Advertentie | |
|
![]() |
|
je moet inderdaad onthouden dat niemand normaal is...,
niemand in deze wereld is perfect..., het is moeilijk om dat in je hoofd te houden, omdat mensen je bestempelen met niet-normaal..., maar die mensen weten niet wat ze zeggen omdat ze je niet kennen, dat is een gewoonte van veel mensen. ik vind dat ieder mens evenveel waard is, wat voor persoon ie ook mag zijn..., want iedereen is zoals ie is!!! liefs Anne
|
Ik heb altijd het idee dat ieder mens een gelijk aantal punten hebt.
Dus waar jij het laat afweten moeten er andere gebieden zijn waar je heel erg goed in bent. Waarom ga je die niet eens zoeken. En wat de anderen ook al zeiden..Niemand is normaal. En gek zo zou ik je niet willen noemen. Het is zo makkelijk gezegd, want dat is wat je niet kan, maar accepteer jezelf want je bent wie je bent. Je bent pas een slecht persoon als je andere mensen expres het leven zuur maakt. Je klinkt niet als iemand die gemeen tegen anderen is of iets in de geest. Probeer voor jezelf te denken.. ben ik een goed mens?
|
![]() |
ffe over al die ziektes van jou.. klinkt msschien beetje vreemd maar zou je anders leven als je zou weten dat je t niet had???
ik bedoel.. mensen schrijven tegenwoordig elke afwijking een ziekte toe terwijl mensen dr meestal toch best wel mee kunnen leven.. als je gewoon alle dingen die je hebt weglaat en je voorhoud dat jij ook normaal bent en dr net zo goed bij hoort.. zou t dan misschien beter gaan?? ik bedoel , ik heb ook iets, k gebruik t soms ookwel als excuus om onder sommige dingen uit te komen.. als excuus om anders te zijn terwijl ik toch ook een 'gewoon mens' ben.... in de ogen van anderen is iedereen een gewoon mens.. in je eigen ogen is iedereen gestoord,.. iedereen noemt zich gestoord terwijl dr maar een paar zijn die t ook echt zijn.. enne ffe vraagje: heb je t al x tje zonder hulp geprobeerd want bij mij hebben de medicijnen die ik kreeg mij veel zieker gemaakt dan dat ik daarvoor was.. tis maar voorbeeld maar umm tja.. zoiets bedoel ik dus dat de interesse minder word is normaal.. zoiets heet sleur.. of d8 je nou echt dat al die 'gewone mensen' het boeiend vonden wat de ABC formule is?? school hoort niet interessant te zijn.. tuurlijk is t dat voor sommigen wel maar voor de meeste niet.. dus daarin ben je ook normaal. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je moet zelf wat van je leven maken, anderen doen het niet voor je. Zoek zelf dingen die je wel leuk vind en waar je jezelf kunt zijn. School is iets dat moet, voor iedereen. Maak die opleiding af met je verstand op nul (behalve op schoolgebied dan
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
ik kan de bomen niet meer zien door het bos.. Dafuq | 1 | 26-11-2012 01:10 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht Je Hart Topic #124 Missy1234567890 | 491 | 24-03-2008 19:46 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #69 rare kwast | 495 | 16-09-2006 00:22 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic # 57 moon | 489 | 01-05-2006 16:56 | |
Psychologie |
Empty Inside Melissa83 | 6 | 29-07-2003 15:38 | |
Liefde & Relatie |
is uit met me vriend en ik voel me verschrikkelijk lees mijn verhaal please!!! **~yvie~** | 3 | 23-07-2002 16:56 |