Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2003, 16:17
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Je erachter kwam dat je ouders gewoon allerlei verhalen op het forum lazen, waarvan je niet wilde dat ze dat te weten zouden komen? (waarom je het ook op het forum hebt gepost, om het kwijt te kunnen, terwijl je niet wilt dat de mensen uit je omgeving het weten..)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-01-2003, 16:28
ssjpan
ssjpan is offline
lijkt me zeer onwaarschijnlijk, ik zou het zeker niet leuk vinden, maar er valt niet veel aan te doen. Ik heb dan ook geen ubergeheime dingen gepost, maar er zijn mensen die dat wel hebben gedaan.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 16:42
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
ssjpan schreef:
lijkt me zeer onwaarschijnlijk, ik zou het zeker niet leuk vinden, maar er valt niet veel aan te doen. Ik heb dan ook geen ubergeheime dingen gepost, maar er zijn mensen die dat wel hebben gedaan.
nou, zo onwaarschijnlijk is dat niet. ik heb dus een vader die dat doet. :/
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 16:46
Inf3sted Funk
Inf3sted Funk is offline
Citaat:
wallflower schreef:
nou, zo onwaarschijnlijk is dat niet. ik heb dus een vader die dat doet. :/
Klote..... als ik jou was zou ik echt een enorm "zielig/aangrijpend" verhaal verzinnen van wat een eikel je vader wel niet is

Gewoon zoiets, een of ander fake iets neerzetten om em flink te fokken, maarjah dat zou ik doen, en wie ben ik?
Oud 26-01-2003, 16:59
Sannetje
Sannetje is offline
Tweede naam nemen voor erg persoonlijke dingen, elke keer uitloggen.

Erg persoonlijke dingen in Word schrijven en met een wachtwoord beveiligen, of naar jezelf mailen.

Tegen je vader zeggen dat je het niet fijn vindt als hij dat doet en vragen waarom hij die dingen eigenlijk leest (alleen als het mogelijk is dit te vragen zonder te grote problemen te krijgen)

Bij jezelf nagaan waarom je vader zoiets zou doen (bezorgd?), kijken of dat terecht is, en eventueel iets aan de oorzaak daarvan doen, bijvoorbeeld hulp zoeken als dat nodig is (ik weet niet of dat zo is, maar dat was bij mij zo toen ze mijn forumstukjes en dagboek lazen)

Ik weet hoe lullig het voelt....

succes ermee!
Oud 26-01-2003, 17:01
Miracle
Miracle is offline
Jeetje ja, wat erg is dat eigenlijk...

Ik dacht er net nog aan. want me vader zat aan tafel en ik ging ff naar boven, terwijl ik internet had gestart en op de index van het forum stond... hij had dus zo kunnen zien hoe ik heet en daarmee alles van mij natrekken... Eigenlijk best wel eng... ook omdat ik wel veel persoonlijke dingen post
Maar ik denk niet dat hij dat zou doen... k vind het meer iets voor m'n broer...

Ik zou als ik jou was heb proberen belachelijk te maken, door zoiets als Inf3sted Funk zei te doen... sterkte ermee
Oud 26-01-2003, 19:15
rare kwast
rare kwast is offline
das echt lullig.....
jah het kan verstandig te zijn om iedere keer uit te loggen of onder de persoonlijkheden de waarheid iets verdraaien.
op de computer kan je misschien ook een eigen bureaublad nemen zodat je meer prive hebt, daar komen ze namelijk niet in (hoop is )
Oud 26-01-2003, 19:34
Quiana
Quiana is offline
Hm.. hangt ervan af wie het leest.
Denk dat bepaalde mensen
iig wel gekwetst zouden zijn,
door dingen die 'k heb gepost..
(heb nog spijt van bepaalde dingen die
'k heb gepost.. :\ )
Zou het iig vervelend vinden,
bepaalde dingen die 'k hier heb gepost,
zijn niet voor anderen bestemt..
Oud 26-01-2003, 19:40
Verwijderd
Ik zou wegrennen en nooit meer terugkomen.

Nee serieus..Ik zou me helemaal bloot voelen en ik zou nooit meer iets persoonlijks posten.

