Advertentie | |
|
![]() |
|
but why=> de vraag blijft waarom..
gaat over iemand die ik ken die zelfmoord pleegde... Maar mag ik vragen waarom je het geen gedicht vind ![]()
|
Omdat ik van Engels geen Kaas gegeten heb. Van Elschot wel trouwens. Maar ook al had ik dat: ik vind het een beetje erg: letterlijk voor een gedicht. Geen beelden, geen fantasie. Het is gewoon een boodschap denk ik, verpakt in woorden. Je zinnen nemen ook toe in lengte, en daardoor hoor je die rijm ook niet goed er in zitten. Die zit er ook niet meer in als de regels langer worden denk ik.
'k vind het gewoon een soort van klein boodschapje, een verhaaltje denk ik. Triest verhaaltje wel ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Mjah, het is gelukkig goedgekeurt voor school vandaag dus.. ![]() dank je ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() vraag me wel af wat voor vak of wat voor opdracht je dan kreeg precies, waar je zo een gedicht voor kon inleveren!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik wil m'n verhaal graag kwijt. Zalrina | 3 | 12-07-2007 15:10 | |
Seksualiteit |
Opdr8 voor school " GRAAG JE MENIG " FM | 80 | 25-10-2006 20:36 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[Enquete] Winkelen (verslag voor school) VanillaCream | 32 | 31-01-2006 16:28 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal.. geef je mening -=M=-01 | 0 | 17-12-2005 10:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Enquete leesgewoonten studentteacher | 49 | 11-09-2004 11:19 | |
Psychologie |
Niet meer naar school willen, voel me gevangen en depressief Lil'Girl | 3 | 04-11-2003 14:57 |