Advertentie | |
|
![]() |
|
Euh, ben je niet in de war met "Saving Private Ryan"?
't gaat hier over een gevangenis bewaker en gevangene... hem um nog nooit gezien, maar al tig keer gehoord dat die zeer goed is, dus ga um zeker weten kijken... ![]()
||
Citaat:
![]() hm ik weet toch bijna zeker dat dat de voorkant is..hm ff opzoeken ![]() hm wel met Tom Hanks dus, maar niet die voorkant...hm naja dan weet ik t ook niet, welke voorkant ik bedoel whaha ![]()
Laatst gewijzigd op 20-01-2003 om 16:29. |
![]() |
|
Klopt wel hoor, Tom Hanks speelt erin. Alleen is hij dus geen soldaat, maar de gevangenisbewaker.
Zie hier een plaatje (met Tom Hanks links): ![]() Die grote gast in het midden is dus de gevangene en zit in de dodencel. Toch blijkt hij een klein hartje te hebben, maar ik zal niks verklappen verder over de film. Absoluut de moeite waard, dat kan ik iig wel vertellen!!! Kheb hem nog maar één keer gezien, maar kheb hem sinds kort ook in huis, dus ik ga nog zeker vaker kijken!
|
ik heb alleen het begin een keer gezien, dus k ga m nu maar eens helemaal kijken.. hoop dat k deze keer al die bewakers eens uit elkaar kan houden
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Heb ik liever dat ze de film gewoon op een later tijdstip uitzenden of desnoods in twee delen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mr. Jingles is fantastisch ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
hij is eg onwijs mooi!
![]() ![]() net gekeke (we hebben hem opgenome) er is nix negatiefs aan ofsoo super ontroerend, verrekt goed gespeelt, gwoon...alles is geweldig dit was mun 2de keer da ik hem zag, de eerste was ik nog un klein guppie en toen snapte ik er nix van
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je etc etc. deel 17 Dinalfos | 500 | 09-11-2005 11:53 | |
Films, TV & Radio |
Je DVD-collectie Freshh~ | 234 | 08-03-2005 15:33 | |
Films, TV & Radio |
Jouw film-keuring. Phileine | 59 | 21-10-2003 14:55 | |
Films, TV & Radio |
Stephen king ZHAzha | 60 | 21-08-2002 10:38 | |
Films, TV & Radio |
the Green Mile prikkeldraad19 | 29 | 29-01-2002 00:11 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
The Green Mile gollem1 | 4 | 26-05-2001 17:27 |