Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
als je je klein wilt voelen moet je eens naar zon 'foto' van het heelal kijken.
daarop zijn sterren stipjes. op fotos van sterrenstelsels zijn planeten, als al zichtbaar, stipjes. op fotos van planeten zijn steden nog niet eens stipjes op luchtfotos van steden ben je niet eens zichtbaar
|
Toen ik klein was (nouja, jonger dan tien ofzo...) had ik zown halfdoorzichtige stuiterbal met glittertjes dr in. Ik had al allemaal verhalen gehoord over het heelal en wat sterren nou waren, en ik vond eigenlijk ook dat die glittertjes ook best wel een sterrenstelselcluster of iets dergelijks kon zijn. Vond het alleen jammer dat als je schudde die glittertjes niet heen en weer zouden gaan schudden... want als wij ergens ook in zon glitter zaten (soort van moebiusriem dus, alleen dan anders) zou ik mezelf aan het schudden zijn, leek me wel leuk, maar jammer, dr gebeurde niets.
Nouja, btje blaatverhaal, maar ik heb dr ook "last van" ja. ![]() Of Willie Wortel moet zo vriendelijk zijn om een supervergrotingskanonuberflitser uit te vinden... ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
evolutietheorie see it | 500 | 29-03-2005 23:17 | |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 | |
de agnosticus Rerisen Phoenix | 45 | 08-02-2003 23:40 | |
Heb je een lichaam of ben je een lichaam? ~*skoolgirl*~ | 39 | 03-01-2003 01:12 | |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |