Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Idd, Betamethason, dat dacht ik ook meteen: bi. Ennuh: topicschrijver, homoseksueel, bi of whatever is verder weinig mis mee hoor... alleen ik kan me indenken dat het best wel moeilijk kan zijn voor je. Maar bekijk het van de goede kant: iedereen in de pubertijd (en jij bent 15, dus je begint net ofzow) twijfelt aan zijn eigen geaardheid, sommigen houden dat vol (niet dat twijfelen, ze worden bi/homo/lesbo) anderen blijven/worden gewoon hetero. En als jij op jongens valt: nou èn? Tis toch jouw leven, jouw keuzes, jouw verliefdheden en relaties?
Je moet je in ieder geval niet schamen voor fantasieën, dat doet iedereen, dus ook jij en het is een vrij normaal verschijnsel. Of het nou over jongens, meiden of beide is. Who cares? |
![]() |
||
Citaat:
hmmm... als ik dit hier zo lees, moest ik direct aan verschillende vrienden van me op school denken... in mijn vriendengroep zijn er verschillende jongens die vaak zeggen "pak me es vanachteren" en zo van die dingen... en iedereen vind het gewoon normaal... ze rijden soms wel hand in hand (wel niet lang), gewoon voor de fun... nou weet ik natuurlijk niet of jij ook écht verliefd wordt op jongens of gewoon die gedachten hebt... maar in ieder geval, er is denk ik niets om je zorgen over te maken!!! als je ook wel eens gevoelens van verliefdheid hebt bij jongens, kan je bijvoorbeeld es gewoon zeggen "die wil'k es van vanachteren pakken" en als ze beetje raar reageren kan je zeggen da je maar een "beetje dom" aan et doen was... als ik jou was, zou ik gewoon zeggen hoor "die wil ik es vanachteren pakken"... er is denk ik veel kans dat ze het wel zullen aanvaarden (da kan ik natuurlijk niet met zekerheid zeggen, want ik ken jouw vrienden niet...) anyway, er is niets om je over te schamen!!! (veel succes en euh, als ze er een probleem mee hebben, kom dan gewoon bij ons op school ![]() |
![]() |
|
Nou ja, ik denk niet dat het goed is om deze gevoelens expres te willen laten stoppen. Als je dat doet komt het namelijk extra terug. Niet doen dus, ik denk dat je het beste gewoon jezelf de tijd moet geven. Gewoon niet meteen al je conclusies willen trekken, dat komt wel. En daarbij moet je denk ik proberen het meer te accepteren. Je hoeft geen dingen te doen die je niet wilt ofzow, dus als je echt graag vrouw en kinderen wilt, dan zul je waarschijnlijk ook wel daarvoor gaan. En precies zoals eerder is gezegd, misschien ben je wel bi. Maar dat hoeft ook helemaal geen probleem te zijn. Zie het niet als een schande of iets waar je je voor moet schamen
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Wat ben ik ? King nothing. | 45 | 28-03-2016 11:27 | |
Verhalen & Gedichten |