Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik weet niet helemaal wat ik ervan moet denken... Op zich zou het best waar kunnen zijn, maar zoals al gezegd; waarom zou de dood (of wat het ook eigenlijk zou zijn) aanbellen ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Met name jonge kinderen hebben een rijk inbeeldingsvermogen...
Grote horens, kom nou. Dat er iets als Satan zou bestaan en er zo uit zou zien is nooit bewezen. Dat wordt gepropagandeerd om 'de overklaarbare slechte daden van God' goed te praten. Want wie bepaalt wat goed en slecht is? Christenen proberen dat in stand te houden maar tegenwoordig is dat toch echt de wet die dat bepaald (en een Kwiebus als Donner die dat weer wil veranderen).
|
het klinkt maar vaag en raar, maar WAAROM zou ze liegen?
Het klinkt idd ERG vaag en raar, en waarom zou ze NIET liegen? Misschien heeft ze wel aandacht nodig het kleintje verklaarde "het" met iets als Horens en grote poten. whahah "Horens en grote poten" is echt HET cliche van de duivel. En dat moet een 4 jarig kind weten? (begint bullshit te ruiken..) moet ik dit geloven? Nee. En ga eens met die "vriendin" van jou praten plz. |
![]() |
|
![]() |
het gaat ook een beetje ver om het echt af te kraken.. (ok ik was zelf ook even schuldig
![]() er zijn zooooveel van dit soort gevallen bekend, en je komt altijd uit bij de vraag, wat is echt? wat is fantasie? je kunt toch voorgevoelens hebben? vooral kleine kinderen, en daar kun je ook weer bep beelden bij hebben.. misschien om het te plaatsen ofzo?
|
de meesten van jullie mogen dan wel zeggen dat het allemaal inbeelding is enzo, maar ik geloof het wel want ik zie zelf ook weleens mensen die er niet zijn, dan zeg ik tegen mijn moeder als we in de stad lopen , moet je dat eens zien zitten en dan zit er helemaal niets terwijl ik je zou kunnen zweren dat daar een meisje in haar blote voeten zat?!?! das toch raar, en ik ben misschien wel jong maar ik ben geen vier en ik ben normaal helemaal niet zo fantasierijk.......
-x-x-x-x-x-x-x- esther
|
Ik ben niet helemaal zeker. Over het algemeen als kleine kinderen iets zien en ze zijn er echt van overtuigd dat er iets is terwijl anderen het niet zien, dan geloof ik dat (ik zie ook wel dingen die er voor mij wel zijn, maar voor anderen niet).
Alleen de beschrijving van het 'iets' dat de kleine gaf heb ik mijn twijfels bij. Als dan vervolgens het kind dood gaat, dan vind ik persoonlijk moeilijk te ontkennen dat ik er zeker in geloof dat dat kind iets gezien heeft. Daarbij wist het kind van te voren toen hij het zag al dat ie aan datgene dood zou gaan. En dat gebeurde. Dus ik geloof dat het kindje iets gezien heeft en datgene inderdaad zijn leven genomen heeft, maar de beschrijving ervan is denk ik ietwat cliche-matig en dat is hetgene wat ik die vriendin van je nog eens zou navragen, of ze dat er niet toevallig zelf bij verzonnen heeft....
||
Citaat:
Ja ik denk idd dat het kindje een natuurlijke dood is gestorven. En het 4-jaar oude kindje zegt toch niet dat hij/zij een uitverkorene is ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Elke leeftijdscategorie beweerd wel eens wat gezien te hebben dat anderen niet konden zien. Geen enkele leeftijdscategorie die meer of minder ziet.
||
Citaat:
Natuurlijk kan je hier ook uit afleiden dat kleine kinderen beter kunnen gokken...
|
Het is natuurlijk wel een verassend verhaal enzo...
maar ik denk niet dat iemand je ermee kan helpen wat je geloofd of niet... wat je geloofd weet alleen jij. Dus ik weet verder niet wat de boodschap is van dit verhaaltje, want je krijgt toch niet een reactie waar je wat aan hebt; of er zijn mensen die het afkraken, waar ik overigens ook de behoefte aan heb, of ze gaan het geloven wat minstens even erg is. Geloof wat je zelf geloven wilt.
||
Citaat:
ik ga hem vrijdag zien en ik mocht hem niet condoleren omdat het te hard voor hem aankwam maar ik vind dat een beetje ongeloofwaardig en volgens mij liegt ze gewoon :/
||
Citaat:
|
![]() |
Hey pannekoekentrut.. (what's in the name...), Ik geloof het wel!! Het zou waar kunnen zijn, maar aan de andere kant zou ik toch maar es proberen om met haar vriend te gaan praten... gewoon voor de zekerheid..
Suc6! ![]()
|
![]() |
hmm, het zou inderdaad kunnen... maar niet alleen bij kleine kinderen... ook bij oudere mensen bijvoorbeeld bij gehandicapte mensen, zo heb ik ook weer een vaag verhaal gehoord waar ik zelf ook aan zit te twijfelen of het waar is of niet, maar dat is aan mij de keus of ik het WIL geloven of niet, dat is bij jou dus ook.. WIL je het gelove? dan moet jij dat doen... en niet luisteren naar wat andere zeggen als je het niet wil geloven dan moet je niet gaan zeuren als je tegen reacties krijgt wat een beetje afkrakent overkomt ( etc)
Ik wil wel vertellen wat ik heb gehoord jullie mogen er best op reageeren maar weet wel dat ik zelf ook nog zit van.. moet ik het nou wel of niet geloven.. maar dat IS en BLIJFT je eige keuzen in je leven... Een vriend van een vriend van mij ( ja ja we snappen het nog geheheh) die is satanist, Op een dag was hij een beetje wazig aan het doen beetje aan het draaien met zijn ogen en schelden ( wat voor ons dus niets nieuws was ahahah) maarja ineens lopen we savonds buiten en gaat hij ineens op zijn knieen zitten , bijt een stuk van zijn tong af en spuugt zijn bloed op een muur precies in de vorm van een kruis.... die is dus duidelijk bezeten maar of ik dat nog geloof ?!?!? daar ben ik nog niet over uit ;-) Nouja zie maar wat jullie van dit vinden ik heb wel weer genoeg vertelt voor 1 dag hahaha
|
![]() |
Tschijnt da zoiets komt doordat kinderen de vooroordelen van de wereld nog niet kennen.waarschijnlijk voelde dat kind een energie en heeft zij/hij dat ingevuld met haar eigen fantasie zodat ze geloofwaardiger zou overkomen
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wat betreft het echte verhaal achter deze topic: Ik denk dat dat kindje van 4 wel degelijk iets gezien heeft. Of gevoelt. Kinderen zijn meestal best wel fantasierijk dus ik denk dat dat kindje zich er wat bij gefantaseerd heeeft. (een duiveltje dus in dit geval).
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 15-01-2003 om 12:39. |
![]() |
|
Johan - Mystici is niet onjuist omdat het geen correct nederlands is, ik bedoel alleen dat het 'beoefenen van mystiek' niet altijd een goede benaming is.
Mystiek benadrukt de geheimzinnigheid, rituelen, slachtingen en spreuken, lichtflitsen, geesten en vliegende bezems. Die stempel... die is onjuist. Ikzelf heb de Eerste en Tweede graad van Reiki, en ik kan je vertellen dat er niets zo geheimzinnigs aan is. Dat is een stigma dat jammer genoeg nog steeds op zaken als Reiki, uittredingen, buitenzintuiglijke waarnemingen etc. ligt. (overigens wordt dit stigma jammer genoeg versterkt door mensen die er mee omgaan en expres geheimzinnige onzin gaan verspreiden, ik heb er al een hoop gezien op dit forum ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Sinds wanneer hebben alle zgn. 'paranormale' disciplines het doel zielen te werven en mensen voor de gek te houden ?! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat te doen met mijn huidige thuissituatie? Pruts0r | 3 | 07-05-2007 12:17 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen :S sara89 | 19 | 01-12-2006 14:21 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik nou doen? MissN0urri | 6 | 21-05-2005 16:55 | |
Psychologie |
Wat moet ik nu?? :S *leeg* | 14 | 20-02-2004 10:22 | |
Liefde & Relatie |
Zij wil uit met "vriend" Wat moet ik doen? Verwijderd | 53 | 18-02-2004 20:15 | |
Psychologie |
hoe moet ik nou verder...? ben het ff kwijt denk ik... Miracle | 11 | 03-09-2002 18:56 |