we haten elkaar niet.. maar ik ga ook niet met hem om, hij zoekt wel contact maar ik hou hem af, vooral omdat ik telkens het idee krijg dat ie meer van me wil dan vriendschap, en daar zit ik niet op te wachten

3e ex: Mja, ik wil eigenlijk geen contact.. gewoon omdat dat te moeilijk is enz. Dat was een lange relatie namelijk. Ik haat em niet, maar heb gewoon totaal geen behoefte aan hem.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 16:40
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
1e +2e+3e praat ik nog regelmatig mee
4e zou ik keihard in zijn gezicht meppen als ik hem zie... niet alleen zijn gezicht denk ik...
Oud 09-01-2003, 17:11
Optima
Optima is offline
hij kan mijn bloed wel drinken
ik wens hem een saai en burgerlijk leven
Oud 09-01-2003, 17:45
gothicje
gothicje is offline
hum ff denken we gaan nog wel met elkaar om omdat we bij elkaar in de klas zitten maar niet meer dan dat, zou nooit meer met hem alleen afspreken ofzo...
hij heeft ondertussen allang weer een nieuwe vriendin (die mijn niet mag) en daardoor doet hij vaak vaag tegen me...
maar ondertussen vindt ik hem nog leuk maar dat ga ik zeker niet vertellen en ik laat ook niet merken ook.....
we zijn gewoon vage vrienden en het zal nooit meer, meer worden...
Oud 09-01-2003, 18:09
Verwijderd
Citaat:
vrijgezel16d schreef:

en voor degenen die nog steeds vrienden zijn wat vind jullie nieuwe vriend/ vriendin hiervan (als je die hebt dan)
Afschieten die hap. Ik ben nog een tijdje verliefd op 'm geweest maar hoe meer ik 'm zie .

*Wij kunnen elkaar wel schieten om verschillende en zeer uiteenlopende redenen.* Ik heb nog een tijdje geprobeerd om 'm aardig te vinden maar dat lukte niet.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 18:11
)Vampje(
)Vampje( is offline
Sommige van mijn exen zeg ik nog wel gedag, omdat zij me verder niks misdaan hebben, maar de rest is minder ehm...lief zeg maar.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 19:31
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
1 ex van me is nog steeds mijn beste vriend.
een ander kan ik het ook heel erg goed mee vinden, maar die zie ik bijna niet meer.
verder zijn er 3 die ik heel soms vaag spreek.
en eentje hoef ik nooit meer te zien.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 19:39
Verwijderd
Hrm... hij was ontzettend kwaad op mij. Dat is nu na een jaar wel ongeveer over, maar we zijn geen vrienden... misschien tamelijk goede bekenden die ontzettend ongemakkelijk met elkaar omgaan.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 19:42
a new noise
a new noise is offline
kep geen problems met mn exen.
Oud 09-01-2003, 20:21
lieve
lieve is offline
Met de ene kom ik af en toe overeen!?
Weet je, als we bij gemeenschappelijke vrienden zitte in een café! Mor anders zegt hij niets tegen mij... dus waarom zouk de moeite doen om tegen hem te prate?!
En met David...ja, zenne! Daar kommek nog goe mee overeen! Nu nie dak die elke week zie, want door ons leeftijdsverschil kome we niet meer bepaald op dezelfde plaatse nu! Mor,toch kome we overeen!
Oud 09-01-2003, 20:50
Tox
Tox is offline
Ik kan met 3 wel goed opschieten
1tje zit er in mijn vriendengroep en gaat met een broer van 1 van mijn vrienden

de ander heeft nu een vriendje, woont redelijk ver weg, maar we sms'en weleens en kan opzich als ik haar zie altijd goed met haar overweg

en de andere gaat weleens met onze vriendengroep stappen of kolonisten of films kijken en kan ik ook wel goed mee overweg.

En dan ja heb ik er nog een 2 waar ik nooit meer mee praat
Oud 09-01-2003, 21:03
Six4Eight
Six4Eight is offline
Citaat:
ik wens hem een saai en burgerlijk leven
Oud 09-01-2003, 21:08
Verwijderd
Hij kan niet overweg met mij (ik ben een bi@tch.... )
ik wel met hem?

en mn andere ex mail ik nog...
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 21:09
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
Tox schreef:

de ander heeft nu een vriendje, woont redelijk ver weg, maar we sms'en weleens en kan opzich als ik haar zie altijd goed met haar overweg
opzich toch wel als je me ziet?
Oud 10-01-2003, 14:32
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
eerst ontzettende ruzie gehad, toen na lange tijd een mail gekregen van m, geprobeerd normaal contact te hebbe via mail in elk geval maar als k m zag zeiden we niks keistom eigenlijk, maar uit sommige mailtjes blijkt toch dat we nog steeds niet alles van mekaar kunne hebbe, k reageer vaak heel fel op m terwijl t me eigenlijk nie interesseerd wat ie doet dus ik denk dat geen contact gewoon t beste is bij ons want we zullen nooit meer tegen mekaar kunne doen net als vroeger
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 15:44
Tatsu
Tatsu is offline
Mijn eerste... Ik zie haar wel eens in het café... groeten elkaar, meer ook niet.
Tweede... vage omgang... kunnen platonisch normaal met elkaar omgaan... maar inhoudelijk is de omgang heel vaag
Derde.. kom ik ook tegen in het café, is een goede vriendin van m'n eerste ex. Kan goed met haar opschieten.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 15:54
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Zijn wilt me nog terug.Ik haar niet meer!

maar blijkbaar begrijp dat liefe meisje het niet.

PeaCe
Oud 10-01-2003, 18:21
lieverdje=x=
lieverdje=x= is offline
de relatie met mijn ex..... we hebben er eigenlijk gewoon een goede vriendschap van overgehouden...

Alleen wat het nadeel is je vergeet hem minder snel......
Oud 10-01-2003, 19:30
TMLWKY
TMLWKY is offline
Problematisch...

Voordat het uitging zeiden we altijd dat vrienden zouden blijven. Nou, das best.

Toen werd zij verliefd op een ander, daarom maakte ze het met mij uit. Ik zat helemaal vol met woede natuurlijk, maar ik liet daar tegenover haar niets van merken, omdat ik de vriendschap waarvan ik dacht dat die zou gaan komen daarmee zou kunnen verpesten.

Inmiddels is dat alweer 7,5 maand geleden, en ik spreek haar nu hooguit 1x in de maand op MSN, en verder helemaal niet... Dit is nog het ergste: ze wil geen vrienden met me blijven, ze haat me ook niet.. maar het laat haar helemaal koud.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 20:25
Tatsu
Tatsu is offline
Citaat:
TMLWKY schreef:
Problematisch...

Voordat het uitging zeiden we altijd dat vrienden zouden blijven. Nou, das best.

Toen werd zij verliefd op een ander, daarom maakte ze het met mij uit. Ik zat helemaal vol met woede natuurlijk, maar ik liet daar tegenover haar niets van merken, omdat ik de vriendschap waarvan ik dacht dat die zou gaan komen daarmee zou kunnen verpesten.

Inmiddels is dat alweer 7,5 maand geleden, en ik spreek haar nu hooguit 1x in de maand op MSN, en verder helemaal niet... Dit is nog het ergste: ze wil geen vrienden met me blijven, ze haat me ook niet.. maar het laat haar helemaal koud.
Dan zegt dat ook al genoeg voor jezelf, ja...
Tijd om door te gaan met het leven, zoals de tijd verdergaat...
Je blijft nu alleen zo een beetje vastzitten op een bepaald moment in het verleden...
Ik zou haar maar van je afzetten, ik ken het zelf... het kan je aardig opvreten.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 20:26
Justice
Justice is offline
Ik zie mijn ex nooit meer.

Het probleem met de liefde is het volgende:
Je hebt een vriendin, maar als het de vriendin wordt dan zal het vaak geen gewone vriendin meer worden als het stuk loopt...
Oud 11-01-2003, 08:59
xcorienx
xcorienx is offline
1 is mijn beste vriend (op hem ben ik daarna nog 1,5 jaar verliefd geweest , maar das alweer een paar jaar terug), 2 anderen hele goede vrienden en 1 hobbelt nog steeds achter me aan
Oud 11-01-2003, 13:11
Piccola
Piccola is offline
M'n eerste.. Was een hele goede vriend van me waarmee ik dagelijks nog optrok enzo! Maar nu is hij op kamers en werkt ie 't hele weekend dus ik spreek hem bijna niet meer! Maar als we elkaar eens zien is het nog altijd heel leuk!

M'n tweede.. Das een beetje vaag! Eigenlijk kunnen we elkaar niet meer uitstaan, maar toch gaan we eens in de zoveel tijd ff chatten.. Gewoon benieuwd hoe alles gaat enzo! Die gesprekjes zijn dan kort, maar krachtig!

M'n derde.. Was/is m'n grote liefde, Marco. En wij hadden alleen contact wanneer het hem eens uit komt enzo! Dat schoot iig niet echt op dus ik heb een paar weekjes geleden (in een kwaaie bui) gezegd dat het misschien beter is als we maar helemaal geen contact meer hebben zodat we elkaar ook eens echt kunnen vergeten en alles. Sindsdien heb ik ook nix meer van hem gehoord, wat eigenlijk heel veel pijn doet, maar ik denk dat het zo dan toch maar beter is ofzo...
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 14:58
Verwijderd
we waren van plan om altijd vrienden te blijven, maar dat is niet echt gelukt, we lijken namelijk helemaal niet op elkaar en ik vind m nu vrij irritant, hij mij ook... we spreken elkaar nog wel eens op msn, korte gesprekjes... ik vond het eerst jammer dat we geen vrienden waren geworden maar nu kan ik daar ook wel mee leven
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 15:49
Ilsje
Ilsje is offline
1e ex al 5 jaar niet gezien. Sommige jongens waar ik alleen mee heb gezoend praat ik nog wel mee enzow, maar zijn geen vrienden ofzow. 1 ex spreek/zie ik heeeeeeel af en toe en die kan ik echt wel schieten. Hijs een klootzak en gemeen en al t slechte in de wereld. Dat is hij. En een andere ex daar ben ik wel vrienden mee en met me "frisse" ex weet ik t nog nie.... Verschilt dus echt per persoon.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 16:06
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Ik ben met hen allemaal nog steeds 'on speaking terms' maar met de een wel beter dan met de ander maar boeie!
Oud 11-01-2003, 19:04
etoile
etoile is offline
Citaat:
vrijgezel16d schreef:

en voor de gegen die nog steeds vrienden zijn wat vind jullie nieuwe vriend/ vriendin hiervan (als je die hebt dan)
we hadden afgesproken vrienden te blijven, maar hij doet zo bot dat ik gewoon geen vrienden meer met hem kan zijn.

Hij heeft ook ondertussen een nieuwe vriendin (een maand dat het uit was tussen m'n vriend en mij). Maar tegen haar heb ik niets tis een heel aardig meid en zij kan er niets aandoen dat ik een ex van haar vriend ben. Het ligt aan m'n ex-vriend niet aan haar.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 11:29
Guano @
Guano @ is offline
Citaat:
vrijgezel16d schreef:

We zijn nog steeds hele goeie vrienden en mn nieuwe vriend vindt het helemaal niet erg..

mijn ex is mn nieuwe vriend nl
Oud 12-01-2003, 12:12
PlasTuut
PlasTuut is offline
Humz met 1 kan ik nog steeds goed opschieten, zit bij me in de klas en kan echt over alles met hem praten..met een ander gaat het echt terrible de teribble, we hebben record elkaar blokken op msn ofzo...haha...
en mn andere ex is nu weer mn vriend
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 16:28
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
mijn eerste ex zie ik eigenlijk nooit meer maar dat was ook geen echte liefde eigenlijk in ieder geval niet van mijn kant.

mijn tweede dat was de eerste jongen waar ik echt helemaal verliefd, maar die is vreemdgegaan en toen heb ik het uitgemaakt, eerst zagen we elkaar nog wel op school maar nu zie ik hem 1x in de drie maanden als ik hem toevallig tegen kom.

mijn derde is mijn collega en daar was ik de eerste maand vrienden mee, toen het uit was. maar hij deed altijd vet lullig en kinderachtig enzo toen heb ik hem uit mijn msn lijst gegooit en we hebben nog een hele tijd ruzie gehad en nu zitten we bij elkaar in het vrienden groepje en gaat het heel langzaam aan iets beter.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 20:25
Unexplained
Unexplained is offline
Geen contact. En dat bevalt eigenlijk prima.
Oud 13-01-2003, 20:52
Violet15
Violet15 is offline
Ik heb nog steeds een hele goede contact met mijn ex, ik kan nog steeds altijd bij hem terecht, en ik hoop dat dat nog een tijdje zal duren
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 21:24
Verwijderd
veel te goed
allee ja, we kunnen nog erg goed met elkaar opschieten en zien elkaar doodgraag (hebben beiden een andere, supergoeie relatie btw). spijtig is wel dat we zelden met z'n tweeën op stap gaan ofzo, dat we heel weinig bij elkaar zijn (alleen héél af en toe op school). volgend jaar ga ik op kot (hij moet dan nog een jaartje middelbaar doen), en ik vrees dat we elkaar dan uit het oog zullen verliezen... daarom ga ik hem één dezer dagen eens aanspreken, zeggen dat ik hem niet wil verliezen als supergoeie vriend, en dat we een keertje meer in onze vrije tijd moesten afspreken. kwestie van de banden strak te houden.

rest van de exen? valt wel mee. alleen S, bovenstaande, zie ik nog altijd supergraag. J is nog wel een vriend maar vertrouw ik NOOIT nog (was m'n beste vriend en bedroog me staalhard met z'n ex). rest van de exen was niet serieus.

xxx
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 22:12
J-roen
J-roen is offline
meest recente ex, waar ik ook een hele serieuze relatie mee heb gehad ben ik nog erg close mee, bevalt me wel. geeft ook geen problemen.
Oud 13-01-2003, 23:39
R
R is offline
Mijn 2e laatste vriendinnen;

Éen is nu ongeveer mijn beste vriendinnetje, altijd wel lol mee, maar niet echt veel tijd voor elkaar.. hebben wel zelfde intresses, dus daarom zal het ook wel klikken.

En andere, ghe.. daar ga ik morgen bij eten.
Die bezoek ik nog +-3 keer per week, erg gezellig altijd, heb altijd lol met d'r.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 23:49
engerd
engerd is offline

Laatst gewijzigd op 14-01-2003 om 00:21.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 02:38
Methuselah
Methuselah is offline
geen ex'en, dus ook geen relaties met ex'en...
Oud 14-01-2003, 19:31
Tha White Eagle
Tha White Eagle is offline
Citaat:
Methuselah schreef:
geen ex'en, dus ook geen relaties met ex'en...

ja ik ook

das gewoon DE oplossing. Geen exen hebben
Oud 14-01-2003, 20:04
steentje
steentje is offline
ik spreek mijn ex nog zo'n 3x per week op msn en we smsen af en toe. Hij vindt dat we vrienden zijn, ik weet nie wak moet vinden van ons. Ik kan wel bij hem terecht als me iets dwars zit, maar lange niet met alles. Das dan gewoon toevallig dak erover begin. Tis nu 3,5 jaar uit en kzie m eik nooit...ben pas nog wel bij m thuis geweest trouwens.
Mn vriend heeft er allemaal niet zon problemen mee...kep nml altijd veel contact gehad met andere jongens buiten mn vriend. Kank gewoon beter mee opschieten dan met meiden.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 15:26
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Tha White Eagle schreef:

das gewoon DE oplossing. Geen exen hebben
Mja, maar dat lijkt me ook saai eigenlijk. Dan heb je geen ervaring en zo..Neuh.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 16:12
Verwijderd
Goed. Het is mijn enige ex, maar oké. Ik heb in de tweede klas anderhalve maand met hem gehad, dus veel was het niet. Toen het uitging heb ik me eerst een jaar dood zitten te ergeren en toen zijn we goede vrienden geworden en nu helpt ie me met mn economie als ik het niet snap. Lief toch?

Krummeltje
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 17:34
iron-flower
iron-flower is offline
(1e)
Soms zie ik 'm nog, hij woont een paar straten verder, en dan praten we wel even.

(2e)
Ik denk dat we elkaar wel kunnen schieten. Of hij mij.

Nou zo erg is het ook weer niet, we negeren elkaar. Doen alsof we elkaar niet kennen. Maar we maken geen ruzie. Heb ik ook geen behoefte aan. Ik heb geen behoefte aan een gesprek met hem. Een beetje laat. Eerst had ik daar wel behoefte aan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten