Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Lang haar is toch in? hint hint kijk www.picturetrail.com/versteegrob
Mijn haar is dus nogal lang zoals jullie kunnen zien, het zit wel oke maar als je gaat zweten is het wel kut, dan jeukt het zo erg, en dan moet je krabben wat als gevolgd heeft, heel raar haar. Ja damens hebben jullie dat dan niet. ps: het is wel lekkerwarm op mijn hoofd |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() en trouwens was het verschil tussen een hanekam en een mohawk
|
Een kruising tussen:
Kurt Cobain Robbie Williams Heath Ledger ( in 10 things) Dit is zo oppervlakkig (en klinkt bovenal stom) maar ik ***smelt*** voor mannen met beetje langer haar en van die stoppelbaardjes... Zie Viggo Mortensen in LOTR Maar even back 2 reality Het ligt natuurlijk geheel aan de persoon beetje haar langer dan gem. (dus net onder de oren) vind ik het mooist en dan wel blond!
||
Citaat:
![]() Haar voor een gast? Compleet afhankelijk van het gezicht..... Zolang het maar geen standaard "borstelkoppie" of "pispotkapsel" is.... Half lang haar met een massa gel achterover ziet er ook afschuwelijk uit. Zo zijn er nog een heleboel kapsels te noemen die ik walgelijk vindt.... |
![]() |
||
Citaat:
Hangt heel erg van zn gezicht af. Halflang is wel leuk, maar niet zoals de meneer hier boven. Tja weet ik veel, soort van hanekam maar dan niet eentje van een hele boel meters, maar zoals bertbart of aaaart 't heeft vinnik wel koel
|
![]() |
wat langer..
gewoon wat langer, met een beetje slag.. of met een wannabehanekam, of ala kurt cobain, of echt een lange staart, krullen, dreads, wat dan ook, maar als het wat langer is dan wat je meestal ziet ![]() hanekam vind ik niet zo leuk..meestal..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik word gek van hem Aminaaseel | 16 | 24-04-2015 04:11 | |
Liefde & Relatie |
ik hou van hem, maar mn ouders zijn tegen vi | 27 | 19-09-2009 22:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Een wereld van verdriet. (voorlopige titel) Aardbei-meisje | 9 | 17-02-2005 15:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaars(!) van de verhalenwedstrijd! Simoen & LUH-3417 Verwijderd | 35 | 03-01-2005 18:30 | |
ARTistiek |
Klein stukje van een verhaal. Flipje het Kipje | 19 | 26-04-2002 21:28 | |
ARTistiek |
Magie van verleiding | 14 | 25-10-2001 08:03 |