|
|
|
|
Je kunt flauw vallen of sneller duizelig voelen.
Echte gevaren ken ik niet zo ![]() Misschien dat meer staat op: www.gezondheidsplein.nl |
|
|
|
|
|
hmzz, maar kdoe meestal overal al wel zout over.. of naja, alleen over patatjes
en eet ook genoeg gezond fruit en groente enzo ![]() nog nooit flauwgevallen iig maar heb wel vaak sochtends dak zwart voor me ogen zie, maar das dan alsk heel snel opstaa ofzo..achja zal wel niks zijn... thanx iig... |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Veel (zoute) dropjes eten, in drop zit behalve het zout nog iets waardoor je bloeddruk stijgt. 'k kan geen kwaad dat wat meer te eten, toch?
En alleen over patat is niet over vrijwel alles, das zelfs vrij weinig, denk ik. ![]() Dat zwart voor m'n ogen heb ook vaak, maar volgens mij hoeft dat niet per se aan een te lage bloeddruk te liggen, toch? |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Lichaam & Gezondheid |
Wat heb je altijd willen weten over het menselijk lichaam? #4 Heksjuh | 500 | 05-08-2011 11:26 | |
| Lichaam & Gezondheid |
Wat heb je nou altijd al willen weten over het menselijk lichaam? #3 Bloem | 500 | 06-11-2007 23:21 | |
| Lichaam & Gezondheid |
Wat heb je nou altijd al willen weten over het menselijk lichaam? Verwijderd | 498 | 19-12-2004 09:34 | |
| Lichaam & Gezondheid |
hart afwijking Vini-Vidi-Vici | 10 | 07-09-2004 10:00 | |
| Lichaam & Gezondheid |
flauwvallen door licht bloedverlies? Verwijderd | 29 | 07-04-2004 15:43 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Doden bij aanslag op hotel Baghdad Gatara | 43 | 20-10-2003 09:18 | |