Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2003, 06:09
ergo 1024
ergo 1024 is offline
Ik zit met het volgende nogal vervelende probleempie...

Ik ben al een heel tijdje samen met mijn vriend en het begint een beetje saai te worden, we zien elkaar wel heel erg graag, maar dat extra spannende is aan het verdwijnen... we hebben al heel wat met elkaar meegemaakt, en mijn creativiteit begint wat te minderen... iemand nuttige tips?

alvast thxie x
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2003, 06:43
TMLWKY
TMLWKY is offline
Eventjes een week of 2 weken elkaar niet zien, en dan weer wel... DAn mis je elkaar zo erg, dan vind je t vanzelf weer leuk om elkaar te zien

En ga gewoon eens dingen met hem doen... weet ik veel, samen naar de dierentuin ofzow gewoon iets dat je nog nooit eerder hebt gedaan
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 08:37
Woestijnpinguin
Woestijnpinguin is offline
Zit met het zelfde probleem. Heb nou bijna een jaar met men vriendin en die leuke verlieftheid is er nu wel af
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 09:50
illch84
illch84 is offline
Citaat:
Woestijnpinguin schreef:
Zit met het zelfde probleem. Heb nou bijna een jaar met men vriendin en die leuke verlieftheid is er nu wel af
En nu kun je zien wat je aan elkaar hebt Het is onredelijk te denken dat je bij een lange relatie voor altijd verliefd blijft. Er komen andere dingen voor in de plaats, zoals liefde. Liefde is gehechtheid, om elkaar geven, niet zonder elkaar kunnen en het onderhouden van een intieme band.

De vlindertjes zijn er meestal op het moment dat alles nog nieuw is. Je denkt aan dat nieuwe meisje, hoe leuk ze is en of ze gevoelens voor je zou hebben etc.. en als dan blijkt dat ze jou ook leuk vindt, ben je helemaal in de wolken. Dat is je verliefdheid.

Na een tijdje weet je echter van elkaar hoe je dingen ziet en ervaart. Dan is het nieuwe en spannende er vanaf. Je ziet elkaar regelmatig, je went aan elkaar. Het is heel normaal dat het dan anders wordt.

Wat misschien helpt, is eens terugdenken aan het begin. Toen alles nog zo nieuw was. Wat haar speciaal maakt. Die dingen zijn er nu waarschijnlijk nog steeds, alleen vallen ze je niet meer zo op
Oud 13-01-2003, 14:30
Woestijnpinguin
Woestijnpinguin is offline
Ik weet hoe het zit Hou ook heel veel vander en het gaat prima met ons!!! Donderdag een jaar
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 14:02
miss_loves_you
miss_loves_you is offline
in echte liefde verveelt dat niet ben ik dit keer achter gekomen
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 14:04
elledc
elledc is offline
Citaat:
miss_loves_you schreef:
in echte liefde verveelt dat niet ben ik dit keer achter gekomen
Aan 14 jaar? :/
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 14:36
berteltje
berteltje is offline
Citaat:
utopia5 schreef:
Aan 14 jaar? :/
Whaha, dat dacht ik net ook! Ga je met hem trouwen, kindjes krijgen? Rest van je leven met hem delen.... Grappig....

Maar ja, ik heb geen idee, ik hou het nie langer dan 2,5 week uit
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 15:29
logisch
logisch is offline
ga leuke dingen doen...geniet van elkaar... verliefdheid gaat idd vanzelf weg, maar dat betekent niet dat je het niet meer leuk kan hebben hoor! zorg dat jullie relatie niet teveel routine wordt, dan komt er sleur en dat is altijd het ergste..
als je het echt niet meer leuk hebt samen, dan moet je jezelf dnek ik even afvragen of jullie nog wel zo goed bij elkaar passen
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 15:41
steentje
steentje is offline
ik heb 1,5 jaar een vriend en inderdaad is de verliefdheid weg. Maar we gaan elkaar nu minder zien en gaan alles anders aanpakken! En dan maar hopen dat er weer was spanning terugkomt!

Oja, af en toe knallende ruzie is ook goed voor je! Hek net gehad en kvoel me perfect!!!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 18:11
Jordana
Jordana is offline
Mss eens iets speciaals gaan doen samen.muurklimmen, een weekend gaan kamperen of zo...
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 18:43
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Jordana schreef:
Mss eens iets speciaals gaan doen samen.muurklimmen, een weekend gaan kamperen of zo...
Dat zijn idd wel leuke ideetjes, maar zo kan je nog uren doorgaan. Je moet vooral de kleine dingen gaan waarderen in je realtie. Als jullie voor elkaar bestemd zijn dan kan het niet altijd leuk en niet saai zijn. Denken jullie dat je je hele leven met een man/vrouw gezellig dingen kan gaan doen? Dacht het niet..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten