Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2003, 21:14
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Okay zit namelijk zo, een paar maanden geleden kwam ik een heel toffe jongen tegen . Ik kwam er goed mee overeen en hij plaagde me ook heel dikwijls . Twee weken geleden kreeg hij een vriendin sindsdien heb ik em maar twee keer meer gezien , de laatste keer was vrijdag. Ik moet zeggen dat ik toch altijd al een boontje voor em had . Maar verliefd dat niet... Tot vrijdag. Ik hoorde plots m'n naam en zag dat hij het was, dan besefte ik wat ik al de hele tijd ontweken had dat ik verliefd op em ben . Maar hij deed echt raar, hij riep me en vroeg me hoe het was, keek me recht in de ogen (dit doet hij wel altijd) en was zo serieus, het klonk bijna alsof hij bezorgd was, maar ik ken niet echt iemand die hem kent anders zou ik nog gaan denken dat één van m'n vriendinnen hem iets wijsgemaakt had of zow waar hij over bezorgd kon zijn . Ik heb em nog nooit zo serieus gezien , echt ik kreeg niet meer dan een goed en met jou uit m'n mond . Toen ik terugkeerde en em weer zag deed hij, hoe moet ik het nou zeggen, een beetje grof eiglijk . Ik had een affiche in me handen van één of ander feestje, dat greep hij gewoon uit me handen en zei oh daar ga ik al naartoe en hij keek me niet eens aan wat dus totaal niet van z'n gewoonte is , al moest hij bijna één van z'n vrienden van z'n stoel gooien om die affiche te pakken te krijgen. Ik begrijp het echt niet, zou hij gemerkt hebben dat ik anders naar em keek of zow ? Kan iemand me soms helpen?

xxx
Faith
Oud 20-01-2003, 00:52
Fatal Exception
Fatal Exception is offline
Als ik dit zo lees ben je onbewust wel verliefd.
Onderdruk dit niet, maar stel je er voor open en denk juist meer aan hem, dan groeit het wel.

Die actie van hem is omdat hij zich waarschijnlijk niet weet te gedragen. Misschien vindt hij jou ook wel heel erg leuk, dan kunnen jongens vage dingen gaan doen.
Oud 20-01-2003, 12:57
NielZ
NielZ is offline
Citaat:
Fatal Exception schreef:
Die actie van hem is omdat hij zich waarschijnlijk niet weet te gedragen. Misschien vindt hij jou ook wel heel erg leuk, dan kunnen jongens vage dingen gaan doen.
Hier sluit ik me bij aan; verliefde jongens doen soms rare dingen (waar ze later ook wel eens spijt van hebben, maar dat niet durven te zeggen ).

Probeer een moment te vinden waarop je rustig en serieus met 'm kunt praten (liefst IRL als je dat durft, en niet door de telefoon oid), en kijk dan of ie iets te zeggen heeft (probeer een beetje te vissen ).
Oud 20-01-2003, 18:20
Jordana
Jordana is offline
Ik sluit mij hierbij aan.Desnoods hem rechtstreeks vragen of hij iets vreemds over je gehoord heeft of zo.Dan kan hij niet anders dan opbiechten, want volgens mij verbergt hij iets.Wat, daar moet jij naar zoeken.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 19:36
Angel Of Faith
Alvast bedankt voor jullie reacties , ik zal zeker eens met em praten en dan hoop ik dat hij iets lost . Alleen zie ik em nie veel, hij is als ik moet geloven wat ik hoorde zeggen, veel bij z'n vriendin, vooral voor en na school (al heeft een kennis van me, die hem alleen kent van zien, hem er nog nooit bij zien staan, s'morgens en s'avonds ziet ze em alleen maar bij z'n vrienden staan dan krijg ik weer het gevoel dat hij me ontwijkt , die persoon heeft hen wel al es samen gezien in de bioscoop maar das ook alles ). Hij maakt mij gewoon heel erg jaloers en dat maakt het moeilijk voor mij om em alleen te kunnen spreken . Maar ik zal me best doen . Natuurlijk zijn reacties ook nog altijd welkom .

xxx
Faith

Laatst gewijzigd op 20-01-2003 om 19:50.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 08:45
elledc
elledc is offline
Hij maakt je jaloers, dat is ook al zoiets verliefde jongens kunnen inderdaad eenbeetje vreemd doen of je plots gaan negeren en je niet recht in de ogen kijken. Doe normaal en rustig als je met hem bent, probeer het onrechtstreeks uit te vissen wat hij voor je voelt, dat kan je namelijk makkelijk opmerken bij jongens
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 16:32
Angel Of Faith
Citaat:
utopia5 schreef:
Hij maakt je jaloers, dat is ook al zoiets verliefde jongens kunnen inderdaad eenbeetje vreemd doen of je plots gaan negeren en je niet recht in de ogen kijken. Doe normaal en rustig als je met hem bent, probeer het onrechtstreeks uit te vissen wat hij voor je voelt, dat kan je namelijk makkelijk opmerken bij jongens
Dat hoopte ik ook , maar waarom heeft hij dan een vriendin , die hij o zo graag ziet ...
Oud 21-01-2003, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Jordana schreef:
Ik sluit mij hierbij aan.Desnoods hem rechtstreeks vragen of hij iets vreemds over je gehoord heeft of zo.Dan kan hij niet anders dan opbiechten, want volgens mij verbergt hij iets.Wat, daar moet jij naar zoeken.
ja, dit zou kunnen.
Erg vreemde situatie
Want als je iemand heel erg leuk vindt, dan neem je toch niet wat met iemand anders?
Maarjah anders heeft hij geen reden om naar jou toe zo raar te doen, lijkt me.

Nou, ik kan niets anders doen dan ook zeggen: probeer hem eens alleen te spreken (en dan hopen dat hij niet raar gaat doen of dichtklapt of wegloopt )...

suc6
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten