Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2003, 10:32
lovesista18
lovesista18 is offline
hey allemaal

mijn vriend blowt nu elke dag en ik vraag dan of t schadelijk is hij zegt van niet en zegt dat er alleen maar voordelen aan zitten en als ik dan vraag wat voor voordelen heeft ie geen zin om t uit te leggen, weet iemand de voordelen van blowen en of t schadelijk is?????? please help me
Oud 17-01-2003, 11:37
DarkCat
DarkCat is offline
Mijn vriend doet het ook en ik heb er geen problemen mee. Het is redelijk slecht voor je concentratie om veel te blowen, en het kan soms ook irritant zijn als jij niet blowt en de ander wel. Ik ben allang blij dat mijn vriend niet elke dag dronken is, dat vind ik veel erger.
Misschien dat er meer mensen zijn die hier wat over te zeggen hebben..?
Oud 17-01-2003, 11:46
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
mijn vriend blowt ook elke dag (maar die blowt al meer dan 10 jaar)...Hij gedraagt zich niet abnormaal als hij geblowd heeft, kan normale gesprekken voeren...hij is niet meer stoned ofzo. Ik vind het niet erg zo, zou het idd ook veel en veel erger vinden als hij zou drinken ofzo (hij raakt amper alcohol aan)...Hij kan zich zelfs beter concentreren met weed.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 12:59
very drunk driver
very drunk driver is offline
dat is wel knap als hij zich beter kan concentreren met wiet. ik kan dan nog geen minuut mijn gedachte ergens bijhouden. alleen als het enorm leuk is
Oud 17-01-2003, 13:55
Mad Ruda
Mad Ruda is offline
Okay, laten we eerst maar eens vaststellen wat het woord schadelijk nu precies inhoudt, want mobiel bellen schijnt tegenwoordig ook al schadelijk voor je te zijn.

Vanuit mijn eigen oogpunt, het is echt wel schadelijk. k blow nu zeg maar 9 maanden hardcore elke dag met verschillende hoeveelheden, en mijn kortetermijngeheugen is soms echt zo foetsie pleitos, dan moet ik me zo goed concentreren om iets te onthouden, en dat terwijl er wel degelijk hersens aanwezig zijn in dit robuuste lichaam. maar goed, ik weet dat het ook weer niet super schadelijk is, volgens mij is alcoholdrinken nog een grotere boosdoener dus wat dat betreft. ik merk dat blowvrienden er ook last van heb, dus was ik al een druppel op de gloeiplaat geweest, nu zijn dat er meerdere dus...

who's guilty? wij die het roken, of zij die er steeds maar weer mee hameren hoe slecht het toch wel niet u zijn? ik blijf zeggen: zolang je het zelf in de hand hebt, geniet dan nooit met mate. zodra je door de bomen alleen nog maar wiet ziet en dan pas het bos, dan moet je eens gaan nadenken om eventueel te gaan minderen ofzo.

amen~!
Oud 18-01-2003, 00:58
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
lovesista18 schreef:
Wiet schadelijk?
Ja en bier, pepernoten, friet, pinda's, chocola, appels, peren, veel tv kijken,computeren, cola drinken, veel tenissen, intensief voetballen, staand poepen, gitaar spelen, veel drummen, chips, frikandellen & hamburgers ook.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 10:47
Mafheid
Mafheid is offline
Het brengt geen permanente schade aan je lichaam aan, behalve aan je longen door t roken.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 11:56
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
Mafheid schreef:
Het brengt geen permanente schade aan je lichaam aan..
Ik heb van 3 ex full time blowers gehoord dat ze niet wisten wat ze allemaal die jaren gedaan hadden toen ze veel blowde. Ik vind dat wel permanente schade eigelijk..
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 14:06
Isa
Isa is offline
elke dag blowen is zeker schadelijk.
als je me dit een jaar geleden gevraagd zou hebben zou ik overigens net zo reageren als je vriend. maar ik denk idd dat teveel blowen zeker schadelijk is. pas weer een onderzoek waaruit blijkt dat zware blowers meer kans hebben op depressie en schizofrenie.

geniet... maar blow,drink,computer,kijk tv, eet vet en zoet met mate.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 15:01
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
pas weer een onderzoek waaruit blijkt dat zware blowers meer kans hebben op depressie en schizofrenie.
Ja, maar volgens mijn 2 zussen (studeren psychologie) kan zo'n onderzoek bijna nooit goed zijn.

Want mensen die aanleg hebben voor depressie en schizofrenie kunnen misschien ook wel eerder gaan blowen. Wat is de oorzaak en wat het gevolg?

Wil je zo'n onderzoek goed doen, dan moet je bij een groep van 10 000 mensen elke dag laten blowen en een groep van 10 000 niet laten blowen. Je moet zo'n dingen ook niet vrijwillig laten doen. Want mensen die wel voor onderzoek elke dag willen blowen willen dus al blowen.

Je moet dus mensen verbieden te blowen en andere mensen verplichten te laten blowen. En dat moet dan bij willekeurige mensen. Anders kan zo'n onderzoek nooit betrouwbaar zijn.

Hopelijk is dit te snappen.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 15:06
Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
Ik heb van 3 ex full time blowers gehoord dat ze niet wisten wat ze allemaal die jaren gedaan hadden toen ze veel blowde. Ik vind dat wel permanente schade eigelijk..
Als je die ex-blowers over een paar jaar zou vragen wat ze nu allemaal gedaan hebben (als ze nu al een tijd niet hebben geblowed), zullen ze t waarschijnlijk even goed weten als een persoon nooit heeft geblowt, en dat houdt dus in dat ze geen permanente schade aan de hersenen hebben want die functioneren weer normaal.
Je zou t permanente schade kunnen noemen dat ze een gat in hun herinneringen hebben, maar dan kun ook zeggen dat slapen permanente schade oplevert omdat je van dat gedeelte nogal weinig weet. En een verdoving, omdat je niet weet hoe t gevoeld heeft.

Vergrote kans op depressies en schizofrenie geld waarschijnlijk alleen voor hen die er al aanleg voor hebben, en is dus niet algemeen.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 20:42
cin-D
cin-D is offline
Citaat:
verydrunkdriver schreef:
dat is wel knap als hij zich beter kan concentreren met wiet. ik kan dan nog geen minuut mijn gedachte ergens bijhouden. alleen als het enorm leuk is
Inderdaad!
Oud 21-01-2003, 01:13
Verwijderd
tis alleen schadelijk door de rook die in je longen komt.
Ik smook best hardcore al 9 maand lang ofzo, kben echt altijd knetter van de wereld.

Het bevalt me wel, deze wereld is iig leuker dan de normale saaie wereld.

Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 07:18
ScAryGurL
ScAryGurL is offline
Drugs = drugs

Nooit aan beginnen!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 15:34
Verwijderd
Citaat:
ScAryGurL schreef:
Drugs = drugs

Nooit aan beginnen!
drugs is een groot woord. Een makkelijk voorbeeld, dit forum heet Drugs & Alcohol... Alcohol is toch ook een drug?
Ik doe geen drugs (ik drink niet en rook niet, enz)

Ik blow alleen

[EDIT: Tabak is ook een drug, en dat doe ik ook niet (dus alleen bongz en vapo'z en blunts )]
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 06:44
ScAryGurL
ScAryGurL is offline
Citaat:
SecreT-JunkY schreef:
Ik doe geen drugs (ik drink niet en rook niet, enz)

Ik blow alleen
Waarom blow je als je ook niet rookt?
Nergens voor nodig toch......
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 15:43
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
ScAryGurL schreef:
D'argh... *zucht*
Oud 22-01-2003, 15:50
Verwijderd
Citaat:
ScAryGurL schreef:
waarom blow ik als ik ook niet rook?

