Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2006, 21:14
Renno
Renno is offline
Hoi,

Allereerst, ik ben een jongen, die V staat voor Vent.

Sinds 6 december is mijn relatie met mijn vriendin na 1,5 jaar helaas stukgelopen. We zaten allebei niet lekker meer, en de spanningen liepen iets te vaak hoog op.

Vanaf mijn kant lag dat deels aan dat zij 2x is vreemdgegaan met haar exvriend. Ik accepteerde dit, omdat ik zielsveel van haar hield (houd) en ik het een plekje wilde geven.

Nu is het zo, dat sinds onze relatie over is, zij weer met die exvriend "rommelt". Ze zien elkaar vaak, ze hebben sex, maar ze zijn niet verliefd.

Dit tot daar aan toe, ik heb hier uiteraard niets in in te brengen, maar het voelt wel naar. Ik ben er flink van ondersteboven en ik had mezelf voorgenomen geen contact meer met haar te zoeken.

Dit kon zij echter niet accepteren, het brak haar op dat we elkaar niet meer spraken, en zij gaf als 'verklaring' voor het rommelen met haar ex dat ze dat deed om mij te 'vergeten', of in ieder geval zich beter te voelen.

Deze methode werkte niet voor haar, en daarom zocht ze gisteren contact met me. Ik beantwoorde dit, en ze kwam 's avonds naar mijn huis toe.

Daar aangekomen hebben we eerst gepraat, vervolgens gezoend en gevreeën, en op deze manier de nacht doorgebracht.
Dit voelde heerlijk vertrouwd, uiteraard, maar op een bepaalde manier ook heel erg dubbel en vreemd. Ik wist niet wat ik moest voelen.

Dankzij mijn emotieschommelingen was ik om de 10 minuten blij, en vond ik het fijn dat ze er was, maar aan de andere kant walgde ik van het idee dat ze vandaag die ex weer zou zien waarmee ze zou gaan rommelen.

Vandaag bleek dat die ex het "nieuws" niet zo goed opvatte, hij was boos. Het fijne weet ik er niet van, maar hij wilde niet naar haar toe komen.

Ze heeft hem over gehaald om het door te bespreken met hem, en vanaf vanmiddag heb ik niets meer van haar gehoord. Grote kans dat hij bij haar blijft slapen, uiteraard, en dat ze me morgen weer op de hoogte brengt. Ik voel me hier totaal niet comfortabel bij.

Concluderend wil ik zeggen dat ik me heel vreemd over deze situatie voel, ik ben verward, vermoeid en ik kan me nergens op concentreren.

Ik twijfel heel erg om het contact met haar voorgoed te verbreken, zodat ik niet constant de pijn en het gemis voel, maar aan de andere kant vind ik dit zeer naar voor haar. Aangezien zij juist mijn contact niet kan missen.

Graag zou ik van jullie horen of jullie ooit iets soortgelijks hebben gehad en wat jullie daar aan gedaan hebben.

En bedankt voor het lezen trouwens. Het schrijven ervan geeft me, hoe tegenstrijdig met wat je hier vaker leest, geen beter gevoel, helaas.
Oud 15-02-2006, 21:20
Sveerz
Sveerz is offline
Ik zou niet meer met dr afspreken. Dan kom je nooit over dr heen en nu eet ze zo'n beetje van 2 walletjes. Ik heb inderdaad wel eens iets soortgelijks mee gemaakt, en toen kwam het weer goed tussen mij en mijn vriend, maar dat is daarna nooit meer goed gegaan en dat is nu dus uit.
Oud 15-02-2006, 21:23
Papillonne
Papillonne is offline
Kappen met die handel. Ze maakt gebruik van jouw zwak voor haar, ze weet dat je toe zult geven omdat jij denkt dat je haar daarmee helpt. Intussen loopt ze gewoon met twee jongens tegelijk aan te rommelen. Dwing haar te kiezen: als ze voor jou kiest, mag ze die ander echt niet meer zien (en dreig haar te verlaten als ze hem blijft zien >> verlaat haar dan ook echt, anders kom je weer in dezelfde positie) en als ze voor hem kiest, verbreek dan het contact. Blijkbaar kunnen jullie niet gewoon vrienden zijn, accepteer dat dan en kijk naar de toekomst, ga verder met je eigen leven. Naar mijn mening maakt ze nu gewoon gebruik/misbruik van je goedheid.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2006, 21:35
Thee Muts
Thee Muts is offline
Kies voor jezelf en verbreek het contact. Je zegt zelf dat je niet steeds weer die constante pijn en het gemis wil voelen. Door op deze manier verder te gaan, zul je daar echter nog heel lang in blijven hangen. En dat zij niet zonder jouw contact kan, moet je voor jezelf maar even opzij zetten. Heel vervelend voor haar, maar zij is wel degene die tijdens jullie relatie 2 keer is vreemdgegaan en nu ook steeds loopt te rommelen. Ze wist waarschijnlijk wat ze daarmee op het spel zette, dus de consequenties daarvan had ze zich dan maar eerder moeten bedenken. Nu eet ze gewoon van twee walletjes, en jij bent degene die dat kan stoppen.
Oud 15-02-2006, 21:36
Verwijderd
ik denk, hoe moeilijk het ok is, dat je geen contact moet zoeken met haar. het voelt effe klote maar het gaat denk ik na een tijdje weer over ookal geloof je dat nu niet. zoals de andere al zeggen, ze speelt met je. de ene keer bij hem de andere keer bij jou. een teken dat ze niet van je houdt, en het feit dat ze 2 x is vreemdgegaan zegt het al. sorry maar ik vind dat je een betere vriendin verdient. dit is niks. ik zou duidelijk maken dat er niet met jou te sollen valt.
iig succes ermee!!!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2006, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Papillonne schreef op 15-02-2006 @ 22:23 :
Kappen met die handel. Ze maakt gebruik van jouw zwak voor haar, ze weet dat je toe zult geven omdat jij denkt dat je haar daarmee helpt. Intussen loopt ze gewoon met twee jongens tegelijk aan te rommelen. Dwing haar te kiezen: als ze voor jou kiest, mag ze die ander echt niet meer zien (en dreig haar te verlaten als ze hem blijft zien >> verlaat haar dan ook echt, anders kom je weer in dezelfde positie) en als ze voor hem kiest, verbreek dan het contact. Blijkbaar kunnen jullie niet gewoon vrienden zijn, accepteer dat dan en kijk naar de toekomst, ga verder met je eigen leven. Naar mijn mening maakt ze nu gewoon gebruik/misbruik van je goedheid.
ik zal haar niet eens laten kiezen. ik zou het niet eens pikken dat ze 2 x is vreemd gegaan. ze is het gewoon niet waard.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2006, 21:41
Verwijderd
p.s nog een vraagje je zegt dat je een "vent" bent, maar in je profiel staat duidelijk renske@.. blabla... en je nickname is renno, dus eh..?
Met citaat reageren
Oud 15-02-2006, 22:03
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Vanaf mijn kant lag dat deels aan dat zij 2x is vreemdgegaan met haar exvriend. Ik accepteerde dit, omdat ik zielsveel van haar hield (houd) en ik het een plekje wilde geven
Toen ik dit las rolden de tranen over mijn wangen.. Van verdriet en van het lachen. Je bent een enorme slaaf. Twee keer slaat ze je in je gezicht, loopt ze over je heen en gooit ze je door het stof.. en jij komt terugkruipen voor meer pijn. Die V staat niet voor Vent, die staat voor Vod. Je wilde het een plekje geven.. een echte vent geeft dit een plek door zijn vriendin in NO-TIME te dumpen. Pats Boem!

Je bent klaarblijkelijk nog erg verliefd op haar, en daarom pik je het dat ze zowel jou als die andere gast pakt. Waar is je zelfrespect? Gezien het feit dat ze ook 2x mocht vreemdgaan en je haar terugnam denk ik dat dit bij jou geheel ontbreekt.

Citaat:
Dit kon zij echter niet accepteren, het brak haar op dat we elkaar niet meer spraken, en zij gaf als 'verklaring' voor het rommelen met haar ex dat ze dat deed om mij te 'vergeten', of in ieder geval zich beter te voelen.

Deze methode werkte niet voor haar, en daarom zocht ze gisteren contact met me. Ik beantwoorde dit, en ze kwam 's avonds naar mijn huis toe.
Hie gaat het fout want hierdoor verkeer jij onder de veronderstelling dat zij nog romantische interesse in jou heeft. De feiten wijzen echter uit dat het vooral haar ego is dat opspeelt. 1,5 jaar is niet niks en dus kan ze jou niet zomaar loslaten. Ze kan de momenten die jullie hadden zeker missen. Dat jullie zoenen en ook sex hebben is echter geen solide indicatie van haar interesse, alhoewel jij het wel zo opvat.

Denk eens na over het volgende:

Als zij jou niet kwijt zou willen, waarom heeft ze dan sex met een andere kerel? Waarom laat ze die kerel niet voor wat hij is en wil ze jou niet constant zien? Het antwoord op deze vragen is simpel, ze heeft geen interesse in jou als voorheen(toen jullie wat hadden).

Daarnaast is het ook niet zo dat zij jou niet kwijt wil, zij weet dat JIJ haar niet kwijt wil, en dat ze macht over jou heeft. Niet zomaar een beetje macht maar pure controle. 2x vreemdgaan wijst op extreem lage integriteit van haar kant, maar gezien het feit dat jij haar 2x terugnam weet ze dat ze jou 'heeft'.

Je moet een einde maken aan deze aanschakeling van vernederingen en je zelfrespect herwinnen. Dat doe je door dit boek te sluiten en het contact te verbreken. Dat ben je een vent.

Laatst gewijzigd op 15-02-2006 om 22:07.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2006, 22:16
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 15-02-2006 @ 23:03 :
Daarnaast is het ook niet zo dat zij jou niet kwijt wil, zij weet dat JIJ haar niet kwijt wil, en dat ze macht over jou heeft. Niet zomaar een beetje macht maar pure controle.
Ja, dat kan ook nog meespelen idd. Komen opeens weer heel slechte herinneringen van mezelf omhoog

Zo heb ik mijn ex tot drie keer aan toe vreemd laten gaan met mij nadat het uit was tussen ons. Echt erg. Ik wist ook dat hij mij ergens nog wel terug wilde en mij al helemaal niet kon weerstaan als ik eenmaal weer bij hem was. En daar speelde ik heel gemeen op in, genoot zó van de macht die ik had. Ik was echt een vals hypocriet kreng toen, zei hem ook ijskoud dat hij mij toch niet kon weerstaan, puur om hem uit te dagen. En steeds kreeg ik maar weer gelijk en werd mijn macht groter.

Dus, pas op dat je daar niet in beland, want vrouwen kunnen heel gemeen zijn
Oud 15-02-2006, 22:17
Papillonne
Papillonne is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 15-02-2006 @ 23:03 :
Toen ik dit las rolden de tranen over mijn wangen.. Van verdriet en van het lachen. Je bent een enorme slaaf. Twee keer slaat ze je in je gezicht, loopt ze over je heen en gooit ze je door het stof.. en jij komt terugkruipen voor meer pijn. Die V staat niet voor Vent, die staat voor Vod. Je wilde het een plekje geven.. een echte vent geeft dit een plek door zijn vriendin in NO-TIME te dumpen. Pats Boem!

Je bent klaarblijkelijk nog erg verliefd op haar, en daarom pik je het dat ze zowel jou als die andere gast pakt. Waar is je zelfrespect? Gezien het feit dat ze ook 2x mocht vreemdgaan en je haar terugnam denk ik dat dit bij jou geheel ontbreekt.

Hie gaat het fout want hierdoor verkeer jij onder de veronderstelling dat zij nog romantische interesse in jou heeft. De feiten wijzen echter uit dat het vooral haar ego is dat opspeelt. 1,5 jaar is niet niks en dus kan ze jou niet zomaar loslaten. Ze kan de momenten die jullie hadden zeker missen. Dat jullie zoenen en ook sex hebben is echter geen solide indicatie van haar interesse, alhoewel jij het wel zo opvat.

Denk eens na over het volgende:

Als zij jou niet kwijt zou willen, waarom heeft ze dan sex met een andere kerel? Waarom laat ze die kerel niet voor wat hij is en wil ze jou niet constant zien? Het antwoord op deze vragen is simpel, ze heeft geen interesse in jou als voorheen(toen jullie wat hadden).

Daarnaast is het ook niet zo dat zij jou niet kwijt wil, zij weet dat JIJ haar niet kwijt wil, en dat ze macht over jou heeft. Niet zomaar een beetje macht maar pure controle. 2x vreemdgaan wijst op extreem lage integriteit van haar kant, maar gezien het feit dat jij haar 2x terugnam weet ze dat ze jou 'heeft'.

Je moet een einde maken aan deze aanschakeling van vernederingen en je zelfrespect herwinnen. Dat doe je door dit boek te sluiten en het contact te verbreken. Dat ben je een vent.
Amen.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2006, 22:26
Verwijderd
De dame in kwestie heeft het mooi voor elkaar zeg. Twee kerels waarmee ze het bed in duikt, en ze laat je ook nog geloven dat je het contact niet met haar kan verbreken omdat ze dat niet missen kan...
Het lijkt me toch duidelijk dat vrouwen toch wat truukjes van de mannen geleerd hebben door de jaren heen

Heel lullig voor je, maar als je nog een beetje eigenwaarde hebt zou ik het contact verbreken.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 14:36
Verwijderd
Even terzijde dat ik haar gedrag echt niet door de beugel vind kunnen en vind dat ze weinig recht van spreken heeft over niet zonder jouw contact kunnen.. Kan ik een ervaring vanuit haar kant beschrijven.

Mijn ex verbrak ongeveer 3 weken na het uit was alle contact.. en dat eigenlijk zonder een echte reden. Hij wilde dat ik geen contact meer zocht met hem, blokkeerde mij op msn e.d. en wilde even niets meer van mij weten.

Dat deed behoorlijk pijn, dan bij mij vooral omdat ik niets gedaan had.. maar uiteindelijk was het heel goed. Het is jammer dat ik mede daardoor een hoop boosheid zijn kant op pas heel recentelijk heb los kunnen laten, aangezien hij wel wat dingen geflikt had.. maar in de relatie al, 1 van de redenen dat ik het heb uitgemaakt toen. Maar, door geen contact te hebben met hem was het een stuk makkelijker om verder te gaan met mijn leven en mijn eigen weg te zoeken.. en ook me te realiseren dat het echt beter was zo.

Ik denk dat je niet zoveel rekening met haar moet houden, ze overleeft het heus wel.. afgezien van dat ze het nogal uitlokt, zeg maar. Verbreek alle contact, ga verder met je leven.. en laat je niet meer zo behandelen, is all I can say
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 17:46
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Hoe moeilijk het ook is, het is beter als je een tijdje geen contact meer hebt! Je laat je nou wat gebruiken en daar maakt zij misbruik van! Je verdient een betere meid!
Oud 17-02-2006, 10:15
underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 15-02-2006 @ 23:26 :
Het lijkt me toch duidelijk dat vrouwen toch wat truukjes van de mannen geleerd hebben door de jaren heen
De vrouw is al eeuwen minstens zo slecht als de man, tegenwoordig vaak zelfs nog slechter, er zijn alleen meer mannen die het pikken.
Oud 18-02-2006, 00:57
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
TS is gewoon een mietje die de teugels iets te veel heeft laten vieren, m.a.w je hebt laten zien wat je pikt en dat je dus afhankelijk van haar bent, dom want: een vent pikt géén tweedeklas gedrag.

Doe jezelf toch een plezier, heb geen contact meer met haar. Je wordt echt veel gelukkiger als je een meisje zoekt die wel écht een relatie wilt.

Man, heb je haar alleen voor de seks ofzo? Zo ja: dan moet je niet zeiken. Jij blij, je neukt met dr, maar achteraf zul je verdrietig zijn, want zij naait jou

Dump dit mokkel z.s.m

2 weken later opbellen: "hoi, ik heb de uitslag van mn aidstest binnen, hiv-positief"

Laatst gewijzigd op 18-02-2006 om 01:06.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2006, 06:55
Verwijderd
shit zeg, Vent of Vrouw, je bent hoe dan ook een zacht ei.....

dumpen die bitch, want ze is je niet waardf
Met citaat reageren
Oud 18-02-2006, 10:13
Verwijderd
Been there, done that (nou ja, ongeveer). Ik heb ondertussen wel geleerd dat je niet met een ex moet gaan klooien als je verschillende ideeën daarbij hebt. Voor haar is het makkelijk, voor jou betekent het nog steeds veel. Bij mij was dat ongeveer hetzelfde: hij was niet meer echt verliefd, maar vond het nog steeds wel leuk en makkelijk. En ik deed het eigenlijk om ervoor te zorgen dat hij zag wat ie miste. Met het tegenovergestelde effect.
Ik was uiteindelijk net te laat om het contact te verbreken: hij kreeg ondertussen al een nieuwe vriendin en toen was het ineens allemaal over. Ik heb toen al het contact verbroken, want ik kon het echt niet meer aan. Dat heeft wel geholpen, al had ik het veel eerder moeten doen, want ik was er nooit echt overheen gekomen. En zo bleef ik gekwetst worden als hij het dan weer eens niet serieus nam. Of weer eens met een ander zoende...
Hier heb je nog de kans om de eer aan jezelf te houden. Dus verbreek asjeblieft het contact. Dat zij het niet aankan zonder contact vind ik echt zwaktebod: zij heeft het uitgemaakt. Ondertussen zit ze ook nog van 2 walletjes te eten. Dus kap ermee, al is het moeilijk. Succes in ieder geval
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten