Advertentie | |
|
![]() |
|
dat zou dus echt heel erg diep en diep triest zijn... idd, die gast zou dus echt niets waard zijn... het zou wel wat moeilijker zijn ofzo... maar als je verliefd bent... en het meisje zou dit uiteindelijk wel durven zeggen ofzo... zou ik iig echt niet op afknappen...
|
Nee, ik zou daar niet op afknappen. Maar dat zal waarschijnlijk wel 'n moeilijke relatie worden. Maar als je van iemand houdt, heb je dat er wel voor over denk ik.
![]()
|
Zeker niet...
't nadeel is alleen dat er meisjes zijn die er heel veel onbewuste dingen aan overhouden... en misschien schrikt dat af (omdat ze dat van andere hebben gehoord, of van de tv ofzo) zoiets van: "nee, dat moet je niet hebben, die is psychisch" en opzich... als ik me weer inleef in een 15 jarige pubertje, dan zou dat mij misschien zelfs ook wat twijfel/vrees ik hebben geboezemd... En anders, kijk, als het meisje er idd dingen door heeft, bepaalde vrezen o.i.d. vind ik wel dat ze 't tijdig moet delen met de partner... en 't is natuurlijk zo dat 'ze 't liever niet kwijt willen, maar alleen de zin, om het te zeggen spreekt boekdelen... en als de partner dan schrikt, of beter gezegd, afschrikt... dan is de gedachte "of het wel de juiste jongen was om iets mee te beginnen" misschien wel terecht...
|
Als het het meisje zou verhinderen om seks met mij te hebben zal ik er zeker op afknappen.
Ook wanneer ze er nog regelmatig mee geconfronteerd wordt, als in dat ze het niet goed heeft verwerkt en regelmatig huil-sessies heeft bijvoorbeeld, zal dat haar kansen niet ten goede komen - om het subtiel uit te drukken.
|
ik kan me voorstellen dat bepaalde kerels bang zijn dat zo'n meisje dan niet meer wil neuken en dus knappen ze af. Ik vind het zelf belachelijk maar da's 't enige verklaring die ik kan bedenken
![]()
|
![]() |
Als ik een meisje heel erg leuk vind en ze zou verkracht zijn zou ik daar niet perse op afknappen. Wel denk ik inderdaad dat het een moeilijkere relatie zou zijn, zeker als ze met lichamelijk contact moeite heeft. Ik denk dat het moeilijk zou zijn om het vol te houden als je daar echt veel van merkt (als ze bijvoorbeeld al niet wil zoenen ofzow).
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
In een gezonde relatie tussen mensen van onze leeftijd is het onderdeel 'seks' heel gewoon. Daarnaast versterkt het de band met je partner ontzettend, dat de relatie alleen maar ten goede komt. Tenslotte heb je veel plezier van elkaar, waardoor de affiliatie nog verder toeneemt. Als je de keuze zou hebben tussen twee partners: de één wil wel seks (niet direct, maar na een tijdje) en de ander niet...dan is de keuze toch zeer snel gemaakt lijkt mij.
||
Citaat:
Rond onze leeftijd begint het niet meer reëel te worden om te verwachten dat je elkaars eerste bent. Dat past meer bij een relatie als je 14 bent.
|
Verwijderd
|
Maar Unexplained...
Als je nou gewoon heel erg verliefd op een meisje bent, echt stapelverliefd. En dan blijkt ze verkracht te zijn en sex zit er voorlopig absoluut niet in. Nou als je ontzettend gek op iemand bent dan wil je bij diegene zijn en zeg je toch echt niet "geen sex? doei".. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Voor de meesten zal het onderdeel seks idd heel gewoon zijn, en of het goed is voor je relatie en je er veel plezier aan kunt beleven zal ik echt niet ontkennen, daar zal jij meer ervaring mee hebben dan mij. Als ik die keuze moest maken, kies ik voor de partner waar ik het meeste voor voel, ongeacht of ze wegens gebeurtenissen in het verleden nou wel of niet seks wilt/durft. Als dat een afwijkende mening is....so be it . Maar aangezien ik het tot nu toe overleefd heb zonder enige vorm van intimiteit, is het dus niet van levensbelang. Mijn tijd komt nog wel...of misschien ook niet... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||||||
Citaat:
Het is toch absurd dat ik een relatie zou moeten aangaan met in m'n achterhoofd "ik ben het daar en daar niet mee eens, maar dat verandert later wel" ?! What you see is what you get. En dat werkt twee kanten op. Liefde is wat mij betreft juist het accepteren van de 'mankementen' van de ander, niet het aanpassen ervan in een later stadium. Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nog even een vraagje aan jullie: hoeveel van jullie (18+) hebben een goede relatie waar geen seks in voorkomt?
||||
Citaat:
Als je mij wat beter kent, zou je weten dat ik bekend sta als een provocerend persoon..mijn excuses ![]() Citaat:
Citaat:
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus de aantrekking is er al, wat nu? Laat je het dan hierom? Citaat:
![]() Citaat:
Bij zo'n meisje is het al heel wat als je met haar knuffelt. Het leuke erbij: omdat het voor haar veel voorstelt, betekent het voor jou ook automatisch meer (normaal als je gevoelens hebt). |
![]() |
||||
Citaat:
Ten eerste vraag ik mij af of je op 2 personen tegelijkertijd verliefd kunt zijn. Ten tweede kun je geen twee personen gaan vergelijken op grond van alleen dit criterium. Citaat:
Offtopic: Citaat:
|
![]() |
Hoe STOM kun je zijn ??
echt zwaar zielug om af te knappen op een meisje die zoiets heeft meegemaakt! Zelf ook meegemaakt met een meisje.....dr is maar één manier om dit te proberen te verwerken.....praten....heeeeel veel praten en als je meteen afknapt als je hoort dat je vriendin is verkracht ben je toch wel heel diep gezonken zou ik denken.... ![]() mja das mijn mening he..... ![]() Laatst gewijzigd op 14-01-2003 om 17:33. |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik ga er van uit dat je niet van te voren weet dat er zoiets gebeurd is waardoor de persoon in kwestie geen sex wil, maar dat ze dit pas in een later stadium verteld (lijkt mij namelijk niet iets waar je graag over praat). En dan zal ik niet gelijk afknappen omdat de liefde er nog steeds is(en hopelijk wederzijds) . Ik zou het juist respecteren. En ik geloof niet dat ik hierdoor haar eigenwaarde zou schaden, T lijkt mij juist een naaistreek om in de steek gelaten te worden voor iets wat je vroeger overkomen is waar je zelf niks aan kon doen. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dan groeit het vertrouwen tegenover jou aan haar kant ook wel, mocht ze nare ervaringen hebben gehad. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ontzettend sneu als je daarop zou afknappen. en zeker als je zegt dat zo'n meisje niemand meer zou kunnen krijgen. wat zielig zeg! als zo'n meisje zoiets vreselijks heeft meegemaakt, maakt het nog sneuer als niemand haar meer zou willen. slaat natuurlijk nergens op. ik vraag me af waar die jongen dat op baseert.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik zou zo'n vriendin niet willen. Niet omdat ik op zoiets afknap, maar gewoon omdat ik haar niet in voldoende mate zou kunnen helpen het te verwerken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
en op dat 2e, wat je vraagt, heel weinig maar er zijn er nog zat mensen als je echt van elkaar houdt kun je wel wachten totdat de ander eraan toe is, of t leuk is is iets anders. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Stel, het meisje wordt tijdens je relatie verkracht waardoor de lichamelijke intimiteit helemaal en de psychische intimiteit gedeeltelijk wegvalt. Zou je het uitmaken? *het woord wegvalt toegevoegd* Laatst gewijzigd op 14-01-2003 om 22:27. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |