![]() |
|||
Eigenlijk gaat dit topic er eigenlijk niet over maar:
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Er is overeenkomst maar toch ook weer niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik kijk ervanop dat ze dat soort dingen roept van Neuk me etc. en dat ze er openlijk over praat, maar dat ze masturbeert met een beer dat is toch niet zo heel raar?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je hebt wel gelijk, dat het een beetje raar is dat ze dingen als 'neuk me' uitkraamt...maarja, misschien ziet ze daar zelf ook niet echt de implicaties van, en is het meer stoer napraten of zelfs onbewust napraten van dingen die ze ergens anders heeft opgepikt... |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja ik geloof er geen bal van van dit verhaal... maar jah.. dan nog, het staat wel op de achterkant van de VPRO-gids
![]() Ik bedoel: HET KIND IS ELF!!! Toen ik elf was wist ik nog geneens wat neuken was, en laat staan dat je dat op je beer kon doen en dat het lekker was.. Maar je kunt er maar niet vroeg genoeg bij zijn tegenwoordig he... ![]() ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 09-11-2002 om 00:11. |
![]() |
|
![]() |
dat vind ik eigenlijk best normaal, zij brengt het alleen wat verder in praktijk
toen ik op de basisschool zat ging ik samen met vriendinnetjes altijd de barbies laten sexen, en echt niet alleen op elkaar we bouwden zelfs trio's, en maakten geluiden. dat was spannend en stiekem, gewoon iets onbekends waar je weinig van hoorde maar wist dat het bestond kinderen weten echt meer dan je denkt en ze zijn echt wel nieuwsgierig, gewoon spelenderwijs leren heet dat.. en sex meot je ook leren, een kind van 5 denkt daar echt wel aan, dus waarom mag een elf jarige het niet wat meer in praktijk brengen
|
Ze kan dan wel bezig zijn met 'ontdekken' maar ze heeft er duidelijk problemen mee en is onzeker, is het dan nog wel OK? Ik vind het sowieso een vreemd idee dat ze met 8 jaar al zulke dingen deed met vriendinnetjes, ik vraag me ook af waar ze zulke dingen vandaan haalt...
![]()
||
Citaat:
ik weet niet wat mijn moeder ervan vond ze had het duidelijk wel eens gezien maar ze is zelf ook zo seksueel gestoord als ik dus het boeit niet zo |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
jah ze zit ermee maar dat is omdat 'normaal' is dat je eerst de informatie krijgt en daarna daar iets mee doet... zij is er min of meer bij toeval achter gekomen dat ze dat fijn vind om te doen maar ze heeft geen flauw idee wat ze doet ofzow daardoor weet ze nie of wat ze doet normaal is... Citaat:
Laatst gewijzigd op 09-11-2002 om 14:32. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zo'n meisje heeft gewoon een aantal dingen gezien op televisie of gehoord... En dan gaat ze uit interesse het nadoen. Alleen is dit wat extremer. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind het belachelijk hoe hard mensen dingen roepen als: 'dat mag hij/zij toch zelf weten?', 'als hij/zij er klaar voor is dan maakt het toch niet uit?' en meer van dat soort dingen. Er zijn gewoon echt meisjes van 11 die uit vrije wil met jongens naar bed gaan. Ik vind dat echt zo ontzettend te ver gaan en ik begrijp niet waar de corrigerende werking van de maatschappij (wat wij toch allemaal zijn volgens een zekere reclame) is gebleven. |
![]() |
|
dat dat meisje die dingen met haar beer doet, wil toch nog niet meteen zeggen dat ze echt aan sex toe is..
ik had toen ik in groep acht of zeven van de basisschool zat ook wel vriendinnen waarmee ik speelde dat de barbies sex hadden, maar ik was toen zelf nog helemaal niet aan sex toe, ik had zoiets van: sex, dat is voor later als ik groot ben...
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Onze barbies hadden ook sex...? Hmtja het ligt er maar net aan wat je speelt. Een vriendin van mij op de basisschool vertelde dat een andere vriendin altijd bij het spelen (erm... soort van vadertje en moedertje, alleen dan moderner
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Sorry hoor, maar dat deed ik ook met mijn knuffels rond die leeftijd... 't is volgens mij gewoon dat je dat een beetje gaat ontdekken en jezelf wat dat betreft wat leert kennen...
Vind het echt helemaal niet raar... ik durfde het natuurlijk ook niet te zeggen en schaamde me rot, maar ja... echt raar is het niet hoor.. veel meisje ontdekken zichzelf rond die leeftijd... |
![]() |
||
Citaat:
A) ze op mavo/vbo niveau over 't algemeen bang zijn om over te blijven. (en sowieso meer met sex, populair zijn bezig zijn.) B) mensen die op 'n hogere opleiding zitten zich graag superieur willen voelen. ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Oude katten zijn niet saai #1211 Verwijderd | 500 | 11-11-2010 21:51 | |
Flora & Fauna |
[cavia] Twee beren die op elkaar rijden Stefanie | 13 | 03-06-2005 23:01 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Berekening met Lambert-Beer nightwish_assie | 2 | 19-10-2003 07:53 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
jarenlang wachten op een woning in het azc alwaysgood | 2 | 14-05-2003 16:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Begin van een verhaal. Vlooienband | 20 | 18-01-2003 03:02 |