Advertentie | |
|
![]() |
|
ik heb ook zoiets gehad, een maand geleden om precies te zijn. Ik ben dr nog niet helemaal overheen, maar wat goed helpt als je je kut voelt moet je het opschrijven. GEwoon schrijven wat je voelt en denkt. Ik heb laatst 6 kantjes volgepend (letterlijk), en het lucht echt op kan ik je vertellen......., maargoed, meer kan ik ook niet zeggen aangezien ik er zelf ook nog mee worstel
|
Ja van het weekend, ook voor het eerst zoiets gevoeld, het liefst was ik de hele dag in m'n bed blijven liggen huilen ofzo ik werd er helemaal gek van m'n gedachten dwaalde telkens af naar hem en als iemand er over begon of ik zag een foto of wat dan ook kwamen er weer tranen echt zo verschrikkelijk!
Maar nu is het dus weg sinds ik hoorde dat hij vast zit ![]() Sterkte!
|
![]() |
Ik ken het zeker! Het is echt een vreselijk gevoel! Bij alles wat ik deed dacht ik aan hem. Ik hoefde maar een wat zielig liedje te horen en z'n foto te zien ofzo en ik begon weer te huilen. Ik heb dit 2 maanden lang gehad, dat ik nog bijna elke dag om hem zat te huilen!
![]() |
![]() |
|
ik heb dit eens keer heel sterk gehad, was iets meer dan anderhalf jaar terug.
Ik kan altijd heel moeilijk mn gevoelens onder woorden brengen en heb dat toen gedaan, maar de reactie was dat het toch nooit wat zou worden vanwege de afstand en dat ik het beter maar niet meer kon proberen. hiermee heb ik het lange tijd heel moeilijk gehad, maar op een gegeven moment moet je toch verdergaan hoe moeilijk dat ook kan zijn.
|
![]() |
Hartelijk bedankt voor jullie reacties
![]() Uhm ja... ik probeer met vrienden zoveel mogelijk weg te gaan en me te amuseren, en ik weet wel dat ze me steunen, maar er is altijd een stukje van jezelf dat niet opgevuld kan worden door vrienden... maar het gaat me wel, heb ook nog school en examens, men werk, en zoveel andere dingen, ik denk er niet constant aan, maar de momenten als dat wel gebeurt doen echt ongelofelijk pijn... en ik weet uit ervaring dat ik na een breuk niet echt snel andere jongens zal leuk vinden ofzo, weet niet hoe dat komt, maar ik kan dat gewoon niet, in ieder geval heb ik me voorgenomen om mijn vrijgezellenleven op de eerste plaats te zetten en dat ik nu een hele tijd gewoon mensen ga leren kennen en vrienden maken, en dat ik gewoon nog van het leven ga profiteren... lijkt me nu namelijk het beste, tis de 2e pijnlijke breuk in men leven, en de eerste heeft zowat een jaar geduurd voor ik er echt over was, maar dat zal nu wel wat minder zijn hoop ik... Echt bedankt voor jullie reacties, het doet me deugd om dat dan eens op een moeilijk moment te lezen dat je niet de enige bent op deze wereld!!! -X- to all of you greetz
||
Citaat:
|
Ja ik weet hoe het voelt. Heb het nu ook. Tis nu een klein maandje uit en ik vind het nog steeds heel moeilijk, omdat het gewoon echt serieus was tussen ons, ook al heeft het door omstandigheden niet zo lang mogen duren helaas...
Tja de tijd zal de wonden wel weer helen.. het is een cliché, maar clichés zijn dan ook altijd waar ![]()
|
![]() |
![]() (maar ja kapot is rot en vooral niet gezond in je kop) (als je erover wilt praten ben 1 en al oor op de chat als je wil) 16 succes met je en veel sterkte ![]() |
![]() |
|
![]() |
Je moet je verdriet een plaatsje geven. Het is nu drie maanden uit met mijn vriend, ik was er eerst ook helemaal kapot van, vooral omdat ik het niet aan had zien komen. Ik vind het nu ook nog steeds jammer dat het uit is, en als ik denk hoe het uit is gegaan doet het me nog steeds verdriet, maar het is gebeurd; ik heb ervan geleerd en de ervaring is nu een deel van mij (klinkt zweverig he). Ik kan ermee leven dat het uit is, ook al doet het nog steeds zeer als ik hem met zijn nieuwe vriendinnetje zie.
Het doet me ook goed dat ik van mezelf weet dat als hij me nu op zn knieën zou smeken om terug bij hem te komen (niet dat hij dat doet hoor ![]() Nja, bedenk maar dat je alleen maar hoeft te wachten op het moment dat je je beter voelt, en elke dag die voorbij gaat brengt je dichter bij dat moment. Sterkte!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Muziektopic #7 Verwijderd | 499 | 26-03-2008 11:27 | |
Verhalen & Gedichten |
To the broken hearted Tolchok | 10 | 29-01-2007 13:39 | |
Verhalen & Gedichten |
opstel Engels Burat | 11 | 26-01-2005 22:53 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 4 AJMouse | 500 | 17-05-2004 18:33 | |
Muziek |
Welke nummers betekenen veel voor je? Verwijderd | 25 | 17-05-2003 13:26 | |
Liefde & Relatie |
HIJ KOMT! Wat nu?! juliettebinoche | 239 | 08-05-2003 17:35 |