Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2003, 18:48
Deliveran委
Deliveran委 is offline
ik heb er zelf (niet vaak) last van..ik heb cupmaat 80D en soms als ik mn BH uitdoe dan doen ze best pijn...meer mensen die last hebben van te grote/zware borsten? en waar heb je dan last van?
Oud 09-01-2003, 18:49
damaetas
damaetas is offline
geen bh's in mijn maat, voor de rest geen last (95A )
Oud 09-01-2003, 18:50
Thirsa
Thirsa is offline
ik heb maar 75A dus heb er geen last van
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 18:54
snoopy
snoopy is offline
ja, ik heb best wel vaak last van m'n borsten. (65 C/D) Als ik ren of spring, maar soms ook als ik met de fiets over een hobbel fiets...
Oud 09-01-2003, 18:58
Deliveran委
Deliveran委 is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
ja, ik heb best wel vaak last van m'n borsten. (65 C/D) Als ik ren of spring, maar soms ook als ik met de fiets over een hobbel fiets...
oh vreselijk dat rennen, daar heb ik nou ook altijd last van
Oud 09-01-2003, 19:10
Verwijderd
over t algemeen heb ik geen last van t rennen ofzo, of over een hobbel gaan(ik draag sportbh's ) maar ik heb wel last als t uit is, van mijn borstspier, sneller hoofdpijn.

Verders heb ik wel geregelt last van mijn nek/schouders, dat t opgezet is, maar ik krijg er geen hoofdpijn door, iig dat is al weer een tijdje geleden, en lopen zonder bh doet pijn.bij sommige bh's van de bandjes dat ze een beetje drukken.
En in de zomer dat onder de bh wat scheurd ofzo, maar dat heb ik ook als ik veel heb gedaan op een dag, dus veel heb gezweet.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 19:12
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
nee, geen last van
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 20:32
Konijn
Konijn is offline
Ja inderdaad, met sporten wel last ervan, met springen. En inderdaad ook als ik mn beha uitdoe. Ik zie hier niks over snachts met liggen enzo... niemand daar last van?
Oud 09-01-2003, 20:46
Gwenniej
Gwenniej is offline
ik weet niej of je daardoor pijn kan krijgen bij je rug bij je schouderbladen... laat maar zeggen op de hoogte van je bh bandje

ik heb daar al heel lang last van pijn elke dag...vraag me vaak genoeg af of dat komt door me borsten

als dat zo zou zijn mogen ze van mij verkleind worden
Oud 09-01-2003, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Konijn schreef:
Ja inderdaad, met sporten wel last ervan, met springen. En inderdaad ook als ik mn beha uitdoe. Ik zie hier niks over snachts met liggen enzo... niemand daar last van?
soms, niet altijd, ik lig nu voornamelijk op mijn zij, heel soms op mijn buik als ik er geen last van heb, en soms is t een beetje draai zoeken en t is weer over
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 14:03
kastdeur
kastdeur is offline
ja soms, moe gevoel in mijn schouderbladen of net eronder
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 14:47
Croeloes
Croeloes is offline
ik heb er overdag helemaal geen last van. Eerst wel, maar ik heb nu gewoon stevige mooie bh's gekocht. Alleen heel erg irritant vind ik het om s avonds in bed te liggen zonder iets stevigs om me borsten zoals een strak truitje. Als ik gewoon in een T-shirt lig, doen ze pijn en irriteren ze me. Ow en helemaal is het irritant als je truitjes hebt waar je geen bh onder aan kan. Maja daar heb je nu ook weer speciale bh's voor..

xxxxxxxx
Oud 13-01-2003, 16:18
Jesselyn
Jesselyn is offline
Ik heb nooit last van mijn borsten gehad, ze zijn niet echt groot.
Oud 13-01-2003, 16:20
marlies
marlies is offline
Soms wel. Ik vind dat ze al een beetje gaan hangen. (75C) met sporten draag ik stevige sportbh's. Dat zit dan goed.
Als ik geen bh aan heb dan vind ik het maar niets Ik heb ook een rare rand onder mijn borsten
Oud 13-01-2003, 19:02
@Moon
@Moon is offline
Ik heb net als Marlies 75C maar ik heb er eigenlijk niet zoveel last van. Maarrr een vriendin van mij heeft maat F! Die heeft er echt ontzettend last van vooral als ze gaat rennen. Ze zei een keer dat ze dan ook een borstverkleining wilt maar ja dat zal wel erg pijnlijk zijn.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 20:14
Mariebel
Mariebel is offline
Citaat:
Thirsa schreef:
ik heb maar 75A dus heb er geen last van
Behalve dan dat er bijna geen leuke bh's zijn
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Mariebel schreef:
Behalve dan dat er bijna geen leuke bh's zijn
hoezo geen leuke bh's? die zijn er in overvloed als je a hebt hoor, zoek maar eens een leuke bh hoger dan een D zal je vies tegen vallen als je al vind dat ze geen leuke bh's in A maat hebben
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 20:35
Mariebel
Mariebel is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
hoezo geen leuke bh's? die zijn er in overvloed als je a hebt hoor, zoek maar eens een leuke bh hoger dan een D zal je vies tegen vallen als je al vind dat ze geen leuke bh's in A maat hebben
Veel leuke bh's (die ik leuk vind dan) beginnen bij b, maar ja zal er mee moeten leren leven
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 08:47
Verwijderd
Citaat:
Mariebel schreef:
Veel leuke bh's (die ik leuk vind dan) beginnen bij b, maar ja zal er mee moeten leren leven
hmmm, misschien dat t veranderd is in de afgelopen jaren, vroeger vond ik ze ook leuk en als ik nu kijk naar leuke bh's a-b-c, a's vind ik helemaal schattige modelletjes.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 14:21
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
DJ FLEM schreef:
nee, geen last van
JOH!!!
Oud 14-01-2003, 14:33
Verwijderd
Mja, 75D hier.. inderdaad het probleem van geen leuke goed zittende bh's (vaak is D vanaf 80, en soms vallen ze toch weer te klein, maar E zit ook niet goed, en 80D ook niet.. ik heb zo'n zwaar vervelende tussenmaat)..

Mja, idd wel es pijn als ik mn bh uit doe, ik heb de laatste tijd ook steeds meer rug en nekklachten, maar ik weet niet of dit samenhangt met mn borsten..
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 18:00
Deliveran委
Deliveran委 is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
ik heb de laatste tijd ook steeds meer rug en nekklachten, maar ik weet niet of dit samenhangt met mn borsten..
zou heel goed kunnen
Oud 15-01-2003, 14:32
Gatara
Gatara is offline
Soms ren of fiets ik even snel naar de supermarkt zonder bh aan onder mijn trui ofzo, maar (hangt af van de periode) heb ik soms ook er last van. Ik ben dus blij dat ik maar slechts 75A heb en heb medelijden met de anderen die een grotere cup hebben.

Die dingen hangen alleen maar in de weg Lijkt mij

Ik sport regelmatig en moet er niet aan denken dat ik zo intensief (per keer) zou moeten sporten met cup C of D of meer....
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 21:40
Verwijderd
Ja ik heb er soms wel eens last van ja. Maar ik zorg daarom dat ik, zeker bij sporten, altijd een goede en stevige bh aan heb, anders zou ik het echt niet overleven hoor !
En als ik ongesteld moet worden doen ze altijd beetje *au*...
(heb 75d)
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 09:28
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Gatara schreef:

Ik sport regelmatig en moet er niet aan denken dat ik zo intensief (per keer) zou moeten sporten met cup C of D of meer....
mwah. het valt wel mee, hoor... Ik sport elke dag, en ik heb alleen met sommige dingen last.
Oud 16-01-2003, 12:43
miro
miro is offline
last, van opmerkingen ja
En af en toe met sporten (aerobic)
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 13:05
Verwijderd
Citaat:
miro schreef:
last, van opmerkingen ja
wat voor opmerkingen krijg jij dan?

ik krijg alleen opmerkingen van mijn kleine neefje(7 jaar nog wel) van andere niet echt,
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten