Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2003, 15:58
Steefjuh!!
Steefjuh!! is offline
Zelf heb ik de afgelopen 2 zaterdagen (Innercity en Qlubtempo) 2 epehdra's genomen... Ik heb zelf nooit meer gebruikt dan hash en wiet... Ik was echt bang dat het fout zou gaan... integendeel!

op een gegeven moment, dat ik 1 zo'n ding ophad kwam ik mn zus tegen, die vroeg of ik moe was... en ik was 100% wakker!

Ik zat te wachten op een spesend gevoel, die kwam dus niet... Dit vond ik zelf heel fijn!

Wat zijn jullie ervaringen met ephedra?
Oud 03-01-2003, 22:59
Griller
Griller is offline
voel er meestal niet zoveel van anders blijf ik alleen maar wakker
Oud 04-01-2003, 00:48
Julian
Julian is offline
Ik heb wel vaak Ephedra genomen, het heeft wel een leuk effect vind ik Je blijft lekker wakker, je krijgt een beetje een lekker gevoel, vooral als je stil gaat zitten (op een stoel - dat rijmt ) vind ik, en een dosis energie...

Echter, het nadeel vind ik dat ik me er soms best klote door kan gaan voelen... waarschijnlijk omdat het nogal je emoties verstevigd, dus als je je net een beetje kut voelt kan dat nogal versterkt worden.. maar aan de andere kant, dat werkt andersom ook wel

Alleen bij mij is het de laatste tijd meer dat ik me er niet vrolijk van ga voelen..

Je kan er ook nogal van afvallen trouwens, als je het vaak gebruikt (b.v. tijdens het uitgaan en dan ook nog eens de hele avond staan te dansen/springen) het zit dan ook in afslankproducten.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 02:24
Verwijderd
wtf is ephedra ?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 13:30
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Naojan schreef:
wtf is ephedra ?
een soort energizer, soort redbull in capsule.... oid

1 werkt bij mij nooit.. heb er minstens 3 nodig.... k neem altij Heavy E... werkt veel beter....
Oud 04-01-2003, 13:50
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
Xtuv schreef:

Echter, het nadeel vind ik dat ik me er soms best klote door kan gaan voelen... waarschijnlijk omdat het nogal je emoties verstevigd, dus als je je net een beetje kut voelt kan dat nogal versterkt worden.. maar aan de andere kant, dat werkt andersom ook wel

Dat klopt i.d.d. ! Dat heb ik ook gehad!!

1 ding wat je bij ephedra niet moet doen is er te veel van nemen en dan zuipen en blowen

Oh.jah! Het werkt ook niet bij iedereen trouwens!
Oud 04-01-2003, 13:54
Poesje Mauw
Poesje Mauw is offline
Ik vind ephedra rotspul....ik kreeg er gigantische hartkloppingen van, en en begon als een gek te zweten. Eens maar nooit meer
Oud 04-01-2003, 14:03
Verwijderd
Ik had 3 capsules genomen, kreeg het ontzettend warm en m'n hoofd ging tintelen. Verder eigenlijk niet echt bar veel van gemerkt, 1 keer daarna nog 2 capsules geprobeerd maar dat liep helemaal een beetje slecht af omdat ik niet gegeten had en erbij blowde.

Laatst gewijzigd op 04-01-2003 om 15:45.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 15:10
Isa
Isa is offline
nooit gebruikt maar heb t thuis liggen 4 capsules.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 15:51
notbonefish
notbonefish is offline
die 'pure ephedrine' pillen, (extract dus) zijn wel grappig. je wordt er echt klaar wakker van, en je huid gaat op een gegeven moment helemaal tintelen. ook merkte ik dat alchohol helemaal geen effect had op mijn geestelijke toestand, en mij alleen motorisch aantaste; dus is het ook niet echt interessant om bij te zuipen.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 16:37
vixen
vixen is offline
best wel eens gebruikt, op lowlands 2, en daarbij heel veel geblowd en gedronken. Ik ging half trippen, was op zich wel cool, werd er alleen heel even n beetje paranoide van.
Oud 04-01-2003, 16:57
DarkCat
DarkCat is offline
Nooit een stapeltje ephedra nemen en dan een halve liter smirnoff te gaan drinken en halve liters bier, vervolgens continu aan de waterpijp te zitten en weer verder te gaan zuipen. Totdat de ephedra uitwerkt. Resultaat: barf, kots en braak.
Oud 04-01-2003, 17:02
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
heb die rommel 1 keer geprobeerd, zo'n zakje van 4 van die dingen. meteen maar allemaal in mijn bek gedaan toen ik al aangeschoten (kutwoord) was en flink verder gaan zuipen. voelde op dat moment wel enigszins grappig maar zeker niet voor herhaling vatbaar. volgende dag was helemaal zwaar kut!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 18:17
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
alles was koel en ik barste van de energie... had drie capsules...
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 00:14
Blenderhead
Blenderhead is offline
ik vind het echt geen drugs ofzo... je hebt alles nog steeds in de hand en geen bijwerkingen ( bij mij althans... en k heb al behoorlijk wat van die dingen op )
Oud 05-01-2003, 00:20
mood indigow
mood indigow is offline
hmmz kvind er niet veel aan..

kheb er wel eens 2 genomen en flink veel bij gezopen en geblowd en ik merkte er nix van
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 01:06
Griller
Griller is offline
ik blow overal bij nooit ergens last van gehad eigenlijk
Oud 05-01-2003, 15:27
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Griller schreef:
ik blow overal bij nooit ergens last van gehad eigenlijk

alleen als k eerst teveel zuip dat k al niet meer recht kan staan.. dan gaat het heel soms nog fout....
Oud 06-01-2003, 11:18
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
kvind ze wel handig, alleen als je er teveel van pakt kun je wel last krijgen van hartkloppingen enzo om te stappen zijn ze fijn om wakker te blijven maar niet om te spacen vind ik... wel als je thuis bent wazig mar jah...
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 14:47
LISM
LISM is offline
De eerste keer kwam ik er wel lekker los van in combinatie met bier / paddo's,, alleen zat ik de hele avond aan de kant met een vriend te trippen , kon niet slapen en je houdt het er met sex wat langer vol mee... ik ging niet verder dan 2 want meer had ik er niet nodig...

wees voorzichtig met dat spul want ik heb er een paar zien schuimbekken dmv overdosis...
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 17:07
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik vind het niet zoveel bijzonders. om echt effect te krijgen moet ik er 2 slikken en ook nog blowen..
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 20:07
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
Citaat:
LISM schreef:

wees voorzichtig met dat spul want ik heb er een paar zien schuimbekken dmv overdosis...
yooooooooo
als je ergens voorzichtig mee moet zijn is het wel ephedra
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 14:24
ESCO
ESCO is offline
Een stuk of 8 a keer gebruikt maar niet iets waarvan je zegt kikke relaxt.
Ik kan er niet van slapen en je krijgt er een droge mond van.
Oud 07-01-2003, 15:32
mood indigow
mood indigow is offline
Citaat:
LISM schreef:
De eerste keer kwam ik er wel lekker los van in combinatie met bier / paddo's,, alleen zat ik de hele avond aan de kant met een vriend te trippen , kon niet slapen en je houdt het er met sex wat langer vol mee... ik ging niet verder dan 2 want meer had ik er niet nodig...

whahahaha wat een bullsjit
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 14:25
Black Reina
Black Reina is offline
is wel grappig spul ja heel de tijd het gevoel alsof k kippevel op mn hoofd had, alsof k elk haartje kon voelen, k kon niet met n ogen dichtzitten, kmoest ze echt open hebben boel energie, stil zitten voelt heeel vaag aan
alleen ve volgende ochtend, hele nacht zonder slaap en zonder eten of drinken en na heel de tijd dansen en rennen en springen wel vreselijk brak
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-01-2003, 10:14
Shadow X
Shadow X is offline
Dat kriebelgevoel in je nek en hoofdhuid is erg gaaf. Maar word naarmate je vaker slikt minder.
Ik kan er zoveel bij drinken als ik wil, is nooit fout gegaan.
Verder krijg je zin om te praten met mensen, te dansen, lichaamscontact te maken; het werkt ook een beetje als een afrodisicum volgens mij.
De ultieme partydrug imo
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 15:07
Timmy
Timmy is offline
ik vind ephedra ook wel leuk.
je kan een stuk meer zuipen dan normaal en je gaat ook niet over je nek en das nog wel het beste van alles.
en natuurlijk word ik er ook klaar wakker van en zit vol energie
Oud 21-01-2003, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Steefjuh!! schreef:
was echt bang dat het fout zou gaan... integendeel!
WHWHAHAAHAHAHAHAHAHHA

maaaaaaaarja,

Khad op een vet psytrance/goatrance feest 4 van die pillie's achterover getikt, was dik spacen, lekker gevoel.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 15:39
Isa
Isa is offline
ik heb het vandaag op de groep genomen om wat meer enegry te krijgen maar werd er alleen een beetje wakkerder van.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 19:00
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
ik heb het vandaag op de groep genomen om wat meer enegry te krijgen maar werd er alleen een beetje wakkerder van.
op de groep?

en emm..... energie krijgen en wakker blijven is behoorlijk hetzelfde.... ( als het wat later in de nacht is iig)
Reageren

Regels voor berichten