Advertentie | |
|
![]() |
|
wat mijn ervaringen met tabak in een waterpijp is, is dat ik meteen ontiegelijk naar de klote ben, waarschijnlijk door die tabak gemixt met wiet. als ik gewoon een puur coontje (bowltje) leegtrek voel ik me meestal florissanter en ben ik niet zo heel erg van de kaart af....met een pure coon komt dat geleidelijker.
||
Citaat:
wij doen het meestal me gewoon knopper er in maakt dat dan een verschil of je die er verpoederd in doet of niet? |
![]() |
|
Wil je een dood strotje hebben en teringhigh worden. Doe er dan pure wiet in.
Wil je zo gaar als een boterbal worden en nog in staat zijn om daarna een geluid uit je keel te krijgen, mix het dan een beetjuh. Maar daarna ben je dan ook wel zo gaar dat je toch geen woord wee te zeggen dus ik zou dan toch de bovenste aanraden. (Is slechts persoonlijke voorkeur)
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() tabak is ranzig ![]() |
![]() |
|
![]() |
beste waterpij ooit gebouwd is die van philip en stefan, gemaakt van een zwanenhals, dat is dat ding onder de gootsteen, die afvoerpijp, even voor de mensen die dat niet weten, dat gaat echt zo hard, wat ook heel cool is in een water pijp is yoghurt, dat krijg je zo'n mooie bult in de yoghurt als je hijst en dat springt met best veel kracht open, dan merk je echt dat alle openingen in je longen wiet of wat dan ook binnen krijgen, ikzelf heb samen met een vriend van me zelf een waterpijp gefabriceerd, 6 1,5 literflessen achter elkaar, alles met 4 slangen doorverbonden, en 4 hoosmogelijkheden, kunnen 4 joints in voor de mensen die het niet met pure weed doen, of 4x "wiet houders"
reply maar als je een betere waterpijp hebt, cya'll
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Elektrische waterpijp | Ehose Remiasaus | 5 | 01-11-2014 19:21 | |
Drugs & Alcohol |
Heb je overal een plek in turkije waar je kan waterpijpen? joey10076 | 15 | 19-01-2013 09:55 | |
Drugs & Alcohol |
waterpijp vervoeren door Duitsland mrniceguy23 | 10 | 12-08-2006 20:01 | |
Drugs & Alcohol |
Makkelijk dubbel filter (bij sommige waterpijpen) Verwijderd | 6 | 02-08-2002 10:47 | |
Drugs & Alcohol |
Een waterpijp...? Uncle_Sam | 12 | 24-07-2002 10:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn waterpijp bambykill | 1 | 08-03-2002 17:34 |