ROKEN IS SLECHT VOOR JE! GA JE DOOD AAN!

na, vooral daarom dus...
en tabak is smerig!
en waarom zou je roken?
blowen doe ik omdat ik high er van wordt
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 16:15
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
SecreT-JunkY schreef:

na, vooral daarom dus...
en tabak is smerig!
en waarom zou je roken?
nee alsof je van weed niet dood gaat ,lekker elke dag wakker worden met grone slijmie keel en hele dag zo sloom ,na heb het elke dag gedaan nu es wat rustig aan
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Snat$bat$ schreef:
nee alsof je van weed niet dood gaat ,lekker elke dag wakker worden met grone slijmie keel en hele dag zo sloom ,na heb het elke dag gedaan nu es wat rustig aan
nee, van weed ga je niet dood wakker worden met grone slijm in me keel? nee hoor, nooit...
hele daag sloom? nee, als je maar mate houd en NIET MET TABAK DOET!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 19:05
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
SecreT-JunkY schreef:
nee, van weed ga je niet dood wakker worden met grone slijm in me keel? nee hoor, nooit...
hele daag sloom? nee, als je maar mate houd en NIET MET TABAK DOET!
bullshit man kom op eej ,tabak maakt je niet sloom maar de weed,jij zegt dat je van sigaretten dood gaat ja duh kanker maar weed = ook kanker zooi wel wat minder en het is relaxt maar voor longen is het echt kut ,ik merk het zelf heel goed en rook geen sigaretten meer ,probeer steeds puur te doen
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Snat$bat$ schreef:
bullshit man kom op eej ,tabak maakt je niet sloom maar de weed,jij zegt dat je van sigaretten dood gaat ja duh kanker maar weed = ook kanker zooi wel wat minder en het is relaxt maar voor longen is het echt kut ,ik merk het zelf heel goed en rook geen sigaretten meer ,probeer steeds puur te doen
ik heb nooit gerookt en zal het ook nooit doen, om mee te beginnen

En idd, tabak maakt je niet sloom, maar dat zei ik ook niet
Het mengsel Tabak en Wiet maakt je sloom.

Even tussendoor: Wiet verwijd je bloedvaten, dus meer bloedstroom en tabak vernauwd je bloedvaten. Dat is een tegenwerkende werking...

En van wiet kan je ook behoorlijk hyper worden maar ook idd sloom... Maar niet de volgende dag... En dan hangt het er ook nog van af wat soort wiet je rookt
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 20:55
ScAryGurL
ScAryGurL is offline
Citaat:
SecreT-JunkY schreef:

na, vooral daarom dus...
en tabak is smerig!
en waarom zou je roken?
Roken is slecht ja... en blowen ook.....
Wat is er zo leuk aan om 'high' te zijn.... Nooit geprobeerd, maar goed, ga ik niet doen ook....
Ken je niet CHILL zijn zonder die troep......
Alleen die geur al....
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 20:59
Verwijderd
Citaat:
ScAryGurL schreef:
Wat is er zo leuk aan om 'high' te zijn.... Nooit geprobeerd, maar goed, ga ik niet doen ook....
Alleen die geur al....
eerst over chill zijn, tuurlijk kan dat en die geur? heerlijk (sommige)

En wat er zo leuk aan is? je voelt je zo vaagh, alles wordt intenser, je gevoelens, de muziek. Je bent vrolijk en hebt gesprekken over de meest vaaghe dingen.
Meer weten? Kom Langs of vraag de gratis brochure aan
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 21:03
ScAryGurL
ScAryGurL is offline
Citaat:
SecreT-JunkY schreef:
eerst over chill zijn, tuurlijk kan dat en die geur? heerlijk (sommige)

En wat er zo leuk aan is? je voelt je zo vaagh, alles wordt intenser, je gevoelens, de muziek. Je bent vrolijk en hebt gesprekken over de meest vaaghe dingen.
Meer weten? Kom Langs of vraag de gratis brochure aan
D8 het ff niet...... ben ik totaal NIET in geïntresseerd owké...
Ik voel me zo ook wel chill.... bijna altijd
En als ik dat niet ben..... pech, ik ga daar geen wiet voor gebruiken.... Heb er ook echt geen behoefte aan
En over gevoelens, muziek, vrolijk en vage gesprekken gesproken..., ken je dat niet hebben zonder te BLOWEN?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-01-2003, 21:17
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
ScAryGurL schreef:
D8 het ff niet...... ben ik totaal NIET in geïntresseerd owké...
En als ik dat niet ben..... pech, ik ga daar geen wiet voor gebruiken.... Heb er ook echt geen behoefte aan
En over gevoelens, muziek, vrolijk en vage gesprekken gesproken..., ken je dat niet hebben zonder te BLOWEN?
Eet jij snoep? Drink je koffie? Of thee? Of cola? Of tonic? Slik je medicijnen? Drink je alcohol? Doe je weleens nootmuskaat op je eten?
Oud 22-01-2003, 21:19
ScAryGurL
ScAryGurL is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Eet jij snoep? Drink je koffie? Of thee? Of cola? Of tonic? Slik je medicijnen? Drink je alcohol? Doe je weleens nootmuskaat op je eten?
That's an another story.....
Ik heb het nu PUUR over BLOWEN........
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 21:49
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
SecreT-JunkY schreef:
ik heb nooit gerookt en zal het ook nooit doen, om mee te beginnen

