Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2003, 20:19
cliene
cliene is offline
hey
zou je als je een meisje leuk vind, en je komt er achter dat ze is verkracht. zou je dan op der afknappen, of blijft het gewoon hetzelfde?
-x-
Oud 13-01-2003, 20:22
moison100
moison100 is offline
k zou er zker niet op afknappen... k heb een keer met een meisje gehadt bij het wie was gebeurt...... Je kanpt er egt niet van af maar het maakt de relatie wel stuk moelijker (als zoenen al een probleem is?)
Oud 13-01-2003, 20:23
D1984
D1984 is offline
Ik weet niet waarom je er op af zou moeten knappen. Ik zou het alleen heel erg voor diegene vinden en er voorzichtig mee om proberen te gaan, maar absoluut niet op afknappen.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 20:23
Verwijderd
als een jongen daarop afknapt weet je toch meteen genoeg over die jongen? dan issie gewoon niks waard, de meeste jongens knappen daar niet op af, ik heb dat wel an een paar jongens gevraagt en die beaamde dat een meisje leuk is of ze nou verkracht is of niet
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 20:25
Verwijderd
Waarom zou een jongen afknappen? Omdat het meisje dan minder snel met hem wil neuken (om het maar eens crue te zeggen)? Tsss...
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 20:26
cliene
cliene is offline
omdat een "vriend" van me zei dat dan echt niemand je meer zou willen enzo.
Oud 13-01-2003, 20:27
cliene
cliene is offline
en ik wilde dus wel eens weten of dat echt zo is
Oud 13-01-2003, 20:30
Verwijderd
Citaat:
cliene schreef:
en ik wilde dus wel eens weten of dat echt zo is
dat is imo bullshit.
Niet waar dus. Als je eenmaal verliefd bent op een meisje ga je niet afknappen omdat ze verkracht is. Daar kan ze dan toch niets aan doen?

Offtopic: Helaas vinden ze niet in alle landen dat ze daar niets aan kunnen doen; In 1 of ander barbaars land is een vrouw gestenigd wegens vreemdgaan na een verkrachting.

Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 20:31
knijtert!
knijtert! is offline
Ik zou het echt totaal absurt vinden als je daar op afknapt...
Daar kan dat meisje niets aan doen, het is al erg genoeg als je dat heb meegemaakt en dan moet je ze der niet aan blijven herinneren
Oud 13-01-2003, 20:41
ABrules
ABrules is offline
dat zou dus echt heel erg diep en diep triest zijn... idd, die gast zou dus echt niets waard zijn... het zou wel wat moeilijker zijn ofzo... maar als je verliefd bent... en het meisje zou dit uiteindelijk wel durven zeggen ofzo... zou ik iig echt niet op afknappen...
Oud 14-01-2003, 02:50
Methuselah
Methuselah is offline
Nee, ik zou daar niet op afknappen. Maar dat zal waarschijnlijk wel 'n moeilijke relatie worden. Maar als je van iemand houdt, heb je dat er wel voor over denk ik.
Oud 14-01-2003, 03:10
-niels-
-niels- is offline
Zeker niet...
't nadeel is alleen dat er meisjes zijn die er heel veel onbewuste dingen aan overhouden... en misschien schrikt dat af (omdat ze dat van andere hebben gehoord, of van de tv ofzo)

zoiets van: "nee, dat moet je niet hebben, die is psychisch"
en opzich... als ik me weer inleef in een 15 jarige pubertje, dan zou dat mij misschien zelfs ook wat twijfel/vrees ik hebben geboezemd...

En anders, kijk, als het meisje er idd dingen door heeft, bepaalde vrezen o.i.d. vind ik wel dat ze 't tijdig moet delen met de partner... en 't is natuurlijk zo dat 'ze 't liever niet kwijt willen, maar alleen de zin, om het te zeggen spreekt boekdelen... en als de partner dan schrikt, of beter gezegd, afschrikt... dan is de gedachte "of het wel de juiste jongen was om iets mee te beginnen" misschien wel terecht...
Oud 14-01-2003, 07:37
Unexplained
Unexplained is offline
Als het het meisje zou verhinderen om seks met mij te hebben zal ik er zeker op afknappen.
Ook wanneer ze er nog regelmatig mee geconfronteerd wordt, als in dat ze het niet goed heeft verwerkt en regelmatig huil-sessies heeft bijvoorbeeld, zal dat haar kansen niet ten goede komen - om het subtiel uit te drukken.
Oud 14-01-2003, 09:01
Iotje
Iotje is offline
ik kan me voorstellen dat bepaalde kerels bang zijn dat zo'n meisje dan niet meer wil neuken en dus knappen ze af. Ik vind het zelf belachelijk maar da's 't enige verklaring die ik kan bedenken
Oud 14-01-2003, 09:18
shakyguy
shakyguy is offline
Zou geen rede zijn om af te knappen voor mij, t gaat tenslotte om de persoon zelf en als je echt van iemand houdt zou dat dus geen rede mogen zijn om af te knappen. Sex is (als het goed is) niet het allerbelangrijkste in een relatie.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 09:29
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
Als ik een meisje heel erg leuk vind en ze zou verkracht zijn zou ik daar niet perse op afknappen. Wel denk ik inderdaad dat het een moeilijkere relatie zou zijn, zeker als ze met lichamelijk contact moeite heeft. Ik denk dat het moeilijk zou zijn om het vol te houden als je daar echt veel van merkt (als ze bijvoorbeeld al niet wil zoenen ofzow).
Oud 14-01-2003, 11:26
Verwijderd
Citaat:
Iotje schreef:
ik kan me voorstellen dat bepaalde kerels bang zijn dat zo'n meisje dan niet meer wil neuken en dus knappen ze af. Ik vind het zelf belachelijk maar da's 't enige verklaring die ik kan bedenken
misschien ook dat ze de zekerheid hebben dat ze niet hun eerste zijn, of dat ze knap genoeg is voor andere jongens om nog een keer gepakt te worden, er zijn volgens mij veel redenen, maar ze zijn stuk voor stuk belachelijk inderdaad
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 11:53
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Iotje schreef:
Citaat:
shakyguy schreef:
Zou geen rede zijn om af te knappen voor mij, t gaat tenslotte om de persoon zelf en als je echt van iemand houdt zou dat dus geen rede mogen zijn om af te knappen. Sex is (als het goed is) niet het allerbelangrijkste in een relatie.
Beetje hypocriet om zo ontzettend braaf te doen...

In een gezonde relatie tussen mensen van onze leeftijd is het onderdeel 'seks' heel gewoon. Daarnaast versterkt het de band met je partner ontzettend, dat de relatie alleen maar ten goede komt. Tenslotte heb je veel plezier van elkaar, waardoor de affiliatie nog verder toeneemt.

Als je de keuze zou hebben tussen twee partners: de één wil wel seks (niet direct, maar na een tijdje) en de ander niet...dan is de keuze toch zeer snel gemaakt lijkt mij.
Oud 14-01-2003, 11:56
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
misschien ook dat ze de zekerheid hebben dat ze niet hun eerste zijn, of dat ze knap genoeg is voor andere jongens om nog een keer gepakt te worden, er zijn volgens mij veel redenen, maar ze zijn stuk voor stuk belachelijk inderdaad
Je eerste opmerking, de angst dat de jongen niet de eerste is, is compleet idioot.

Rond onze leeftijd begint het niet meer reëel te worden om te verwachten dat je elkaars eerste bent. Dat past meer bij een relatie als je 14 bent.
Oud 14-01-2003, 11:56
Verwijderd
Maar Unexplained...
Als je nou gewoon heel erg verliefd op een meisje bent, echt stapelverliefd. En dan blijkt ze verkracht te zijn en sex zit er voorlopig absoluut niet in. Nou als je ontzettend gek op iemand bent dan wil je bij diegene zijn en zeg je toch echt niet "geen sex? doei"..
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 12:02
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Maar Unexplained...
Als je nou gewoon heel erg verliefd op een meisje bent, echt stapelverliefd. En dan blijkt ze verkracht te zijn en sex zit er voorlopig absoluut niet in. Nou als je ontzettend gek op iemand bent dan wil je bij diegene zijn en zeg je toch echt niet "geen sex? doei"..
Juist, en wie dat wel doet is gewoon echt een lul
Oud 14-01-2003, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef:
Misschien zegt deze opmerking meer over jou dan over hen?
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 12:39
Verwijderd
Citaat:
G.T.C. schreef:
Juist, en wie dat wel doet is gewoon echt een lul
Of je bent niet echt verliefd, of je vindt sex heel belangrijk.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 12:41
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Rond onze leeftijd begint het niet meer reëel te worden om te verwachten dat je elkaars eerste bent. Dat past meer bij een relatie als je 14 bent.
Dat is op zich wel jammer.. als je dan iemand ontmoet, en het lijkt perfect, maar je hebt allebei al meerdere partners gehad en ook al twee jaar aan iemand vastgezeten... en dan krijg je; "mijn ex deed altijd..." en "dit ben ik zo niet gewend", of "ow, ben jij er ook zo eentje".
Oud 14-01-2003, 12:54
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef:
als je sex zo belangrijk vind kun je ook gewoon naar de hoeren gaan

oftewel je bent nie echt verliefd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-01-2003, 12:59
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef:

Tja, iedereen zijn/haar opinie hierover natuurlijk

*vindt het zelf ook een beetje onzin*
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 13:21
shakyguy
shakyguy is offline
Citaat:
Unexplained schreef:

In een gezonde relatie tussen mensen van onze leeftijd is het onderdeel 'seks' heel gewoon. Daarnaast versterkt het de band met je partner ontzettend, dat de relatie alleen maar ten goede komt. Tenslotte heb je veel plezier van elkaar, waardoor de affiliatie nog verder toeneemt.

Als je de keuze zou hebben tussen twee partners: de één wil wel seks (niet direct, maar na een tijdje) en de ander niet...dan is de keuze toch zeer snel gemaakt lijkt mij.
Ik weet dat ik af en toe misschien een beetje afwijkende mening heb als je ziet hoe het er tegenwoordig allemaal aan toe gaat, maar om een mening die niet overeenkomt met je eigen mening, dan wel de mening van "de groep" t dan gelijk hypocriet te noemen is wat kortzichtig.

Voor de meesten zal het onderdeel seks idd heel gewoon zijn, en of het goed is voor je relatie en je er veel plezier aan kunt beleven zal ik echt niet ontkennen, daar zal jij meer ervaring mee hebben dan mij.

Als ik die keuze moest maken, kies ik voor de partner waar ik het meeste voor voel, ongeacht of ze wegens gebeurtenissen in het verleden nou wel of niet seks wilt/durft.

Als dat een afwijkende mening is....so be it . Maar aangezien ik het tot nu toe overleefd heb zonder enige vorm van intimiteit, is het dus niet van levensbelang. Mijn tijd komt nog wel...of misschien ook niet...
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 15:22
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef:
Het valt me op dat het lijkt alsof sex het belangrijkste in een relatie is.

Liefde stel ik toch altijd nog boven de sex.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 15:58
cliene
cliene is offline
Citaat:
Unexplained schreef:

maar ik heb uhh geen sex dus..
Oud 14-01-2003, 16:17
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Maar Unexplained...
Als er voorlopig geen intimiteit zal zijn, dan zal ik echt geen relatie met haar aangaan. Hoe leuk ze ook is. Wat ik overigens betwijfel, aangezien iemand met dergelijke (zware) mentale/emotionele problemen mij niet direct zal aantrekken.

Het is toch absurd dat ik een relatie zou moeten aangaan met in m'n achterhoofd "ik ben het daar en daar niet mee eens, maar dat verandert later wel" ?!

What you see is what you get.

En dat werkt twee kanten op. Liefde is wat mij betreft juist het accepteren van de 'mankementen' van de ander, niet het aanpassen ervan in een later stadium.
Citaat:
******** schreef:
Misschien zegt deze opmerking meer over jou dan over hen?
Ik zeg wat veel mannen alleen maar durven te denken.
Citaat:
perseus schreef:
Seks is niet 'heel belangrijk', maar intimiteit vind ik zelfs vereist voor een gezonde relatie.
Citaat:
DarkCat schreef:
Dat is op zich wel jammer.. als je dan iemand ontmoet, en het lijkt perfect, maar je hebt allebei al meerdere partners gehad en ook al twee jaar aan iemand vastgezeten... en dan krijg je; "mijn ex deed altijd..." en "dit ben ik zo niet gewend", of "ow, ben jij er ook zo eentje".
Als je dat soort opmerkingen niet kunt verdragen, heb je een assertiviteitscursus of rationele emotieve therapie nodig. (dit klinkt een beetje knorrig, maar als je dat soort opmerkingen niet kunt verdragen is er ook iets met jezelf mis)
Citaat:
spacegirl schreef:

Hoe kom je er in godesnaam bij dat liefde en seks elkaar uitsluiten?!?!

Nog even een vraagje aan jullie: hoeveel van jullie (18+) hebben een goede relatie waar geen seks in voorkomt?
Oud 14-01-2003, 16:19
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
cliene schreef:
maar ik heb uhh geen sex dus..
Ik had het over 'onze leeftijd'.
Jij bent 13, ik ben bijna 20. You do the math.
Oud 14-01-2003, 16:24
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
shakyguy schreef:
Ik weet dat ik af en toe misschien een beetje afwijkende mening heb als je ziet hoe het er tegenwoordig allemaal aan toe gaat, maar om een mening die niet overeenkomt met je eigen mening, dan wel de mening van "de groep" t dan gelijk hypocriet te noemen is wat kortzichtig.
Dat jij er op een andere manier over denkt mag je uiteraard zelf weten, daar heb je alle vrijheden toe gelukkig.
Als je mij wat beter kent, zou je weten dat ik bekend sta als een provocerend persoon..mijn excuses
Citaat:
Voor de meesten zal het onderdeel seks idd heel gewoon zijn, en of het goed is voor je relatie en je er veel plezier aan kunt beleven zal ik echt niet ontkennen, daar zal jij meer ervaring mee hebben dan mij.
Of je er over een aantal relaties nog zo over denkt als je nu doet, durf ik te betwijfelen..
Citaat:
Als ik die keuze moest maken, kies ik voor de partner waar ik het meeste voor voel, ongeacht of ze wegens gebeurtenissen in het verleden nou wel of niet seks wilt/durft.
Dus jij vindt het redelijk om een relatie met iemand aan te gaan, met de gedachte erbij dat ze in een later stadium zich wel aan zal passen? Compromiteer je haar eigen waarde daar niet mee? Is het niet beter om iemand die vrijheden echt te geven?
Oud 14-01-2003, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef:
Als er voorlopig geen intimiteit zal zijn, dan zal ik echt geen relatie met haar aangaan. Hoe leuk ze ook is. Wat ik overigens betwijfel, aangezien iemand met dergelijke (zware) mentale/emotionele problemen mij niet direct zal aantrekken.
Chronologisch werkt dit meestal anders. Je leert iemand kennen, krijgt gevoelens etc .. en pas als je hechter wordt, kom je er achter dat ze verkracht is en problemen met initimiteit heeft.

Dus de aantrekking is er al, wat nu? Laat je het dan hierom?

Citaat:
Liefde is wat mij betreft juist het accepteren van de 'mankementen' van de ander, niet het aanpassen ervan in een later stadium.
Het is dat je het zelf zegt

Citaat:
Seks is niet 'heel belangrijk', maar intimiteit vind ik zelfs vereist voor een gezonde relatie.
Er zijn verschillende vormen en stadia van intimiteit.

Bij zo'n meisje is het al heel wat als je met haar knuffelt. Het leuke erbij: omdat het voor haar veel voorstelt, betekent het voor jou ook automatisch meer (normaal als je gevoelens hebt).
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 16:54
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Unexplained schreef:

Ik hoop dat je zelf inziet dat dit een totaal irreëele situatie is?

Ten eerste vraag ik mij af of je op 2 personen tegelijkertijd verliefd kunt zijn. Ten tweede kun je geen twee personen gaan vergelijken op grond van alleen dit criterium.

Citaat:
Unexplained schreef:
Maak jij onderscheid tussen intimiteit en sexualiteit? Ik namelijk wel. Intimiteit lijkt mij inderdaad onmisbaar. Sexualiteit is wel heel belangrijk, maar ik vraag me af of het onmisbaar is.

Offtopic:
Citaat:
perseus schreef:
Helaas vinden ze niet in alle landen dat ze daar niets aan kunnen doen; In 1 of ander barbaars land is een vrouw gestenigd wegens vreemdgaan na een verkrachting
Dat was in Nigeria, en haar zwangeschap was daar een bewijs van het feit dat ze was vreemdgegaan. Ik weet niet waar je die verkrachting vandaan haalt, dat was namelijk absoluut niet aan de orde
Oud 14-01-2003, 17:30
Qoint
Qoint is offline
Hoe STOM kun je zijn ??
echt zwaar zielug om af te knappen op een meisje die zoiets heeft meegemaakt!
Zelf ook meegemaakt met een meisje.....dr is maar één manier om dit te proberen te verwerken.....praten....heeeeel veel praten en als je meteen afknapt als je hoort dat je vriendin is verkracht ben je toch wel heel diep gezonken zou ik denken....

mja das mijn mening he.....

Laatst gewijzigd op 14-01-2003 om 17:33.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 17:33
shakyguy
shakyguy is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Dat jij er op een andere manier over denkt mag je uiteraard zelf weten, daar heb je alle vrijheden toe gelukkig.
Als je mij wat beter kent, zou je weten dat ik bekend sta als een provocerend persoon..mijn excuses
geeft niet, schoot geloof ik zelf ook ietwat te hard in de verdediging, dus sorry voor dat.

Citaat:
Of je er over een aantal relaties nog zo over denkt als je nu doet, durf ik te betwijfelen..
Dat zou heel goed kunnen, maar dat zie ik dan wel weer.

Citaat:
Dus jij vindt het redelijk om een relatie met iemand aan te gaan, met de gedachte erbij dat ze in een later stadium zich wel aan zal passen? Compromiteer je haar eigen waarde daar niet mee? Is het niet beter om iemand die vrijheden echt te geven?
Zo bedoelde ik het niet. Ik Zal proberen ietsje duidelijker te zijn.
Ik ga er van uit dat je niet van te voren weet dat er zoiets gebeurd is waardoor de persoon in kwestie geen sex wil, maar dat ze dit pas in een later stadium verteld (lijkt mij namelijk niet iets waar je graag over praat). En dan zal ik niet gelijk afknappen omdat de liefde er nog steeds is(en hopelijk wederzijds) . Ik zou het juist respecteren. En ik geloof niet dat ik hierdoor haar eigenwaarde zou schaden,
T lijkt mij juist een naaistreek om in de steek gelaten te worden voor iets wat je vroeger overkomen is waar je zelf niks aan kon doen.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 17:39
shakyguy
shakyguy is offline
Citaat:
******** schreef:
Chronologisch werkt dit meestal anders. Je leert iemand kennen, krijgt gevoelens etc .. en pas als je hechter wordt, kom je er achter dat ze verkracht is en problemen met initimiteit heeft.

Dus de aantrekking is er al, wat nu? Laat je het dan hierom?
Ben ik moeilijk aan het doen om een stukje tekst te maken wat begrijpbaar is, terwijl jij het in een paar regels volkomen duidelijk maakt

Citaat:

Er zijn verschillende vormen en stadia van intimiteit.

Bij zo'n meisje is het al heel wat als je met haar knuffelt. Het leuke erbij: omdat het voor haar veel voorstelt, betekent het voor jou ook automatisch meer (normaal als je gevoelens hebt).
Precies, en zelfs als zoiets niet is gebeurd kan knuffelen al heel speciaal zijn.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 18:04
Verwijderd
Citaat:
shakyguy schreef:
Ben ik moeilijk aan het doen om een stukje tekst te maken wat begrijpbaar is, terwijl jij het in een paar regels volkomen duidelijk maakt

Citaat:
Precies, en zelfs als zoiets niet is gebeurd kan knuffelen al heel speciaal zijn.
Jazeker
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 18:22
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Qoint schreef:
Hoe STOM kun je zijn ??
Zelf ook meegemaakt met een meisje.....dr is maar één manier om dit te proberen te verwerken.....praten....heeeeel veel praten en als je meteen afknapt als je hoort dat je vriendin is verkracht ben je toch wel heel diep gezonken zou ik denken....

Precies!! Juist heel veel met het meisje gaan praten, steunen, dicht bij elkaar zijn etc
Dan groeit het vertrouwen tegenover jou aan haar kant ook wel, mocht ze nare ervaringen hebben gehad.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Orion16 schreef:
Precies!! Juist heel veel met het meisje gaan praten, steunen, dicht bij elkaar zijn etc
Dan groeit het vertrouwen tegenover jou aan haar kant ook wel, mocht ze nare ervaringen hebben gehad.
Mja.
Als je echt om haar geeft dan doe je zoiets.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 18:47
*Legolas*
*Legolas* is offline
Citaat:
cliene schreef:
omdat een "vriend" van me zei dat dan echt niemand je meer zou willen enzo.
Dan zou ik dei vent toch eens flinke tets tegen zn kop geven.. want slaat echt nergens op..
Oud 14-01-2003, 19:11
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
D1984 schreef:
Ik weet niet waarom je er op af zou moeten knappen. Ik zou het alleen heel erg voor diegene vinden en er voorzichtig mee om proberen te gaan, maar absoluut niet op afknappen.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 19:15
Studentje
Studentje is offline
Ik ben het in zeer grote mate met Unexplained eens.
Oud 14-01-2003, 19:17
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ontzettend sneu als je daarop zou afknappen. en zeker als je zegt dat zo'n meisje niemand meer zou kunnen krijgen. wat zielig zeg! als zo'n meisje zoiets vreselijks heeft meegemaakt, maakt het nog sneuer als niemand haar meer zou willen. slaat natuurlijk nergens op. ik vraag me af waar die jongen dat op baseert.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 19:55
cliene
cliene is offline
Citaat:
Qoint schreef:
Hoe STOM kun je zijn ??

dat zeg je PRECIES goed
Oud 14-01-2003, 20:25
DEChengst
DEChengst is offline
Ik zou zo'n vriendin niet willen. Niet omdat ik op zoiets afknap, maar gewoon omdat ik haar niet in voldoende mate zou kunnen helpen het te verwerken.
Oud 14-01-2003, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef:

Hoe kom je er in godesnaam bij dat liefde en seks elkaar uitsluiten?!?!

Nog even een vraagje aan jullie: hoeveel van jullie (18+) hebben een goede relatie waar geen seks in voorkomt?
dat zeg ik nergens, maar bij jou komt t erop neer dat je niet kunt wachten totdat een meisje eraan toe is, en je t daarom uit zou gaan maken, dus t gaat bij jou over t algemeen vooral om de sex, wil ze t niet kan ze opzouten, als t bij jou daarom gaat kun je net zo goed naar de hoeren dat zijn ook mensen daar kun je ook van gaan houden, als t meisje niet wil neuken en de rest eventueel wel, zou je der dan ook niet willen?

en op dat 2e, wat je vraagt, heel weinig maar er zijn er nog zat mensen als je echt van elkaar houdt kun je wel wachten totdat de ander eraan toe is, of t leuk is is iets anders.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Als het het meisje zou verhinderen om seks met mij te hebben zal ik er zeker op afknappen.
Unexplained en anderen die zijn mening delen:
Stel, het meisje wordt tijdens je relatie verkracht waardoor de lichamelijke intimiteit helemaal en de psychische intimiteit gedeeltelijk wegvalt. Zou je het uitmaken?

*het woord wegvalt toegevoegd*

Laatst gewijzigd op 14-01-2003 om 22:27.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 21:30
Verwijderd
Citaat:
martijn1985 schreef:

Offtopic:

Dat was in Nigeria, en haar zwangeschap was daar een bewijs van het feit dat ze was vreemdgegaan. Ik weet niet waar je die verkrachting vandaan haalt, dat was namelijk absoluut niet aan de orde
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=192686
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Studentje schreef:
Ik ben het in zeer grote mate met Unexplained eens.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten