![]() |
|
Verwijderd
|
over t algemeen heb ik geen last van t rennen ofzo, of over een hobbel gaan(ik draag sportbh's ) maar ik heb wel last als t uit is, van mijn borstspier, sneller hoofdpijn.
Verders heb ik wel geregelt last van mijn nek/schouders, dat t opgezet is, maar ik krijg er geen hoofdpijn door, iig dat is al weer een tijdje geleden, en lopen zonder bh doet pijn.bij sommige bh's van de bandjes dat ze een beetje drukken. En in de zomer dat onder de bh wat scheurd ofzo, maar dat heb ik ook als ik veel heb gedaan op een dag, dus veel heb gezweet. |
![]() |
|
ik weet niej of je daardoor pijn kan krijgen bij je rug bij je schouderbladen... laat maar zeggen op de hoogte van je bh bandje
![]() ik heb daar al heel lang last van pijn elke dag...vraag me vaak genoeg af of dat komt door me borsten ![]() als dat zo zou zijn mogen ze van mij verkleind worden ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik heb er overdag helemaal geen last van. Eerst wel, maar ik heb nu gewoon stevige mooie bh's gekocht.
![]() ![]() ![]() xxxxxxxx
|
Soms wel. Ik vind dat ze al een beetje gaan hangen. (75C) met sporten draag ik stevige sportbh's. Dat zit dan goed.
Als ik geen bh aan heb dan vind ik het maar niets ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mja, 75D hier.. inderdaad het probleem van geen leuke goed zittende bh's (vaak is D vanaf 80, en soms vallen ze toch weer te klein, maar E zit ook niet goed, en 80D ook niet.. ik heb zo'n zwaar vervelende tussenmaat)..
Mja, idd wel es pijn als ik mn bh uit doe, ik heb de laatste tijd ook steeds meer rug en nekklachten, maar ik weet niet of dit samenhangt met mn borsten.. |
![]() |
|
Soms ren of fiets ik even snel naar de supermarkt zonder bh aan
![]() Die dingen hangen alleen maar in de weg ![]() ![]() ![]() Ik sport regelmatig en moet er niet aan denken dat ik zo intensief (per keer) zou moeten sporten met cup C of D of meer.... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Nietpassende kleding i.v.m. afwijkende maten (afgesplitst) fizzle-fluffy | 39 | 14-07-2012 10:07 | |
Lichaam & Gezondheid |
Borstverkleining -> welke pc? Ventura | 73 | 11-07-2007 15:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
Borstverkleining SilentFairy | 33 | 04-04-2004 16:39 | |
Liefde & Relatie |
vriendin en vriendje... en ik dan??? Verwijderd | 19 | 25-09-2003 15:57 |