Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik weet er inderdaad niks over. Wat ik wel weet is dat ze niet bestaan. Dus dacht ik: laat ik eens een reactie uitlokken bij die mensen die denken dat ze magische krachten hebben.
Als zij kunnen bewijzen dat het echt is, dan geloof ik het pas. Voor zover heb ik het nog nooit gezien en weet ik dat het niet echt is. Ook al zit er wat meer aan vast dan gewoon een spreuk uitspreken zoals jullie zeggen, laat het dan eens zien. Als er bij mij € 10 biljetten aan de appelbomen gaan groeien geloof ik het, zo niet dan blijf ik dit hele forum maar lariekoek vinden. |
![]() |
||
Citaat:
dat ze bestaan is niet zo moeilijk te bewijzen, tiep bij google "spells"in en je vind er 10000.... of ze werken is vers 2, en dat ligt aan de persoon zelf, hoeveel kracht diegene erin stopt. ik wil het niet bewijzen, daar wordt ik dagelijks mee doodgegooid, en daar heb ik helemaal geen zin in, ik vind niet dat alles bewezen hoeft te worden. voor mij werkt het, en dat is genoeg, voor mij.
||
![]() |
Citaat:
Met google vind ik wel meer dingen. Maar dat is helemaal geen bewijs dat het waar is. Misschien is het gewoon een stom verhaaltje om mensen voor de gek te houden. Ik vind op google ook verhalen dat er alligators in de riolering zitten, ook niet waar. Ik ben de kerstman. Maar ik wil het niet bewijzen, want daar wordt ik al zo vaak om gevraagd. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik blijf het ook larie vinden, totdat iemand het uiteindelijk eens durft te bewijzen. Er hangt nog niets aan mijn appelboom. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je vind spells op het internet, ze bestaan dus wel, of ze werken is idd vers 2, maar ze bestaan, en dat is wat je zei. "spreuken bestaan niet". en er zijn vast wel ooit alligators in rioleringen geweest, je komt tegenwoordig de gekste dingen tegen ![]()
|
The unfriendly girl, who is in my class,
makes me want to kick her ass. But then I remember the law of three, and I feel three feet kicking me. That's why this spell is positive, it are good things that want to I give. good things then I will receive, in good things then I will believe. Melt her heart that is cold as ice, and make the girl a little more nice. Sent her guidance sent her love, fly it to her on te wings of a dove. is dit wat?
||
Verwijderd
|
Persoonlijk vind ik dat je maar gewoon moet accepteren dat er mensen zijn die je aardig vinden en dat er mensen zijn die je niet aaridg vinden, net zoals jij sommige mensen wel mag en anderen niet.
Iets oplossen met een spell of spreuk of ritueel of magie is altijd een beetje zwak vind ik... "if all else fails, use magick" tsjah.. als je dan een iq hebt van 60 en je haalt het gymnasium maar niet moet je dan een spreuk gaan uitspreken om het toch te kunnen halen? lijkt me een beetje overdreven... don't mess with other people's lives... Zou jij het prttig vinden als er iemand is aan wie je echt een grafhekel heb en dat die dan iets doet waardoor je opeens lief tegen degene bent... ik zou niet meer weten wie ik was.. gek worden waarsvhijnlijk... Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
dat meidje heeft nog een keer dr grote bek open getrokken naar mij, zomaar, omdat ik een broek aanhad die zei 'wou' kopen...
toen heb ik de hele dag gemediteerd en gevisualeerd dat ze aardig was enzo... en ze heeft aardig gedaan ![]() dan zeggen jullie natuurlijk : mjah dat is toeval... maar dat is het niet... want ze zit zowat elke 3 dagen (mjah echt ik heb t bijgehouden) op mij te zeiken en dat heeft ze nou al uuuuuuuuhm 1,5 week niet meer gedaan... ze zat vandaag zelfs nog te slijmen bij mij... ![]() haha... toch allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties! ![]() |
![]() |
|
Mijn visie op het nut van 'spells':
Indien je er heilig in geloofd dat het werkt, ga je vanzelf datgene zien. Raar omschreven, maar in jouw geval is het dus gewoon dat je nu gewoon de goede dingen van dat meisje naar voren haalt. Dus wat dat betreft is een 'spell' wel goed. (al zou je natuurlijk ook tegen dat meisje kunnen vertellen dat je een gruwelijke scheithekel aan dr hebt en dat ze moet oprotten want dat ze anders een klap op dr hoofd krijgt, of het tegenovergestelde en haar gewoon negeren. Iedereen heeft mensen die hij/zij niet mag en daar doe je weinig aan behalve er gewoon met de juiste manier mee omgaan, zodat je er zelf het minst ongelukkig van wordt.)
||
Verwijderd
|
Citaat:
daarom informeerde ik hier ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() je moet niet zo met ander mans gevoelens gaan knoeien, dat is wrong ![]()
|
ik heb absoluut helemaal geen ervaring met spreuken enzo, maar als ze echt werken ben ik erop tegen.
Je beinvloed iemand zonder dat ie dat zelf weet. Heb jeniet zoiets van dat je dan tegen een kunstmatig persoon loopt te praten? Probeer het gewoon gezellig te maken, zonder allemaal rare manipulatiegeintjes
||
Citaat:
![]() ![]() (Beetje late reactie) |
![]() |
|
![]() |
Waarom met behulp van spreuken? Als ze je niet neemt zoals je bent steek je toch je middelvinger de lucht in?
Als je toch spreuken wilt gebreuken moet je die niet aan anderen vragen. Een "book of shadows" word niet voor niks geheim gehouden. Je eigen spreuken gebruiken zonder enige twijfel en voledige toewijding aan je geloof kan je misschien helpen. MAAR spreuken mogen nooit gebruikt worden om anderen pijn te doen of te veranderen, slechts om jezelf te beschermen en anderen lief te doen en daar hoort hersenmanipulatie niet bij! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() (sorry, maar ik geloof niet in zo'n spreuken. Ik heb er ook niks op tegen, als je voor jou werken mag je ze best uitspreken/voeren ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
schat.. je bent veertien.. je kan NOOIT genoeg ervaring hebben om nu al goed werkende spreuken te schrijven en uit te spreken... wacht maar ff tot je volwassen bent, dan ben je het waarschijnlijk ook met de meeste mensen hier eens dat spreuken een beetje onzin zijn... en als spreuken echt werken... tuurlijk kan iemand zichzelf er dan tegen beschermen... beeteje paranoide maar goed ![]() |
![]() |
|
*Is een beetje op een diss-toer*
Waar gaat het eigenlijk allemaal over? Wat is er mis met jullie mensen dat spreuken uit het sprookjesboek jullie zo fascineren? Is het een soort obsessie? Moet je over elk tegenvallertje zwaar gemediteerd worden? Wordt dat niet eens te veel voor je? Ik zal niet zeggen dat het onzin is, al vind ik dat wel, maar het is toch tijdsverspilling in de puurste vorm? En ga dan niet zeggen dat je er tijd in moet steken en dan werkt het, waar heb je dat vandaan (sprookjesboek)? Steek tijd in jezelf, ga in jezelf geloven en ga het je niet aanrekenen dat een of ander meisje je niet mag. Tss... vrouwen ![]() ![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
World of Warcraft deel 19 Ymir | 500 | 26-04-2008 21:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Harry Potter fanfic: Peeves crashes the party. Eye of Sauron | 20 | 25-01-2006 18:43 | |
Games |
Morrowind Spell computergekkie | 4 | 01-01-2006 15:12 | |
Liefde & Relatie |
Lovesongs Verwijderd | 124 | 09-10-2005 19:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Een Charmed aflevering CharmingPiper | 15 | 08-07-2004 19:47 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
de geschiedenis van een toverstok wendytjuh9 | 8 | 08-06-2004 16:23 |