Of onder een andere naam...
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 19:50
SomeDay
SomeDay is offline
een ander naam nemen, en alles beveiligen, heb ik ook gedaan en het helpt!
succes is echt klote voor je!
Oud 26-01-2003, 20:09
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
het iig zeggen dat je dat echt een kutstreek vind en dat je het hem enorm kwalijk neemt.

en nu maar beter opletten dat het niet nog een keer gebeurd, geschiedenis wissen, nieuwe nick aanmaken en altijd uitloggen
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 21:46
Verwijderd
das best lullig ja als mn ouders dat zouden doen.
ik heb hier veel dingen gepost die mn ouders niet van me weten.
k heb wel goede vrienden hier op et forum.
maar die vertellen toch nix door aan ouders
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 06:14
starbelliedboy
starbelliedboy is offline
thnx..
heb dus een nieuwe nick genomen, gewoon voor alles, want het gaat ze nix aan.. wat mij betreft wordt dit topic nu verwijderd of dichtgegooid ofzo.. maar dan weten jullie het iig. als ik mn pa er nog een keer op betrap dat ie op t forum zit, dan weet ik nog niet wat ik ga doen.. maar dan zie ik niet veel nut in om hier te blijven wonen iig.. maar ik ga nix besluiten nu, ik wacht gewoon af hoe het verder gaat.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 09:58
Verwijderd
dan zou ik dat probleem zo oplossen dmv. een topic te maken hebben jullie ook zulke nieuwsgierige ouders?

en dan dingen zetten wat ze doen en dat je je behoorlijk schaamt voor ze en dan lezen ze dat,misschien hebben ze dan iets van ow, laat ik dat maar niet meer doen
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 10:00
Evito
Evito is offline
Dan zou ik ze dood maken.
Nee ehm,
dat is niet aan de orde, omdat mijn moeder een digibeet is, en mijn vader ergens anders woont.
Maar dan zou ik wel geschokt zijn hoor. Poe. Ik zou denk ik wel verhuizen en nooit meer met ze praten.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 10:03
snoopy
snoopy is offline
hmm... niet leuk, zwak uitgedrukt! Maar ik weet zeker dat mijn moeder nooit zoiets zou doen. (mijn vader kon de computer niet eens aanzetten, laat staan dattie op het forum zou kunnen komen. (en hij zou het ook gewoon niet doen, omdat-ie m'n privacy respecteert) )
Oud 31-01-2003, 11:16
Sleepingsun
Sleepingsun is offline
Ik zou hopen dat hij dit topic dan ook leest en dat hij de hint begrijpt dat je het niet leuk vind dat hij dat doet
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 11:41
Verwijderd
is bij mij ook gebeurt.. ik d8 da die ook nog op een of andere manier msn-gesprekke nalas.. toen wassik echt boos.. niet laten merken.. leuk gesprek met een goede vriendin gehad op msn (ghehe.. dingen waar die zeker een opmerking over zou make een keer als hij die na las).. toen bleek dat niet zo te zijn..

Dat ie het forum na las klopte wel.. hij zo: "jah.. da mag.. das een openbaar forum"..
kwas wel boos.. (goh )
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 16:28
KissMyJackass
KissMyJackass is offline
hmmz, mijn ouders neuzen soms wel in mn stuff, die kijken dan op de sites die ik heb gemaakt enzo, een beetje dingen lezen waar ze anders cker niet in geinteresseerd zouden zijn enzo

maar dat zijn wel dingen waarvan ik heb verteld dat ik ze heb enzo... als ze mn msn-gesprekken zouden gaan lezen en dat soort dingen... grrr
dan zou ik echt es ff goed met ze gaan praten zegmaar!!

maar ik log sowieso altijd uit bij persoonlijke dingen, dus t zal niet snel gebeuren denk ik
Oud 31-01-2003, 16:45
10.45
10.45 is offline
Bij mij lijkt het me erg onwaarschijnlijk, omdat mijn moeder niet echt weet hoe een computer werkt en m'n vader veel te druk bezig is met zijn eigen dingen. Ik zie mijn broer er eerder voor aan om zoiets te doen, nou dan zal ie het weten...
nu denk ik er toch wel sterk aan om uit te loggen als ik er niet ben.
Oud 31-01-2003, 18:49
Verwijderd
bij mij is het ook gebeurd (een paar keer zelfs en ze hebben ook mijn dagboek gelezen enzo). ik heb steeds fikse ruzie met ze gehad. zij schenden mijn privacy en dan moet ik maar steeds begrip opbrengen omdat zij zo bezorgd zijn... en het ergste vond ik nog, dat hij het nog een keer deed (ja het was mun pa) terwijl na de eerste keer toch wel duidelijk was dat hij mijn grens dik had overschreden (ik heb meer dan een dag niet gepraat en alles). tja, geen idee wat je er aan kunt doen eiglijk.... sorry....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten