![]() |
|
![]() |
Idd, echt heeeeeeel veel drinken of van die keelpastilles met honing gebruiken (hoewel die niet echt zo geweldig werken: na 2 sec. heb je dr weer last van, maja, ze zijn wel lekker
![]() Ik begin nu ook langzaam keelpijn te krijgen, gister had ik er heel even last van, maar nu begin ik er steeds meer last van te krijgen...uh-oh... ![]() Maarre, beterschapjes!! |
![]() |
|
![]() |
Ik doe altijd maar heel veel water drinken en anta flu of honingdrop eten.
Maar echt helpen doet het nooit, en er is weinig vervelender dan zo'n verkouden hoofd met keelpijn. Erger ziek zijn is ook niks, maar dan kan je tenminste in je bed gaan liggen en ziek zijn. Met alleen erge keelpijn blijf je doorlopen maar ik word daar zo chagerijnig van.
|
![]() |
ik denk dat je angina (hoe je dat ook schrijft) hebt
het beste middal daar tegen is een penicilline kuurtje. verder is mijn middeltje: tijd slik niet graag medicijnen of vitamine dingen
|
Een oud familliegeheim dat van generatie op generatie word doorgegeven bij ons (nou ja, m'n oma las het een keer in de libelle): Pers een citroen en warm het op in de magneton tot het lekker heet is. Doe er daarna wat honging bij (twee theelepeltjes). het is verschrikkelijk zuur, en je moet even doorbijten want als je het drinkt is het net of je keel in brand staat, maar daarna heb je dan ook nergens meer last van! Werkt ook geweldig als je last hebt van puistjes (in het laatste geval met water verdunnen en de honing weglaten)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Oma's medicijnkast fizzle-fluffy | 27 | 27-05-2010 17:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
is dit normaal???? Marinka | 115 | 17-08-2006 19:41 |