Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
1 ding wat je bij ephedra niet moet doen is er te veel van nemen en dan zuipen en blowen ![]() Oh.jah! Het werkt ook niet bij iedereen trouwens! ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik had 3 capsules genomen, kreeg het ontzettend warm en m'n hoofd ging tintelen. Verder eigenlijk niet echt bar veel van gemerkt, 1 keer daarna nog 2 capsules geprobeerd maar dat liep helemaal een beetje slecht af omdat ik niet gegeten had en erbij blowde.
Laatst gewijzigd op 04-01-2003 om 15:45. |
![]() |
|
![]() |
die 'pure ephedrine' pillen, (extract dus) zijn wel grappig. je wordt er echt klaar wakker van, en je huid gaat op een gegeven moment helemaal tintelen. ook merkte ik dat alchohol helemaal geen effect had op mijn geestelijke toestand, en mij alleen motorisch aantaste; dus is het ook niet echt interessant om bij te zuipen.
|
![]() |
|
![]() |
Nooit een stapeltje ephedra nemen en dan een halve liter smirnoff te gaan drinken en halve liters bier, vervolgens continu aan de waterpijp te zitten en weer verder te gaan zuipen. Totdat de ephedra uitwerkt. Resultaat: barf, kots en braak.
|
heb die rommel 1 keer geprobeerd, zo'n zakje van 4 van die dingen. meteen maar allemaal in mijn bek gedaan toen ik al aangeschoten (kutwoord) was en flink verder gaan zuipen. voelde op dat moment wel enigszins grappig maar zeker niet voor herhaling vatbaar. volgende dag was helemaal zwaar kut!
|
![]() |
||
Citaat:
alleen als k eerst teveel zuip dat k al niet meer recht kan staan.. dan gaat het heel soms nog fout....
|
De eerste keer kwam ik er wel lekker los van in combinatie met bier / paddo's,, alleen zat ik de hele avond aan de kant met een vriend te trippen
![]() wees voorzichtig met dat spul want ik heb er een paar zien schuimbekken dmv overdosis... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
is wel grappig spul ja
![]() ![]() ![]() alleen ve volgende ochtend, hele nacht zonder slaap en zonder eten of drinken en na heel de tijd dansen en rennen en springen wel vreselijk brak ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Dat kriebelgevoel in je nek en hoofdhuid is erg gaaf. Maar word naarmate je vaker slikt minder.
Ik kan er zoveel bij drinken als ik wil, is nooit fout gegaan. Verder krijg je zin om te praten met mensen, te dansen, lichaamscontact te maken; het werkt ook een beetje als een afrodisicum volgens mij. De ultieme partydrug imo |
![]() |
||
Citaat:
en emm..... energie krijgen en wakker blijven is behoorlijk hetzelfde.... ( als het wat later in de nacht is iig)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Ephedra HJ | 6 | 26-04-2002 14:53 | |
Drugs & Alcohol |
ervaringen: Coke en zieke drugscombi´s (alleen menesn met ervaring) K | 4 | 10-04-2002 20:02 |