Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2002, 13:08
Verwijderd
er zit een meidje bij mij in de klas, en ze moet altijd mij hebben als er iets is en dan bedoel ik om mij de schuld te geven...
ik heb al een paar keer met haar gepraat, maar nog steeds blijft ze lullig doen tegen mij zonder dat ik haar iets heb aangedaan...
nou wil ik met hulp van een spreuk (of vloek) zorgen dat ze aardig tegen mij doet....
ik ken er alleen geen...
weet iemand hier goeie spells daarvoor of misschien heeft iemand een link voor me???
en ja, ik ken de Law Of Three, en daarom wil ik er een positive spreuk van maken ofzow....

dus iemand AUB some idea's...?
alvast bedankt!
Advertentie
Oud 26-11-2002, 14:44
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Heb je wel ervaring met spreuken? Zo niet doe dan net als mij op de veilige manier. Niks geen spreuken en net zo hendig. Ga een beetje relaxen, beter is mediteren. Nu zie in je geest dat je de volgende dag met rust word gelaten door het meisje, visualiseer dat je aardig tegen elkaar doet. Nou als je dat doet moet je er een fijn gevoel bij krijgen en geloven dat het werkt. Elke dag doen, voor mij werkt het, ik hoop voor jou ook.
Oud 27-11-2002, 09:17
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Spreuken bestaan niet!
Oud 27-11-2002, 13:20
wicce
wicce is offline
Citaat:
S@nder schreef:
Spreuken bestaan niet!
onee? geef es een goed argument...
Oud 27-11-2002, 13:56
Verwijderd
mjah idd!

en ik heb er wel een beetje ervaring mee, maar niet zoveel...
en ik wil echt dat ze aardig gaat doen... anders gaat t dalijk fout...
Oud 27-11-2002, 14:16
wicce
wicce is offline
Citaat:
shithead schreef:
mjah idd!

en ik heb er wel een beetje ervaring mee, maar niet zoveel...
en ik wil echt dat ze aardig gaat doen... anders gaat t dalijk fout...
wie/wat aardig gaat doen
Oud 27-11-2002, 14:26
Black Sugar
Black Sugar is offline
Citaat:
wicce schreef:
wie/wat aardig gaat doen
Pssst, heefd ze hierboven verteld....
Oud 27-11-2002, 14:39
wicce
wicce is offline
Citaat:
Black Sugar schreef:
Pssst, heefd ze hierboven verteld....

god, mag welles een leesbrilletje aan gaan schaffen
ik wist even niet wat ze bedoelde.
Oud 27-11-2002, 14:41
We_Are_One
We_Are_One is offline
Je zei dat je er een "goede spreuk" van wilde maken.
bedenk eerst eens of het wel goed is dat je het gedrag van iemand beinvloedt zonder dat diegene daarvan weet.

is het goed om mensen te manipuleren?

misschien moet je er met haar over praten, maar ik denk dat dat in dit geval weinig uithaalt. Dus je kunt het altijd nog proberen met een spreuk, maar of het, ook al roep je nog zoveel aardige goden aan, GOED (als dat al bestaat, moet je voor jezelf maar bepalen) is?
Oud 27-11-2002, 16:00
$@nd€r $@l@m@nd€r
Ik vind dat spreuken en magie gedoe echt lariekoek. Ik heb het nog nooit gezien...

Pas als iemand hier een spreuk uit gaat spreken en het werkt... dan geloof ik het pas.

Spreek maar eens een spreuk uit dat er bij mij briefjes van € 10 aan de appelboom groeien.
Oud 27-11-2002, 17:00
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
S@nder schreef:
Ik vind dat spreuken en magie gedoe echt lariekoek. Ik heb het nog nooit gezien...

Pas als iemand hier een spreuk uit gaat spreken en het werkt... dan geloof ik het pas.

Spreek maar eens een spreuk uit dat er bij mij briefjes van € 10 aan de appelboom groeien.
Als je er nix van af weet ken je er ook niet over oordelen
Oud 27-11-2002, 17:23
Apomes
Apomes is offline
ow je moet altijd je spreuken zelf schrijven ik schrijf mijn altijd in het engles! Ik doe mijn ogen dicht en ik kom op woorden en daar maak ik dan zinnen van
Oud 27-11-2002, 17:25
wicce
wicce is offline
Citaat:
S@nder schreef:

kijk, dit denk je dus doordat je denkt dat een spreuk (het woord is wel misleidend ja) werkt als je em uitspreekt. Maar er zitten veel meer dingen aan een ritueel vast dan alleen een versje..
Oud 27-11-2002, 19:25
$@nd€r $@l@m@nd€r
Ik weet er inderdaad niks over. Wat ik wel weet is dat ze niet bestaan. Dus dacht ik: laat ik eens een reactie uitlokken bij die mensen die denken dat ze magische krachten hebben.

Als zij kunnen bewijzen dat het echt is, dan geloof ik het pas. Voor zover heb ik het nog nooit gezien en weet ik dat het niet echt is.

Ook al zit er wat meer aan vast dan gewoon een spreuk uitspreken zoals jullie zeggen, laat het dan eens zien.

Als er bij mij € 10 biljetten aan de appelbomen gaan groeien geloof ik het, zo niet dan blijf ik dit hele forum maar lariekoek vinden.
Oud 27-11-2002, 20:27
wicce
wicce is offline
Citaat:
benchMarc schreef:
Geef eens aan argument dat het wel zo is, jij beweert dat er spreueken bestaan, bewijs het dan.

dat ze bestaan is niet zo moeilijk te bewijzen, tiep bij google "spells"in en je vind er 10000.... of ze werken is vers 2, en dat ligt aan de persoon zelf, hoeveel kracht diegene erin stopt.
ik wil het niet bewijzen, daar wordt ik dagelijks mee doodgegooid, en daar heb ik helemaal geen zin in, ik vind niet dat alles bewezen hoeft te worden. voor mij werkt het, en dat is genoeg, voor mij.
Oud 27-11-2002, 21:43
$@nd€r $@l@m@nd€r
Citaat:
wicce schreef:
dat ze bestaan is niet zo moeilijk te bewijzen, tiep bij google "spells"in en je vind er 10000.... of ze werken is vers 2, en dat ligt aan de persoon zelf, hoeveel kracht diegene erin stopt.
ik wil het niet bewijzen, daar wordt ik dagelijks mee doodgegooid, en daar heb ik helemaal geen zin in, ik vind niet dat alles bewezen hoeft te worden. voor mij werkt het, en dat is genoeg, voor mij.
Je draait er wel heel erg omheen.

Met google vind ik wel meer dingen. Maar dat is helemaal geen bewijs dat het waar is. Misschien is het gewoon een stom verhaaltje om mensen voor de gek te houden. Ik vind op google ook verhalen dat er alligators in de riolering zitten, ook niet waar.

Ik ben de kerstman. Maar ik wil het niet bewijzen, want daar wordt ik al zo vaak om gevraagd.
Oud 28-11-2002, 11:02
oneMen
oneMen is offline
Citaat:
shithead schreef:
er zit een meidje bij mij in de klas, en ze moet altijd mij hebben als er iets is en dan bedoel ik om mij de schuld te geven...
ik heb al een paar keer met haar gepraat, maar nog steeds blijft ze lullig doen tegen mij zonder dat ik haar iets heb aangedaan...
nou wil ik met hulp van een spreuk (of vloek) zorgen dat ze aardig tegen mij doet....
ik ken er alleen geen...
weet iemand hier goeie spells daarvoor of misschien heeft iemand een link voor me???
en ja, ik ken de Law Of Three, en daarom wil ik er een positive spreuk van maken ofzow....

dus iemand AUB some idea's...?
alvast bedankt!
Ik bedoel.. waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.. Plaats gewoon een Thunderbolt op haar hoofd. Ik weet de Spell niet, maar het kost maar 1 mana geloof ik. Het is dodelijk als de Strenght van dat meisje dan zeg maar minder of gelijk aan 3 is. Dat heb ik eerlijk gezien in Magic The Gathering. Het is wel een spelletje, maar het is waarheid, want in google vind ik het meer dan 10000 keer.

Oud 28-11-2002, 11:04
LiL-Ind0w
LiL-Ind0w is offline
Sja...sorry..maar mijn mening is dat ik ut bullshit vind :\
Maja toch suc6 shithead Hoop voor je dat het werkt
Oud 28-11-2002, 13:23
$@nd€r $@l@m@nd€r
Citaat:
M n M schreef:
Ik bedoel.. waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.. Plaats gewoon een Thunderbolt op haar hoofd. Ik weet de Spell niet, maar het kost maar 1 mana geloof ik. Het is dodelijk als de Strenght van dat meisje dan zeg maar minder of gelijk aan 3 is. Dat heb ik eerlijk gezien in Magic The Gathering. Het is wel een spelletje, maar het is waarheid, want in google vind ik het meer dan 10000 keer.

Je neemt me de woorden uit de mond .

Ik blijf het ook larie vinden, totdat iemand het uiteindelijk eens durft te bewijzen. Er hangt nog niets aan mijn appelboom.
Oud 28-11-2002, 14:03
Verwijderd
mjah allemaal bedankt voor jullie reacties...

zelf een spreuk verzinnen... hoe wil die spreuk dan werken???
weet iemand een site ofzow waar veel spreuken op staan...?
iig bedankt
Oud 28-11-2002, 15:15
$@nd€r $@l@m@nd€r
Citaat:
shithead schreef:
mjah allemaal bedankt voor jullie reacties...

zelf een spreuk verzinnen... hoe wil die spreuk dan werken???
weet iemand een site ofzow waar veel spreuken op staan...?
iig bedankt
Graag gedaan hoor. Vertel ons a.u.b. wel of die onzin spreuk van jou dan resultaat heeft gehad.
Oud 28-11-2002, 18:23
Verwijderd
mjah hoor... als ik er een gebruik...
vandaag heeft ze normaal gedaan tegen mij, maar als ze nog een keer zo verdomd lullig doet, dan ga ik dus wel een spreuk gebruiken...
ik heb via google gezocht en idd, daar vind ik er genoeg...
bedankt
Oud 28-11-2002, 18:49
wicce
wicce is offline
Citaat:
S@nder schreef:
Je draait er wel heel erg omheen.

Met google vind ik wel meer dingen. Maar dat is helemaal geen bewijs dat het waar is. Misschien is het gewoon een stom verhaaltje om mensen voor de gek te houden. Ik vind op google ook verhalen dat er alligators in de riolering zitten, ook niet waar.

Ik ben de kerstman. Maar ik wil het niet bewijzen, want daar wordt ik al zo vaak om gevraagd.
ik draai eromheen omdat het een ontzettend lang verhaal is... ik kan niet zo 1 2 3 zeggen waarom zoiets werkt, en ik kan er ook geen echte verklaring voor geven, maar ik geloof erin, en het werkt voor mij.
Je vind spells op het internet, ze bestaan dus wel, of ze werken is idd vers 2, maar ze bestaan, en dat is wat je zei. "spreuken bestaan niet".
en er zijn vast wel ooit alligators in rioleringen geweest, je komt tegenwoordig de gekste dingen tegen
Oud 28-11-2002, 20:00
MVVSupporter
MVVSupporter is offline
ohhhhhhhhhhhh nee he daMN HAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!
Oud 28-11-2002, 20:15
oneMen
oneMen is offline
Citaat:
MVVSupporter schreef:
ohhhhhhhhhhhh nee he daMN HAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!
Is dat ook een spell...?
Oud 29-11-2002, 18:32
Verwijderd
neuh
haha bedankt voor jullie reacties
Oud 29-11-2002, 19:11
lady of the dark
lady of the dark is offline
The unfriendly girl, who is in my class,
makes me want to kick her ass.
But then I remember the law of three,
and I feel three feet kicking me.

That's why this spell is positive,
it are good things that want to I give.
good things then I will receive,
in good things then I will believe.

Melt her heart that is cold as ice,
and make the girl a little more nice.
Sent her guidance sent her love,
fly it to her on te wings of a dove.

is dit wat?
Oud 30-11-2002, 12:09
Apomes
Apomes is offline
Ik vind het alvast een hele goede spreuk!!
Oud 01-12-2002, 15:08
Verwijderd
Persoonlijk vind ik dat je maar gewoon moet accepteren dat er mensen zijn die je aardig vinden en dat er mensen zijn die je niet aaridg vinden, net zoals jij sommige mensen wel mag en anderen niet.
Iets oplossen met een spell of spreuk of ritueel of magie is altijd een beetje zwak vind ik...
"if all else fails, use magick"
tsjah.. als je dan een iq hebt van 60 en je haalt het gymnasium maar niet moet je dan een spreuk gaan uitspreken om het toch te kunnen halen?
lijkt me een beetje overdreven... don't mess with other people's lives...
Zou jij het prttig vinden als er iemand is aan wie je echt een grafhekel heb en dat die dan iets doet waardoor je opeens lief tegen degene bent... ik zou niet meer weten wie ik was.. gek worden waarsvhijnlijk...

Citaat:

Ik geloof om heel eerlijk te zijn niet echt in de kracht van spreuken. Een simpele spreuk met een ritueel eromheen kan misschien nog wel werken, maar veel mensen denken er een beetje te simpel over. “Ik brand deze kaars en zeg dit rijmpje op en dan gebeurt er wat ik wil.”
Je moet je echt goed concentreren en proberen voor je te zien wat je wil bereiken. De echte kracht van een spreuk of ritueel zit in het visualiseren. Een heks moet zonder kleren, zonder attributen en zonder voorbereiding magie kunnen bedrijven.
Bedenk goed wat je wilt bereiken en focus daar goed op. Dat werkt tien keer beter dan een perfect rijmende spreuk, of prachtig ritueel.
Dat is niet slecht ofzo, begrijp me niet verkeerd, laat iedereen maar zien hoe enthousiast en creatief je bent, schep een goede sfeer, maar het hoeft niet nodig te zijn.

Spreuken om liefde en geld mee te krijgen vind ik sowieso onzin. Ik doe er niet aan. Het is wel verleidelijk, en heel makkelijk, maar ik vind dat je niet moet rotzooien met dat soort zaken. Ook zonder magie kan je gelukkig leven, kom dus niet aan dingen waar je eigenlijk niet aan moet komen. Als je dat wel doet verstoor je namelijk een balans, het evenwicht in jouw leven, en misschien wel in dat van anderen.
Iedere heks kent natuurlijk de Drievoudige Wet; als je iets goeds uitdraagt, zul je ook goede dingen terugkrijgen, maar als je leven enkel gericht is op zelf beter te worden of nog erger, ten koste van anderen te leven, dan krijg je gewoon wat je verdient.
Het is net als met een glimlach. Als je met een lach op je hoofd gaat rondlopen, ook al ben je nog zo sjacherijnig, dan lachen mensen ook naar jou. Als je met je sjacherijnige kop en zelfmedelijden over straat gaat zullen mensen je uit de weg gaan, je respectlozer en onvriendelijker behandelen en in ieder geval níét naar je lachen.

Ik heb geen respect voor mensen die te lui zijn dingen op de ‘gewone manier’ te doen. Magie moet je niet gebruiken als je zonder toch nog hetzelfde resultaat kan bereiken. Mensen die denken dat ze alles maar kunnen doen en maken met magie vind ik ronduit triest.
Voel je je alleen? Cast een lovespell!
Ben je gedumpt? Vervloek je ex!
Bah…

Als je nou toch iets aan dat soort situaties wil veranderen, en je denkt dat je dat echt niet kan doen zonder het gebruik van magie raad ik je aan wat algemenere en minder ingrijpende spreuken te casten. In plaats van iets om een geliefde aan te trekken kan je er beter één uitkiezen om je zelfvertrouwen of uitstraling te verbeteren, of tegen eenzaamheid.
In plaats van een spreuk om snel geld te krijgen schrijf je zelf een spreuk om je carrière te verbeteren, meer waardering te krijgen op je werk, of voor enthousiasme en meer eigen initiatief.
Oud 09-12-2002, 18:35
Verwijderd
dat meidje heeft nog een keer dr grote bek open getrokken naar mij, zomaar, omdat ik een broek aanhad die zei 'wou' kopen...
toen heb ik de hele dag gemediteerd en gevisualeerd dat ze aardig was enzo...
en ze heeft aardig gedaan
dan zeggen jullie natuurlijk : mjah dat is toeval...
maar dat is het niet... want ze zit zowat elke 3 dagen (mjah echt ik heb t bijgehouden) op mij te zeiken en dat heeft ze nou al uuuuuuuuhm 1,5 week niet meer gedaan...
ze zat vandaag zelfs nog te slijmen bij mij...
haha...
toch allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties!
Oud 09-12-2002, 18:52
Saraï_h
Saraï_h is offline
je weet het he. jongen plagen kusje vragen
Oud 09-12-2002, 18:56
mystic girl
mystic girl is offline
waarom vraag je hier om een spell, omdat je denkt dat je dat zelf niet kunt? zoiets moet rijmen en zo te zien kun jij dat zelf wel aardig (kijkt naar je sig)
Oud 09-12-2002, 22:17
Saraï_h
Saraï_h is offline
hahahahhaha.. oh sorry hihi
Oud 10-12-2002, 08:37
oneMen
oneMen is offline
Mijn visie op het nut van 'spells':

Indien je er heilig in geloofd dat het werkt, ga je vanzelf datgene zien. Raar omschreven, maar in jouw geval is het dus gewoon dat je nu gewoon de goede dingen van dat meisje naar voren haalt. Dus wat dat betreft is een 'spell' wel goed. (al zou je natuurlijk ook tegen dat meisje kunnen vertellen dat je een gruwelijke scheithekel aan dr hebt en dat ze moet oprotten want dat ze anders een klap op dr hoofd krijgt, of het tegenovergestelde en haar gewoon negeren. Iedereen heeft mensen die hij/zij niet mag en daar doe je weinig aan behalve er gewoon met de juiste manier mee omgaan, zodat je er zelf het minst ongelukkig van wordt.)
Oud 10-12-2002, 14:44
Verwijderd
Citaat:
mystic girl schreef:
waarom vraag je hier om een spell, omdat je denkt dat je dat zelf niet kunt? zoiets moet rijmen en zo te zien kun jij dat zelf wel aardig (kijkt naar je sig)
haha, tsjah, maar ik kan wel iets in elkaar flatsen, maar je moet ook ingredienten hebben voor een goeie spell...
daarom informeerde ik hier
Oud 10-12-2002, 19:09
mystic girl
mystic girl is offline
Citaat:
shithead schreef:
haha, tsjah, maar ik kan wel iets in elkaar flatsen, maar je moet ook ingredienten hebben voor een goeie spell...
daarom informeerde ik hier
iets met meer diepgang en inhoud dus , probeer haar gewoon eens te negeren, kijken hoe ze dit vindt.
je moet niet zo met ander mans gevoelens gaan knoeien, dat is wrong
Oud 11-12-2002, 11:06
Nar'Hyarmen
Nar'Hyarmen is offline
ik heb absoluut helemaal geen ervaring met spreuken enzo, maar als ze echt werken ben ik erop tegen.

Je beinvloed iemand zonder dat ie dat zelf weet. Heb jeniet zoiets van dat je dan tegen een kunstmatig persoon loopt te praten? Probeer het gewoon gezellig te maken, zonder allemaal rare manipulatiegeintjes
Oud 11-12-2002, 14:52
Saraï_h
Saraï_h is offline
met bovenste replies eens
Oud 11-12-2002, 15:35
Verwijderd
mjah ben ik ook wel met jullie eens...
als iemand dat bij mij zou flikken zou ie nog ff niet van me af zijn...
maar daarom heb ik ook geen spell gebruikt
toen ik erover na zat te denken, vond ik t eigelijk best lullig...\
Oud 11-12-2002, 18:59
mystic girl
mystic girl is offline
Citaat:
nirvana_girl schreef:
met bovenste replies eens
heeft hier iemand de grootste lol
Oud 12-12-2002, 14:48
Verwijderd
haha...
Oud 14-12-2002, 19:23
Nefiâth
Nefiâth is offline
Citaat:
S@nder schreef:

Als dat nou eens zou werken...... . Maar je snapt hopelijk zelf wel dat het zo absoluut niet werkt. Lees der eens een boek over joh. Weet je waar je over praat. Misschien vindt je het ook nog intressant .
(Beetje late reactie)
Oud 18-01-2003, 01:08
Duke_Erik
Duke_Erik is offline
Waarom met behulp van spreuken? Als ze je niet neemt zoals je bent steek je toch je middelvinger de lucht in?

Als je toch spreuken wilt gebreuken moet je die niet aan anderen vragen. Een "book of shadows" word niet voor niks geheim gehouden. Je eigen spreuken gebruiken zonder enige twijfel en voledige toewijding aan je geloof kan je misschien helpen. MAAR spreuken mogen nooit gebruikt worden om anderen pijn te doen of te veranderen, slechts om jezelf te beschermen en anderen lief te doen en daar hoort hersenmanipulatie niet bij!
Oud 20-01-2003, 12:37
Jordana
Jordana is offline
Vraagje voor de mensen die hier meer ervaring mee hebben : kan het zijn dat iemand beschermt is tegen spreuken?Want ik probeerde al o.a. door meditatie een (onschuldige) spreuk over iemand uit te spreken maar iets hield me tegen, een soort blokkade.Wat kan dit zijn?
Oud 20-01-2003, 13:48
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
Jordana schreef:
Vraagje voor de mensen die hier meer ervaring mee hebben : kan het zijn dat iemand beschermt is tegen spreuken?Want ik probeerde al o.a. door meditatie een (onschuldige) spreuk over iemand uit te spreken maar iets hield me tegen, een soort blokkade.Wat kan dit zijn?
gezond verstand

(sorry, maar ik geloof niet in zo'n spreuken. Ik heb er ook niks op tegen, als je voor jou werken mag je ze best uitspreken/voeren )
Oud 21-01-2003, 10:01
Verwijderd
Citaat:
Jordana schreef:

schat.. je bent veertien.. je kan NOOIT genoeg ervaring hebben om nu al goed werkende spreuken te schrijven en uit te spreken... wacht maar ff tot je volwassen bent, dan ben je het waarschijnlijk ook met de meeste mensen hier eens dat spreuken een beetje onzin zijn...
en als spreuken echt werken... tuurlijk kan iemand zichzelf er dan tegen beschermen... beeteje paranoide maar goed
Oud 22-01-2003, 21:53
oneMen
oneMen is offline
*Is een beetje op een diss-toer*

Waar gaat het eigenlijk allemaal over?
Wat is er mis met jullie mensen dat spreuken uit het sprookjesboek jullie zo fascineren? Is het een soort obsessie? Moet je over elk tegenvallertje zwaar gemediteerd worden? Wordt dat niet eens te veel voor je?

Ik zal niet zeggen dat het onzin is, al vind ik dat wel, maar het is toch tijdsverspilling in de puurste vorm? En ga dan niet zeggen dat je er tijd in moet steken en dan werkt het, waar heb je dat vandaan (sprookjesboek)? Steek tijd in jezelf, ga in jezelf geloven en ga het je niet aanrekenen dat een of ander meisje je niet mag.

Tss... vrouwen
Oud 23-01-2003, 17:32
Verwijderd
pfff van mij mag ie weg...
tis onderhand ook al een oud topic...
ik heb gezegd wat ik wou zeggen
dus van mij part gaat er een slotje op ofzow
Advertentie

Regels voor berichten