En idd, tabak maakt je niet sloom, maar dat zei ik ook niet
Het mengsel Tabak en Wiet maakt je sloom.

Even tussendoor: Wiet verwijd je bloedvaten, dus meer bloedstroom en tabak vernauwd je bloedvaten. Dat is een tegenwerkende werking...

En van wiet kan je ook behoorlijk hyper worden maar ook idd sloom... Maar niet de volgende dag... En dan hangt het er ook nog van af wat soort wiet je rookt
weed verwijd je bloedvaten ,van wie heb je die ,is wel een goeie
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 22:32
Blenderhead
Blenderhead is offline
wiet is niet goed voor je harses... maar pas na lange tijd ( lees jaren) is het merkbaar
Oud 22-01-2003, 22:34
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
ScAryGurL schreef:
Alleen die geur al....
ga dat maar fijn aan al je vriendjes vertellen met al je ervaring
Oud 23-01-2003, 06:55
ScAryGurL
ScAryGurL is offline
Citaat:
birthmark schreef:
ga dat maar fijn aan al je vriendjes vertellen met al je ervaring
Dat is niet nodig hoor, die denken er net zo over En ik ben geen 'loser' ofzo weet je.... (hoe je het ook wilt noemen)

Als je niet eens ken LEVEN zonder wiet and other stuff like that.... ben je toch behoorlijk zielig bezig...... kom je denk niet ver mee...
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 10:50
harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
ScAryGurL schreef:
Drugs = drugs

Nooit aan beginnen!
ok, jij mag niet snoepen, koffie drinken, geen thee, geen curry, geen paracetamol, geen red bull niet roken, en ga nog maar een bladzijde door
Oud 23-01-2003, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Snat$bat$ schreef:
weed verwijd je bloedvaten ,van wie heb je die ,is wel een goeie
is dit sarcasme?
kwee nie van wie ik het heb... maar ik heb veel gelezen, overal, over wiet. En het is echt zo, net zoals alcohol (denk ik?) dat verwijd ook je bloedvaten

en wiet verwijd niet je bloed vaten als je het met tabak doet (naja, of je draait een joint met veel meer wiet dan tabak )
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 15:28
ScAryGurL
ScAryGurL is offline
Citaat:
harrie the 5th schreef:
ok, jij mag niet snoepen, koffie drinken, geen thee, geen curry, geen paracetamol, geen red bull niet roken, en ga nog maar een bladzijde door
Zoals ik al eerder zei: ik heb het nu PUUR over BLOWEN...
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 15:48
MasterPITO
MasterPITO is offline
Citaat:
verydrunkdriver schreef:
Sommige mensen kunnen zich beter concentreren na het blowen. Heeft een maat van mij ook, goed voor bij het leren van examens
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 15:59
Isa
Isa is offline
Citaat:
ScAryGurL schreef:
Drugs = drugs

Nooit aan beginnen!
waarom zou ik daar niet aan beginnen.
Citaat:
misschien omdat je van roken niet high word en omdat het verder geen enkel positief effect heeft?
Citaat:
noem mij 1 iemand die is dood gegaan van blowen!
Citaat:
je moet het proberen om echt te begrijpen wat er leuk aan is, verder verwijs is je naar secretjunkys post.
nee niet dat ik je wil stimuleren om te beginnen maar zolang je niet weet wat high zijn is hoef je ook niet te doen alsof het niet leuk is want dat weet je niet.
Citaat:
tuurlijk kan dat. je kan zelfs chill zijn zonder ooit uit te gaan.
is dat een reden om ook werkelijk nooit uit te gaan?
Citaat:
Alleen die geur al....
de geur is geen reden om het af te keuren.
Citaat:
8 het ff niet...... ben ik totaal NIET in geïntresseerd owké...
hoeft ook niet, maar als je er niet in geinterreseerd bent en er niks over weet vel dan geen oordeel.
Citaat:
logisch, je hebt het nooit gebruikt hoe kun je er dan behoefte aan hebben?
Citaat:
nee je kunt muziek niet op dezelfde manier ervaren zonder blowen als met. dat moet ervaren worden.
Citaat:
That's an another story.....
Ik heb het nu PUUR over BLOWEN........
daar gaat het niet om, het gaat erom dat jij blowen afkeurt terwijl je waarschijnlijk wel andere drugs gebruikt en die niet afkeurt, alleen denk je er nooit over na alsof het drugs zijn.
Citaat:
Dat is niet nodig hoor, die denken er net zo over En ik ben geen 'loser' ofzo weet je.... (hoe je het ook wilt noemen)
wij zijn ook geen losers omdat wij blowen.
en ik noem mensen echt geen loser omdat ze weigeren aan drugs te beginnen. mag je helemaal zelf weten.
maar niet voor mij gaan bepalen dat ik er vanaf moet blijven.
Citaat:
Als je niet eens ken LEVEN zonder wiet and other stuff like that.... ben je toch behoorlijk zielig bezig...... kom je denk niet ver mee...
inderdaad. blow met mate.

maar wat mij opvalt is dat mensen over blowen denken als een vorm van lol hebben die heel anders is als bv. naar een feest gaan of TV kijken, terwijl het eigenlijk hetzelfde is.
mensen zeggen kun je geen lol hebben zonder te blowen?
dan kan ik net zo goed zeggen kun je geen lol hebben zonder meteen uit te gaan?
kun je geen lol hebben zonder die computer?
kun je geen lol hebben zonder je vriend(inn)en?

waarom als die dingen wel maar blowen niet?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 16:26
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
waarom zou ik daar niet aan beginnen.

misschien omdat je van roken niet high word en omdat het verder geen enkel positief effect heeft?

noem mij 1 iemand die is dood gegaan van blowen!

je moet het proberen om echt te begrijpen wat er leuk aan is, verder verwijs is je naar secretjunkys post.
nee niet dat ik je wil stimuleren om te beginnen maar zolang je niet weet wat high zijn is hoef je ook niet te doen alsof het niet leuk is want dat weet je niet.

tuurlijk kan dat. je kan zelfs chill zijn zonder ooit uit te gaan.
is dat een reden om ook werkelijk nooit uit te gaan?

de geur is geen reden om het af te keuren.

hoeft ook niet, maar als je er niet in geinterreseerd bent en er niks over weet vel dan geen oordeel.

logisch, je hebt het nooit gebruikt hoe kun je er dan behoefte aan hebben?

nee je kunt muziek niet op dezelfde manier ervaren zonder blowen als met. dat moet ervaren worden.

daar gaat het niet om, het gaat erom dat jij blowen afkeurt terwijl je waarschijnlijk wel andere drugs gebruikt en die niet afkeurt, alleen denk je er nooit over na alsof het drugs zijn.

en ik noem mensen echt geen loser omdat ze weigeren aan drugs te beginnen. mag je helemaal zelf weten.

maar wat mij opvalt is dat mensen over blowen denken als een vorm van lol hebben die heel anders is als bv. naar een feest gaan of TV kijken, terwijl het eigenlijk hetzelfde is.

van blowen ga je eerder dood neta ls met sigaretten ik zeg niet dat je dood gaat als je nog rookt maar later komt pas alles waar je spijt van zult hebbe
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Snat$bat$ schreef:
van blowen ga je eerder dood neta ls met sigaretten ik zeg niet dat je dood gaat als je nog rookt maar later komt pas alles waar je spijt van zult hebbe
daar kan je ook onderscheid in maken. Kijk als ik elke dag een joint blow ga ik eerder dood ja. Maar als ik nou elke week aan de vaporizer zit? Dat is als medicijn... dat schrijven ze echt niet voor mensen die er niks aan zouden hebben en dood ervan zouden gaan...

En anders: noem es iemand die is doodgegaan aan blowen?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 21:54
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
SecreT-JunkY schreef:
daar kan je ook onderscheid in maken. Kijk als ik elke dag een joint blow ga ik eerder dood ja. Maar als ik nou elke week aan de vaporizer zit? Dat is als medicijn... dat schrijven ze echt niet voor mensen die er niks aan zouden hebben en dood ervan zouden gaan...

En anders: noem es iemand die is doodgegaan aan blowen?
aur jij snapt het echt niet gast ,blowen ----> krijg je kanker van kanker ga je dood en dan komen van die ouwe in da ziekenhuis maar ja dokters dneken meteen weer aan sigaretten,en trouwens ga maar es naar heerlen of venlo gaan genoeg doden aan longontsteking of klaplong
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Snat$bat$ schreef:
aur jij snapt het echt niet gast ,blowen ----> krijg je kanker van kanker ga je dood en dan komen van die ouwe in da ziekenhuis maar ja dokters dneken meteen weer aan sigaretten,en trouwens ga maar es naar heerlen of venlo gaan genoeg doden aan longontsteking of klaplong
Ok, wat ik dus zij, die vaporizer he? Daar krijg je geen kanker van! Er worden geen kanker verwekende stoffen verbrand! Vaporizen betekent verdampen, de werkende stoffen verdampen. Hierdoor heb je ook geen last van rook, als je uitblaast

En zeg dan wie er dood gegaan is aan blowen?
En daarmee niet aan het gevolg van de tabak in de joint
Maar een pure waterpijp ofzow
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 22:01
mood indigow
mood indigow is offline
Citaat:
Snat$bat$ schreef:
ik denk dat jij het niet snapt..
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 22:20
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
mood indigow schreef:
ik denk dat jij het niet snapt..
zo'n vermoeden heb ik toch ook wel :/
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 22:21
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
SecreT-JunkY schreef:
Ok, wat ik dus zij, die vaporizer he? Daar krijg je geen kanker van! Er worden geen kanker verwekende stoffen verbrand! Vaporizen betekent verdampen, de werkende stoffen verdampen. Hierdoor heb je ook geen last van rook, als je uitblaast

En zeg dan wie er dood gegaan is aan blowen?
En daarmee niet aan het gevolg van de tabak in de joint
Maar een pure waterpijp ofzow
puur heb ik niet gezegd ,puur is altijd beter als met sjek ,ik rook bijna elke dag en merk toch hoe het leven is zonder en met weed ,rook maar es elke dag pik ,hele dag lomp en zo gaaaar ,en paar dagne zonder weed lekker fit en betere concentratie
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Snat$bat$ schreef:
puur heb ik niet gezegd ,puur is altijd beter als met sjek ,ik rook bijna elke dag en merk toch hoe het leven is zonder en met weed ,rook maar es elke dag pik ,hele dag lomp en zo gaaaar ,en paar dagne zonder weed lekker fit en betere concentratie
ja, heej, ik zei al aan het begin, met mate...
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 12:14
ScAryGurL
ScAryGurL is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
Ik heb ook niemand loser genoemd... zal ik ook neit doen En al helemaal niet dat je er vanaf moet blijven.....

Citaat:
Mee eens.....

Citaat:

Nee kijk, ik heb blowen nog nooit geprobeerd nee, maar ik zie wel de mensen om me heen.... Van die lui (op school, om maar ff een voorbeeldje te noemen) die de hele dag nix anders te doen hebben dan roken en blowen enzo...... En als je dan bijv. naar hun ogen kijkt... ze kijken gewoon dwars door je heen lijkt wel. Af en toe zien ze je niet eens staan. En waarom op SCHOOL, je gaat toch niet met een wazige kop in de klas zitten....? Als je er nou af en toe eentje neemt, nix mis mee, maar dan vraag ik me nog steeds af..WAAROM. En WAAROM BEGON je der mee... Je heb gelijk, ik weet het gevoel niet van blowen, maar heb ook de behoefte niet om te beginnen zoals ik al zei.... En als iemand me vraagt: neem er ook 1! Zeg ik NEE. Maar dan zal ik wel 1 van de weinigen zijn.... En dit is niet te vergelijken met een computer e.d...... We hebben het hier over DRUGS
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 15:31
Isa
Isa is offline
Citaat:
ScAryGurL schreef:
Ik heb ook niemand loser genoemd... zal ik ook neit doen En al helemaal niet dat je er vanaf moet blijven.....
Mee eens.....
Nee kijk, ik heb blowen nog nooit geprobeerd nee, maar ik zie wel de mensen om me heen.... Van die lui (op school, om maar ff een voorbeeldje te noemen) die de hele dag nix anders te doen hebben dan roken en blowen enzo...... En als je dan bijv. naar hun ogen kijkt... ze kijken gewoon dwars door je heen lijkt wel.

ik ben het totaal met je eens dat dit slecht is.
Citaat:
Af en toe zien ze je niet eens staan. En waarom op SCHOOL, je gaat toch niet met een wazige kop in de klas zitten....?
inderdaad, dat is gewoon een domme actie.
Citaat:
Als je er nou af en toe eentje neemt, nix mis mee, maar dan vraag ik me nog steeds af..WAAROM.
En WAAROM BEGON je der mee...
ik begon ermee uit nieuwsgierigheid. ik doe het nog steeds omdat het prettig is en omdat ik erdoor kan wegdromen met mijn gedachten.
ik moet zeggen dat het 2 jaar geleden toen ik begon veel prettiger was dan nu.
Citaat:
Je heb gelijk, ik weet het gevoel niet van blowen, maar heb ook de behoefte niet om te beginnen zoals ik al zei....
hoeft ook niet.
Citaat:
En als iemand me vraagt: neem er ook 1! Zeg ik NEE. Maar dan zal ik wel 1 van de weinigen zijn....
als ik sommige mensen bij mij op de groep hoor ben je echt niet een van de weinige. volgens mij hebben nog steeds meer mensen het niet geprobeerd.
Citaat:
En dit is niet te vergelijken met een computer e.d...... We hebben het hier over DRUGS
ik vind het zo onschadelijk dat ik erover denk als een plant, een kruid, niet als een drug. (wiet dus ik heb het dan niet over pillen en poeders)
en dan nog, wat maakt Drugs zo verschillend van een computer dat het niet te vergelijken is?
beide andere manieren van lol hebben, beide geestelijk verslavend.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 15:46
ScAryGurL
ScAryGurL is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
ik begon ermee uit nieuwsgierigheid. ik doe het nog steeds omdat het prettig is en omdat ik erdoor kan wegdromen met mijn gedachten.
ik moet zeggen dat het 2 jaar geleden toen ik begon veel prettiger was dan nu.
Waarom was het toen leuker dan?

Je begon iig niet op je 13e ofzo... dat gaat te ver

Citaat:
als ik sommige mensen bij mij op de groep hoor ben je echt niet een van de weinige. volgens mij hebben nog steeds meer mensen het niet geprobeerd.
Nou das mooi te horen....
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 15:54
Isa
Isa is offline
Citaat:
ScAryGurL schreef:
Waarom was het toen leuker dan?
weet niet. denk dat het effect ook sterker was, het was nieuwer,
nu begin je eraan te wennen en weet je hoe het voelt.
Citaat:
Je begon iig niet op je 13e ofzo... dat gaat te ver
inderdaad. Op mijn dertiende kon ik trouwens toch niet aankomen zelfs al zou ik het willen. volgens mij was ik op die leeftijd heel erg anti-drugs trouwens.
Citaat:
Nou das mooi te horen.... [/B]
jup. maar volgens mij stijgt het gebruik onder jongeren/kinderen procentueel wel elk jaar.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 16:03
ScAryGurL
ScAryGurL is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
weet niet. denk dat het effect ook sterker was, het was nieuwer,
nu begin je eraan te wennen en weet je hoe het voelt.

inderdaad. Op mijn dertiende kon ik trouwens toch niet aankomen zelfs al zou ik het willen. volgens mij was ik op die leeftijd heel erg anti-drugs trouwens.

jup. maar volgens mij stijgt het gebruik onder jongeren/kinderen procentueel wel elk jaar.
Helaas wel...
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 18:21
vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Wiet verminderd de concentratie.
Maar ik zie meer voordelen dan nadelen.
Reageren

Regels voor berichten