![]() |
|
Verwijderd
|
Antwoord op de vraag: nee, ik vind het niet vies.
Het is meestal niet interessant als je het een paar keer gezien hebt, tenzij je de perso(o)n(en) kent. dan is het best lollig om te zien soms. Het kan wel frustrerend zijn, als je net met een meisje gezoend hebt, en dat je later naast haar zit terwijl zij met een ander meisje op haar schoot zit (waarbij ze elkaar half opvreten en aflebberen). * dit alles met een dikke knipoog + ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ken je die poster uit de Large, van die 2 zoenende meisjes op een bed? Die foto vind ik ontzettend mooi, omdat het er zo ontzettend lief uitziet. Ik vind het niet geil, eerder schattig.
Deze dus.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Die clip met die zoenende jongens was ook cool... je kon niet eens zien of het nou jongens waren of meiden, bleken dus allebei jongens te zijn. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar serieus. in de eerste plaats zou ik die meiden dan beter begrijpen als al die meiden die me teen jongen zoenen. dat kan ik me echt neit voorstellen. verder is dan inderdaad nog de manier waarop van belang. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik vinnut niet vies, maar niet lekker, ze mogen t zelf weten is niet mijn beslissing!!!!maar ik vind 2 meisjes minder vies dan 2 jongens, weet niet waarom....ik vindut ok een vieser idee dat een jongen een andere jongen van 8er neemt dan een meisje een ander meisje beft
![]() ![]() ![]() wie weet hoe je zon plaatje neerzet??int klein bedoel ik dan heh?! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nee dank je |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
ligt er idd aan, zoals in die clip van Tatu is het best opwindend, maar als het in een cafe twee snollen zijn, kijk ik weer een andere kant op...
||
Citaat:
Dan ga je naar "wijzig opties" bij "Mijn profiel" Dan moet je bij AVATAR onder in beeld, op bladeren klikken. Daarna klik je op je plaatje. Leuke foto trouwens Laatst gewijzigd op 19-01-2003 om 16:27. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het "dit vind ik eng"-topic! Verwijderd | 117 | 07-10-2011 16:01 | |
De Kantine |
Saai Your Friends # 1515 Verwijderd | 500 | 01-10-2011 21:46 | |
De Kantine |
slimmerikken een lesje leren Verwijderd | 9 | 17-09-2011 21:34 | |