Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Gewoon zoiets, een of ander fake iets neerzetten om em flink te fokken, maarjah dat zou ik doen, en wie ben ik?
|
Tweede naam nemen voor erg persoonlijke dingen, elke keer uitloggen.
Erg persoonlijke dingen in Word schrijven en met een wachtwoord beveiligen, of naar jezelf mailen. Tegen je vader zeggen dat je het niet fijn vindt als hij dat doet en vragen waarom hij die dingen eigenlijk leest (alleen als het mogelijk is dit te vragen zonder te grote problemen te krijgen) Bij jezelf nagaan waarom je vader zoiets zou doen (bezorgd?), kijken of dat terecht is, en eventueel iets aan de oorzaak daarvan doen, bijvoorbeeld hulp zoeken als dat nodig is (ik weet niet of dat zo is, maar dat was bij mij zo toen ze mijn forumstukjes en dagboek lazen) Ik weet hoe lullig het voelt.... succes ermee!
|
Jeetje ja, wat erg is dat eigenlijk...
Ik dacht er net nog aan. want me vader zat aan tafel en ik ging ff naar boven, terwijl ik internet had gestart en op de index van het forum stond... hij had dus zo kunnen zien hoe ik heet en daarmee alles van mij natrekken... Eigenlijk best wel eng... ook omdat ik wel veel persoonlijke dingen post ![]() Maar ik denk niet dat hij dat zou doen... k vind het meer iets voor m'n broer... Ik zou als ik jou was heb proberen belachelijk te maken, door zoiets als Inf3sted Funk zei te doen... sterkte ermee ![]()
|
![]() ![]() jah het kan verstandig te zijn om iedere keer uit te loggen of onder de persoonlijkheden de waarheid iets verdraaien. op de computer kan je misschien ook een eigen bureaublad nemen zodat je meer prive hebt, daar komen ze namelijk niet in (hoop is ![]()
|
Hm.. hangt ervan af wie het leest.
Denk dat bepaalde mensen iig wel gekwetst zouden zijn, door dingen die 'k heb gepost.. (heb nog spijt van bepaalde dingen die 'k heb gepost.. :\ ![]() Zou het iig vervelend vinden, bepaalde dingen die 'k hier heb gepost, zijn niet voor anderen bestemt.. ![]()
|
thnx..
heb dus een nieuwe nick genomen, gewoon voor alles, want het gaat ze nix aan.. wat mij betreft wordt dit topic nu verwijderd of dichtgegooid ofzo.. maar dan weten jullie het iig. als ik mn pa er nog een keer op betrap dat ie op t forum zit, dan weet ik nog niet wat ik ga doen.. maar dan zie ik niet veel nut in om hier te blijven wonen iig.. maar ik ga nix besluiten nu, ik wacht gewoon af hoe het verder gaat. |
![]() |
|
hmm... niet leuk, zwak uitgedrukt! Maar ik weet zeker dat mijn moeder nooit zoiets zou doen. (mijn vader kon de computer niet eens aanzetten, laat staan dattie op het forum zou kunnen komen.
![]()
|
Verwijderd
|
is bij mij ook gebeurt.. ik d8 da die ook nog op een of andere manier msn-gesprekke nalas.. toen wassik echt boos.. niet laten merken.. leuk gesprek met een goede vriendin gehad op msn (ghehe.. dingen waar die zeker een opmerking over zou make een keer als hij die na las).. toen bleek dat niet zo te zijn..
Dat ie het forum na las klopte wel.. hij zo: "jah.. da mag.. das een openbaar forum".. kwas wel boos.. (goh ![]() |
![]() |
|
hmmz, mijn ouders neuzen soms wel in mn stuff, die kijken dan op de sites die ik heb gemaakt enzo, een beetje dingen lezen waar ze anders cker niet in geinteresseerd zouden zijn enzo
![]() maar dat zijn wel dingen waarvan ik heb verteld dat ik ze heb enzo... als ze mn msn-gesprekken zouden gaan lezen en dat soort dingen... grrr ![]() dan zou ik echt es ff goed met ze gaan praten zegmaar!! maar ik log sowieso altijd uit bij persoonlijke dingen, dus t zal niet snel gebeuren denk ik ![]()
|
Bij mij lijkt het me erg onwaarschijnlijk, omdat mijn moeder niet echt weet hoe een computer werkt en m'n vader veel te druk bezig is met zijn eigen dingen. Ik zie mijn broer er eerder voor aan om zoiets te doen, nou dan zal ie het weten...
nu denk ik er toch wel sterk aan om uit te loggen als ik er niet ben.
|
Verwijderd
|
bij mij is het ook gebeurd (een paar keer zelfs en ze hebben ook mijn dagboek gelezen enzo). ik heb steeds fikse ruzie met ze gehad. zij schenden mijn privacy en dan moet ik maar steeds begrip opbrengen omdat zij zo bezorgd zijn... en het ergste vond ik nog, dat hij het nog een keer deed (ja het was mun pa) terwijl na de eerste keer toch wel duidelijk was dat hij mijn grens dik had overschreden (ik heb meer dan een dag niet gepraat en alles). tja, geen idee wat je er aan kunt doen eiglijk.... sorry....
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Driehoeksrelatie wat zou jij doen? Rixie1000 | 10 | 28-02-2016 16:45 | |
Psychologie |
Solomon Asch en de wonderlijke wereld van conformiteit: wat jij? Nona | 14 | 18-01-2007 21:43 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Israël-Palestina Topic [I] Evito | 500 | 28-06-2003 20:46 | |
Lifestyle |
Naakt als lifestyle *Fallen_Tear* | 51 | 12-07-2002 22:01 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |