Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2003, 15:01
cassandra
cassandra is offline
Mijn laatste date was heel gezellig, maar bij de afscheidskus ( eerst gewoon op de mond) merkte ik dat als het op de tongen aankwam hij ab-so-luut niet kan kussen.
Ik heb hem daarom ook een beetje afgeweerd

Hij kuste met zo'n ontzettend stijve houterige tong, net een stok die in je mond word gepropt. daar houdt ik ECHT niet van. Ik wil een jongen die zachtjes enslap kust, niet een energieke wasmolen.

hoe moet ik dit zeggen/ of veranderen? we hebben dus nog niet echt verregaand getongd...
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 15:05
Papa Ghede
Papa Ghede is offline
Volgens mij moet je dat dan gewoon tegen em zeggen. Als je er gewoon eerlijk over bent, leert hij tenminste ook wat. Bovendien is het zo dat als je niks zegt, je op gaat zien tegen zoenen met hem en dat kan al helemaal niet positief zijn.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 15:56
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Papa Ghede schreef:
Volgens mij moet je dat dan gewoon tegen em zeggen. Als je er gewoon eerlijk over bent, leert hij tenminste ook wat. Bovendien is het zo dat als je niks zegt, je op gaat zien tegen zoenen met hem en dat kan al helemaal niet positief zijn.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 16:11
Roos
Roos is offline
Gewoon zeggen.. heyy rustig... en dan heel rustig beginnen te zoenen. Easy toch
Oud 14-01-2003, 16:26
Verwijderd
Hrm, tja, toch voorzichtig zeggen... als je tenminste echt wat met hem wilt, anders zou ik geen moeite doen.

*is blij dat ze dit probleem nog nooit heeft gehad, tenminste niet met iemand met wie ze vaker zou (willen) zoenen*
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 16:28
marlies
marlies is offline
Hem hier niet voor afwijzen, maar hem het een beetje leren.
Oud 14-01-2003, 16:47
elledc
elledc is offline
Ik kan me inbeelden dat je daar niet direct met hem wil over babbelen. Als hij je kust, beweeg dan langzaam met je tong mee zodat hij meedoet en aanvoelt hoe jij 't wilt.

Verder heb ik dat ook eens gehad, dat was afschuwelijk, net een wasmachine in mijn mond en een tong net als een vette koeietong, ik heb me er zo slecht door gevoeld dat ik al niks meer hoefde te hebben van die jongen!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 17:32
Methuselah
Methuselah is offline
'n Goede vriendin van me, haar laatste ex kon ook totaal niet kussen: de eerste keer dat ze gekust hadden reed ik samen met haar naar huis, heel de rit 't volgende gehoord: Hij heeft schoon ogen! Maar hij kust slecht! Maar hij heeft zo'n schoon ogen! Maar hij kust zo slecht!!!

Op 'n avond zei ze eens tegen hem dat ie niets moest doen in 't begin, en dat vond zij 'n zalige kus, kon ze hem laten doen wat ze graag had, maar daarna snapte ie 't weer niet...

Mijn advies: langs je neus weg eens laten vallen wat je liever zou hebben...
Oud 14-01-2003, 17:49
Thomas
Thomas is offline
Dumpen..

Nee geintje, probeer het idd voorzichtig te zeggen!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 18:46
Verwijderd
*vindt dit erg herkenbaar*
was door eerste zoen van eerste vriend erg teleurgesteld, moest ervan kokhalzen omdat t zo slecht was... maar gewoon wat hints laten vallen, 'he rustig aan joh', of als hij zijn tong te ver in je mond steekt gewoon 'terugduwen' met je eigen tong... als hij dat niet door heeft dan kun je het misschien beter gewoon wat directer tegen m zeggen...
geloof me, kan op die manier echt helemaal goed komen
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 18:50
*Legolas*
*Legolas* is offline
Heb ik ook al eens gehad jah.. Of ze gaan als een staafmixer als een gek tekeer omdat ze niet weten hoe het zou moeten..
Gewoon spelletje van maken en proberen of jij hem zo ver krijgt dat ie met jou ritme mee gaat doen. Je kan zelf al hoop aangeven.

Lukt het dan nog nie.. dan moet je hem maar gewoon zeggen dat ie maybe wel eens wa rustiger aan kan doen, of moet ontspannen ofzo..

mzls
Oud 14-01-2003, 21:20
very drunk driver
very drunk driver is offline
gewoon hem leren dat is toch geen probleem
Oud 14-01-2003, 21:56
Verwijderd
Oefenen . vind dat de eerste zoen altjd zuigt
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 01:55
mickael
mickael is offline
Jeanne on retour!
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 11:07
Verwijderd
dat komt vanzelf wel, veel oefenen en t hem leren, mijn ex kon er in t begin ook niks van op t einde had ik echt niks te klagen
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 11:17
Verwijderd
Ik heb het gezegd. Ik heb het een paar keer meegemaakt en hij zoende zo snel dat ik het idee kreeg dat hij nix voor me voelde, ik vond het echt zo'n kleffe, ranzige, snelle tongzoen die je verwacht te krijgen van iemand die je voor 1x zoent en die zwaar bezopen is.

Dus zei ik: "kun je misschien wat langzamer zoenen, want zo krijg ik het idee dat je nix voor me voelt"...

Het werkte wel
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 11:56
LM
LM is offline
Geef hem de tijd zig aan te passen, hij is misschien heel anders gewend.. En misschien ben jij wel de gene die wazig tempo heeft en niet kan zoenen. En is hij niet goed genoeg omdat hij niet kan zoenen? Praat er over en hij zal het leren. Je hoeft het hem maar te zeggen en hij zal zig onmiddelijk aanpassen.
Oud 15-01-2003, 13:03
Verwijderd
Citaat:
cassandra schreef:
Mijn laatste date was heel gezellig, maar bij de afscheidskus ( eerst gewoon op de mond) merkte ik dat als het op de tongen aankwam hij ab-so-luut niet kan kussen.
Ik heb hem daarom ook een beetje afgeweerd

Hij kuste met zo'n ontzettend stijve houterige tong, net een stok die in je mond word gepropt. daar houdt ik ECHT niet van. Ik wil een jongen die zachtjes enslap kust, niet een energieke wasmolen.

hoe moet ik dit zeggen/ of veranderen? we hebben dus nog niet echt verregaand getongd...
gewoon zeggen.. eej man doe es niezo stijf

doe ik ook altijd hetlijkt wel of iederen altijd zo snel zoent dan zeg ik gewoon, hallo je lijkt wel een wasmachine, dan lag je derom en ga je gewoon verder in de hoop dat de boodschap is overgekomen
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 18:33
vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Hij moet waarschijnljik nog een beetje leren. Voel je geroepen voor deze zware taak.

Regels voor berichten