Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-11-2002, 13:25
Verwijderd
hoi hoi

Ik benweer begonnen, ga vanavond ook weer eens.
Maar wat zijn de meningen vanjullie er over? volgens mij zijn er bestveel vooroordelen.

Eerder trainde ik masse, wou dus breed worden.
Maar ga nu voor kracht en uithoudingsvermogen, een stuk beter, wil straks ook bij de korps

Er is geen grote plezier dan lichamelijke liefde.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-11-2002, 13:31
Verwijderd
kdoe het ook... 3 tot 4x per week... niet echt om breed te worden ofzo... gewoon om meer kracht te hebben enzo...maja ik loop ook 2x per week een shuttlerun, dus wel meer mensen verklaren mij voor gek
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 13:38
Verwijderd
Citaat:
vijf schreef:
kdoe het ook... 3 tot 4x per week... niet echt om breed te worden ofzo... gewoon om meer kracht te hebben enzo...maja ik loop ook 2x per week een shuttlerun, dus wel meer mensen verklaren mij voor gek
hmm
Maar doe je veel herhalingen met niet zulke zwaare gewichten of andersom?
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 13:52
Boogie
Boogie is offline
Het zal wel goed voor je lichaam zijn (en voor je geest), maar het lijkt mij dodelijk saai.
Oud 19-11-2002, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Syphon schreef:
hmm
Maar doe je veel herhalingen met niet zulke zwaare gewichten of andersom?
mwa er tussenin eigelijk... kprobeer wel een doel hebben... zeg 50 kg. pushen
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Boogie schreef:
Het zal wel goed voor je lichaam zijn (en voor je geest), maar het lijkt mij dodelijk saai.
als je emt iemand samen bent kun je elkaar opjutten en kan het nog best gezellig zijn
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 14:54
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Ik doe het ook maar ik doe dan weer die dan die....kortom krachttraining hoewel ik ook breed wil worden hoor
Hoe maak je je het beste breed?? (je lichaam dan)

Doe het met een aantal vrienden ja, gezelliger dan alleen!
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 14:59
Verwijderd
Als je echtbreed wil worden dan moet je weinig herhalingen doen dus 3 setjes van 8 reps heel zwaar pakken maar of dat goed is.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 15:40
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
vijf schreef:
als je emt iemand samen bent kun je elkaar opjutten en kan het nog best gezellig zijn
Ja, daar zit wel wat in. Maar de sport op zich lijkt me niet bijster interessant.
Oud 19-11-2002, 20:37
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik zit ook een dik half jaar al op fitness. Word er sterker van, ondanks dat ik het ook voor de conditie doe, om die dus te verbeteren
Een ding: je mot je zeker op het gebied van kracht gaan vergelijken met anderen, zo van: "zij zijn veel sterker en hebben betere spieren, zo wil ik ook worden!" Nee, gewoon naar je zelf kijken en niet de macho uithangen.
Oud 19-11-2002, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Syphon schreef:
Als je echtbreed wil worden dan moet je weinig herhalingen doen dus 3 setjes van 8 reps heel zwaar pakken maar of dat goed is.
tis wel goed maar heel effectief is zo langzaam uitvoeren zodat er kleine scheurtjes ontstaan in je spierweefsel en dat wordt weer aangevuld door wat je eet en dan bedoel ik dus eiwitten,koolhydraten zijn dus de belangrijkste
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 13:10
Verwijderd
Citaat:
MegaManX schreef:
tis wel goed maar heel effectief is zo langzaam uitvoeren zodat er kleine scheurtjes ontstaan in je spierweefsel en dat wordt weer aangevuld door wat je eet en dan bedoel ik dus eiwitten,koolhydraten zijn dus de belangrijkste
Ja dat gaat over elkaar, dat heet litteken weefsel
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 11:45
TimoBasso
TimoBasso is offline
Citaat:
benchMarc schreef:
Fitness heeft voor mij niet veel nut geloof ik.. Ik zal best steker worden, maar je zult het bij mij nooit zo goed zien denk ik, omdat ik er de bouw niet voor heb. Ik heb echt een heel erg laag vet percentage en wat ik ook eet, ik kom nooit aan Gelukkig dat ik al een beetje gespierd ben van nature, anders zou het echt kut zijn.
yep,me2...
Oud 21-11-2002, 11:58
Verwijderd
Citaat:
benchMarc schreef:
Fitness heeft voor mij niet veel nut geloof ik.. Ik zal best steker worden, maar je zult het bij mij nooit zo goed zien denk ik, omdat ik er de bouw niet voor heb. Ik heb echt een heel erg laag vet percentage en wat ik ook eet, ik kom nooit aan Gelukkig dat ik al een beetje gespierd ben van nature, anders zou het echt kut zijn.
dat heb ik ook.. veel shakejes drinken en heeeeel veel eten (frikadellen enzo) en dan gaat het net....
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 23:03
Doelloos
Doelloos is offline
Ik fitness voor de lol
Oud 23-11-2002, 09:23
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
Citaat:
Syphon schreef:
precies, daarom: ZUIPEN EN DRUGS
ik heb er over gedacht om op fitness te gaan maar het is me gewoon te saai. bovendien wil ik niet echt zo gespierd worden enzo. zie steeds meer de tendens dat alle sukkels van vroeger op fitness gaan en zich dan ineens "meer"voelen ofzo
Met citaat reageren
Oud 23-11-2002, 13:05
Verwijderd
Ja er zitten veel patsers bij, bij mij ook, altijd van die strakke shirts, zitten er 7 dagen per week, best kansloos.
Ik ga nu 3 keer per week maar train nu alleen kracht, dus wordt niet breed maar alleen sterk, wil namelijk bij de korps mariniers
Met citaat reageren
Oud 23-11-2002, 13:49
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
wij moesten het vorige week voor school doen ofzo en ik vond er geen zak aan
Oud 27-11-2002, 09:02
NeuroticA_NL
NeuroticA_NL is offline
Citaat:
Syphon schreef:
hoi hoi

Ik benweer begonnen, ga vanavond ook weer eens.
Maar wat zijn de meningen vanjullie er over? volgens mij zijn er bestveel vooroordelen.

Eerder trainde ik masse, wou dus breed worden.
Maar ga nu voor kracht en uithoudingsvermogen, een stuk beter, wil straks ook bij de korps

euj, ik ga Volgend jaar ook naar HET korps, ik doe nu de AMO, omdat je eerst 18 moet zijn mocht je bij het Korps willen soliciteren, en ga nu dus een jaartje bij de landmacht, en daarna stap ik over naar het korps (als alles meezit). Maar fitnessen, ik doe het nu bijna elke dag, ik was eigelijk maar een dun jochie vorrig jaar, maar dat is nu heel erg verandert, maar dan meot je er ook heel wat voor doen. maarjah, suc6 zo ik zeggen
Oud 29-11-2002, 20:57
Renaissance Man
Renaissance Man is offline
Ik ben nu bijna een jaar bezig, eerst deed ik het ook puur voor spiermassa, nu alleen nog maar om gezond te blijven.
Je kunt zoveel ziektes krijgen omdat je niet genoeg beweeg, daarom vind ik het niet erg om 2 tot 3x in de week lekker bezig te zijn.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 11:39
winging
winging is offline
kunnen jullie misschien ook ff zeggen wat t kost?en....of iemand van jullie t in amst4erdam doet?en..het laatste probleem, of t daar ook onder de 18 kan
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten