![]() |
|
t Gaat ook niet om NU maar om LATER!! En dat ik last heb van mijn nek komt echt nie omdat ik WEL gezond eet, maar omdat ik een verkeerde houding heb. Dat heeft helemaal NIKS met elkaar te maken!!
![]() En je kan wel zeggen dat je cholesterol en bloeddruk VORIG JAAR goed waren maar in een jaar kan heel wat veranderen dat weet je best want er IS veel veranderd!! ![]()
|
Als jullie allebei zo zeker van jullie zaak zijn (de één dat ie wel gezond is, de ander dat dat niet zo is), ga dan een x naar de dokter.
En spreek af dat als het niet goed blijkt te zijn qua bloeddruk, cholesterol enzo dat jullie d'r dan eens goed over gaan praten en mss een afspraak maken met betrekking tot die patat en bijv. 1x in de week bij haar gaan eten zodat hij groente binnen krijgt. Is er niks aan de hand dan moet zij voortaan d'r mond houden en blijft alles gewoon zo als het is. Zoiets?
||
Citaat:
Of misschien kan je met hem naar de dietist, het is altijd geloofwaardiger als iemand die er wat van af weet de gevolgen verteld, dan als hij het leest... Succes
||
Citaat:
![]() Ik heb trouwens gister heel gezond gegeten ![]() zij vond het maar niks maar ik vond het heerlijk ![]() Bij la place bij de v&d bij ons een heerlijk bruin broodje met kaas en sla en een salade met kidney bonen en een soort macaroni en olijven (zij vond het helemaal niks maar ik vond het heerlijk ![]() als jij ook van die lekkere dingen kookt later is er niks aan de hand daar zet ik de friet rustig voor opzij ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het zit me allemaal tegen, wat kan ik daar aan doen? Rikje18 | 5 | 24-09-2012 16:12 | |
Liefde & Relatie |
Help wat kan ik hieraan doen? JustWe | 5 | 24-05-2007 09:07 | |
Liefde & Relatie |
hebben jullie dat ook altijd dat alles wat je over je ex hoort gevoelig bij je ligt?? meisje833 | 75 | 30-12-2004 20:55 | |
Liefde & Relatie |
wat kan ik hier aan doen? kimmel | 17 | 22-09-2003 06:29 | |
Software & Hardware |
[VIRUS] Welke zijn er en wat kan je er tegen doen? Martin | 57 | 26-03-2003 14:11 | |
Software & Hardware |
ik heb problemen met het opladen van motorola t2288 The Teek | 3 | 03-03-2001 00:44 |