Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zo heb ik mijn ex tot drie keer aan toe vreemd laten gaan met mij nadat het uit was tussen ons. Echt erg. Ik wist ook dat hij mij ergens nog wel terug wilde en mij al helemaal niet kon weerstaan als ik eenmaal weer bij hem was. En daar speelde ik heel gemeen op in, genoot zó van de macht die ik had. Ik was echt een vals hypocriet kreng toen, zei hem ook ijskoud dat hij mij toch niet kon weerstaan, puur om hem uit te dagen. En steeds kreeg ik maar weer gelijk en werd mijn macht groter. Dus, pas op dat je daar niet in beland, want vrouwen kunnen heel gemeen zijn ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
De dame in kwestie heeft het mooi voor elkaar zeg. Twee kerels waarmee ze het bed in duikt, en ze laat je ook nog geloven dat je het contact niet met haar kan verbreken omdat ze dat niet missen kan...
Het lijkt me toch duidelijk dat vrouwen toch wat truukjes van de mannen geleerd hebben door de jaren heen ![]() Heel lullig voor je, maar als je nog een beetje eigenwaarde hebt zou ik het contact verbreken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Even terzijde dat ik haar gedrag echt niet door de beugel vind kunnen en vind dat ze weinig recht van spreken heeft over niet zonder jouw contact kunnen.. Kan ik een ervaring vanuit haar kant beschrijven.
Mijn ex verbrak ongeveer 3 weken na het uit was alle contact.. en dat eigenlijk zonder een echte reden. Hij wilde dat ik geen contact meer zocht met hem, blokkeerde mij op msn e.d. en wilde even niets meer van mij weten. Dat deed behoorlijk pijn, dan bij mij vooral omdat ik niets gedaan had.. maar uiteindelijk was het heel goed. Het is jammer dat ik mede daardoor een hoop boosheid zijn kant op pas heel recentelijk heb los kunnen laten, aangezien hij wel wat dingen geflikt had.. maar in de relatie al, 1 van de redenen dat ik het heb uitgemaakt toen. Maar, door geen contact te hebben met hem was het een stuk makkelijker om verder te gaan met mijn leven en mijn eigen weg te zoeken.. en ook me te realiseren dat het echt beter was zo. Ik denk dat je niet zoveel rekening met haar moet houden, ze overleeft het heus wel.. afgezien van dat ze het nogal uitlokt, zeg maar. Verbreek alle contact, ga verder met je leven.. en laat je niet meer zo behandelen, is all I can say ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
TS is gewoon een mietje die de teugels iets te veel heeft laten vieren, m.a.w je hebt laten zien wat je pikt en dat je dus afhankelijk van haar bent, dom want: een vent pikt géén tweedeklas gedrag.
Doe jezelf toch een plezier, heb geen contact meer met haar. Je wordt echt veel gelukkiger als je een meisje zoekt die wel écht een relatie wilt. Man, heb je haar alleen voor de seks ofzo? Zo ja: dan moet je niet zeiken. Jij blij, je neukt met dr, maar achteraf zul je verdrietig zijn, want zij naait jou Dump dit mokkel z.s.m 2 weken later opbellen: "hoi, ik heb de uitslag van mn aidstest binnen, hiv-positief" Laatst gewijzigd op 18-02-2006 om 01:06. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Been there, done that (nou ja, ongeveer). Ik heb ondertussen wel geleerd dat je niet met een ex moet gaan klooien als je verschillende ideeën daarbij hebt. Voor haar is het makkelijk, voor jou betekent het nog steeds veel. Bij mij was dat ongeveer hetzelfde: hij was niet meer echt verliefd, maar vond het nog steeds wel leuk en makkelijk. En ik deed het eigenlijk om ervoor te zorgen dat hij zag wat ie miste. Met het tegenovergestelde effect.
Ik was uiteindelijk net te laat om het contact te verbreken: hij kreeg ondertussen al een nieuwe vriendin en toen was het ineens allemaal over. Ik heb toen al het contact verbroken, want ik kon het echt niet meer aan. Dat heeft wel geholpen, al had ik het veel eerder moeten doen, want ik was er nooit echt overheen gekomen. En zo bleef ik gekwetst worden als hij het dan weer eens niet serieus nam. Of weer eens met een ander zoende... Hier heb je nog de kans om de eer aan jezelf te houden. Dus verbreek asjeblieft het contact. Dat zij het niet aankan zonder contact vind ik echt zwaktebod: zij heeft het uitgemaakt. Ondertussen zit ze ook nog van 2 walletjes te eten. Dus kap ermee, al is het moeilijk. Succes in ieder geval ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Gemengede gevoelens over relatie Qeurkajo | 14 | 02-02-2010 18:59 | |
Liefde & Relatie |
Twijfels in lange relatie kita | 29 | 13-10-2009 14:56 | |
Liefde & Relatie |
Relatie met een veel jonger meisje de enige uitweg? Kevin v L. | 59 | 09-09-2006 13:00 | |
Liefde & Relatie |
Het is wel over, maar nog niet voorbij.. Verwijderd | 111 | 10-03-2005 08:20 | |
Liefde & Relatie |
Twijfels over mijn lange relatie Innocence | 51 | 27-02-2005 18:38 | |
Liefde & Relatie |
Mijn relatie... John_doe | 30 | 14-01-2005 21:46 |