Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2003, 01:35
Suqeunse
Suqeunse is offline
Ik wil graag weten of je op je PC, televisie kan kijken zonder een kabel ofzo, dus gewoon met een programma.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-01-2003, 10:34
Mathel
Mathel is offline
Om tv te bekijken op je pc moet je een tv-kaart hebben en een tv-kabel. Dan installeer je een programma (wat meetal bij de kaart zit) en kun je tv kijken.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 10:51
Martin
Martin is offline
Citaat:
Mathel schreef:
Om tv te bekijken op je pc moet je een tv-kaart hebben en een tv-kabel. Dan installeer je een programma (wat meetal bij de kaart zit) en kun je tv kijken.
Dit bedoelt hij dus net NIET, hij wil blijkbaar tv kijken via het internet. Dit is volgens mij beperkt mogelijk, volgens mij kan S|E|B wel via het internet TV kijken.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 12:17
smoguzbenjamin
smoguzbenjamin is offline
ahem

Citaat:
chatfreak schreef
Dit is volgens mij beperkt mogelijk
Je kan wel over het internet TV kijken, maar tenzij je T3 ofzo hebt is de kwaliteit ontzettend laag. Koop als je TV wilt kijken gewoon een TV!
Oud 26-01-2003, 12:29
Martin
Martin is offline
Citaat:
smoguzbenjamin schreef:
ahem
Citaat:
smoguzbenjamin schreef:
Je kan wel over het internet TV kijken, maar tenzij je T3 ofzo hebt is de kwaliteit ontzettend laag. Koop als je TV wilt kijken gewoon een TV!
Dit is PUUR gelul, met een beetje ADSL-verbinding kan je prima TV kijken over het internet. En als je van een redelijke server kijkt dan trekt je @home verbinding het ook nog wel hoor.

Trouwens, waar baseer jij jou conclusie op?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 12:40
Blizz
Blizz is offline
idd, pas is xs4all een test gestart met dsltv(.nl) , en dat ziet er best goed uit terwijl ik thuis alleen maar een adsl lijntje heb liggen.
Oud 26-01-2003, 13:52
Verwijderd
Er worden al sinds 1998 proeven gedaan met xDSL en TV-kijken op je PC. Maar die hebben nooit echt vaste vorm aangenomen.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 14:08
Mathel
Mathel is offline
Ik heb nog nooit gehoord dat het mogelijk was om via internet (goede) kwaliteit tv te kijken. Daarom dat ik hem het advies gaf om gewoon een kaartje te kopen. Geef eens een link waar je tv kunt kijken via internet.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 14:14
Verwijderd
Het kan wel. Op zich is een beetje ADSL-verbinding er snel genoeg voor.

Een DiVX-gecomprimeerde videostream in 512x384 levert ongeveer 384 kbit/s dataverkeer op: voeg daarbij het geluid gecomprimeerd in MPEG-3, 400kbit/s voor 5.1-geluid en je zit aan een totaal van ongeveer (omgerekend) 100 kilobyte/sec. Dat kun je met een Fast ADSL-verbinding dus al makkelijk afspelen. Het probleem is echter dat er gewoon nauwelijks servers zijn die films op verzoek naar jouw PC zenden. Dáár zijn die proeven ook voor bedoeld: niet om te kijken of het technisch mogelijk is, want dat is het al jaren, maar om te kijken of er wel markt voor is.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 15:10
Verwijderd
Wanneer je XS4ALL geniet kun je naar www.dsltv.nl gaan. Heb je 's nachts nog free pr0n ook :>
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 02:31
Blizz
Blizz is offline
zeg ik gamma,

die pr0n sux btw, tis frans nagesynchroniseerd.. en waarom kijk je naar een pr0nfilm? om de interessante dialogen natuurlijk
Oud 27-01-2003, 10:15
Nugion
Nugion is offline
kijk hier eens...

http://wwitv.com/portal.htm

klik op "watch all tv stations" en dan kun je dmv de rechtse schuifbalk naar "The Netherlands" scrollen. Het is niet zo heel veel maar het is wat hè
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten