Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Je zou t permanente schade kunnen noemen dat ze een gat in hun herinneringen hebben, maar dan kun ook zeggen dat slapen permanente schade oplevert omdat je van dat gedeelte nogal weinig weet. En een verdoving, omdat je niet weet hoe t gevoeld heeft. Vergrote kans op depressies en schizofrenie geld waarschijnlijk alleen voor hen die er al aanleg voor hebben, en is dus niet algemeen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik doe geen drugs (ik drink niet en rook niet, enz) Ik blow alleen ![]() [EDIT: Tabak is ook een drug, en dat doe ik ook niet ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ROKEN IS SLECHT VOOR JE! GA JE DOOD AAN! na, vooral daarom dus... en tabak is smerig! en waarom zou je roken? blowen doe ik omdat ik high er van wordt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() hele daag sloom? nee, als je maar mate houd en NIET MET TABAK DOET! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En idd, tabak maakt je niet sloom, maar dat zei ik ook niet ![]() Het mengsel Tabak en Wiet maakt je sloom. Even tussendoor: Wiet verwijd je bloedvaten, dus meer bloedstroom en tabak vernauwd je bloedvaten. Dat is een tegenwerkende werking... En van wiet kan je ook behoorlijk hyper worden maar ook idd sloom... Maar niet de volgende dag... En dan hangt het er ook nog van af wat soort wiet je rookt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat is er zo leuk aan om 'high' te zijn.... Nooit geprobeerd, maar goed, ga ik niet doen ook.... ![]() Ken je niet CHILL zijn zonder die troep...... Alleen die geur al.... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En wat er zo leuk aan is? je voelt je zo vaagh, alles wordt intenser, je gevoelens, de muziek. Je bent vrolijk en hebt gesprekken over de meest vaaghe dingen. ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik voel me zo ook wel chill.... bijna altijd ![]() En als ik dat niet ben..... pech, ik ga daar geen wiet voor gebruiken.... Heb er ook echt geen behoefte aan ![]() En over gevoelens, muziek, vrolijk en vage gesprekken gesproken..., ken je dat niet hebben zonder te BLOWEN? |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Als je niet eens ken LEVEN zonder wiet and other stuff like that.... ben je toch behoorlijk zielig bezig...... kom je denk niet ver mee... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
kwee nie van wie ik het heb... maar ik heb veel gelezen, overal, over wiet. En het is echt zo, net zoals alcohol (denk ik?) dat verwijd ook je bloedvaten en wiet verwijd niet je bloed vaten als je het met tabak doet (naja, of je draait een joint met veel meer wiet dan tabak ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||||||||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
nee niet dat ik je wil stimuleren om te beginnen maar zolang je niet weet wat high zijn is hoef je ook niet te doen alsof het niet leuk is want dat weet je niet. Citaat:
is dat een reden om ook werkelijk nooit uit te gaan? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
en ik noem mensen echt geen loser omdat ze weigeren aan drugs te beginnen. mag je helemaal zelf weten. maar niet voor mij gaan bepalen dat ik er vanaf moet blijven. Citaat:
maar wat mij opvalt is dat mensen over blowen denken als een vorm van lol hebben die heel anders is als bv. naar een feest gaan of TV kijken, terwijl het eigenlijk hetzelfde is. mensen zeggen kun je geen lol hebben zonder te blowen? dan kan ik net zo goed zeggen kun je geen lol hebben zonder meteen uit te gaan? kun je geen lol hebben zonder die computer? kun je geen lol hebben zonder je vriend(inn)en? waarom als die dingen wel maar blowen niet? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En anders: noem es iemand die is doodgegaan aan blowen? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En zeg dan wie er dood gegaan is aan blowen? En daarmee niet aan het gevolg van de tabak in de joint ![]() Maar een pure waterpijp ofzow ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||||||
Citaat:
ik ben het totaal met je eens dat dit slecht is. Citaat:
Citaat:
ik moet zeggen dat het 2 jaar geleden toen ik begon veel prettiger was dan nu. Citaat:
Citaat:
Citaat:
en dan nog, wat maakt Drugs zo verschillend van een computer dat het niet te vergelijken is? beide andere manieren van lol hebben, beide geestelijk verslavend. ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Je begon iig niet op je 13e ofzo... dat gaat te ver ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
nu begin je eraan te wennen en weet je hoe het voelt. Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Wiet vraag dionbakker123 | 9 | 27-02-2015 21:23 | |
Drugs & Alcohol |
De wietpas Wammus | 84 | 05-06-2012 19:12 | |
Drugs & Alcohol |
"Joint veel schadelijker dan een sigaret" coopergirl | 32 | 22-02-2008 12:24 | |
Drugs & Alcohol |
Artikel:'Alcohol en tabak schadelijker dan wiet en XTC' coopergirl | 7 | 03-04-2007 15:11 | |
Drugs & Alcohol |
Waterpijp? Verwijderd | 26 | 17-03-2006 20:16 | |
Drugs & Alcohol |
Beschadigen je hersenen van blowen? Evil creature | 49 | 21-10-2003 18:05 |