Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee sorry, weet ik niet. Gouden gids? [edit] misschien heb je hier iets aan? |
![]() |
|
![]() |
Hoi Perseus,
De internet site die je opgaf had ik idd wel wat aan, tenminste 1 site leek me wel aardig maar dat is in delft, ik woon in dronten. In ieder geval bedankt!! kijk nog wel verder op internet. ik weet in ieder geval al waarvoor je een hypnose kunt gebruiken. Groetjes karina, Hoi dusjcrib, Ik vind het ook moeilijk want welke risico´s zijn er aan verbonden. ik laat me zeker goed informeren en hoop niet dat je herinnering verdraaid is want dat is niet best, ben ik meerdere puzzelstukjes van mezelf kwijt. Groetjes karina, Hoi wondersbestaan, Tja ik denk ook dat het handig is om naar de huisarts te gaan, maar zouden ze dat niet raar vinden? En hoe leg ik het uit??? Groetjes karina, Hoi Myself, Klinkt misschien stom hoor maar ik heb nooit van een regressietherapie gehoord, mag ik vragen wat dat is? Groetjes karina
||
Citaat:
Onder regressie verstaat men in de psychoanalyse en de psychopathologie het verschijnsel dat iemand een terugval naar een eerdere ontwikkelingsfase heeft. Regressie is daarbij net als bijvoorbeeld verdringing een afweermechanisme. Even een voorbeeld: als een kind bijvoorbeeld moeite heeft met het accepteren van een nieuw broertje of zusje kan zo'n kind zich plotseling weer gaan gedragen alsof het zich nog steeds in een eerdere ontwikkelingsfase bevindt, bijvoorbeeld door weer te gaan bedplassen of weer met duimzuigen te beginnen. Ik vermoed dan ook dat een regressietherapie er op gericht is om zo als het ware weer een vorige ontwikkelingsfase te kunnen beleven. Kijk voor nadere informatie maar eens op http://www.regressietherapie.nl/
Laatst gewijzigd op 12-01-2003 om 18:41. |
![]() |
||
[QUOTE] Snippie schreef: Hoi wondersbestaan,
Citaat:
En wat betreft dat uitlegggen...Ik zou hem gewoon hetzelfde vertellen als dat je hier geplaatst hebt. Voor ons is het iig wel duidelijk en als de huisarts nog meer gegevens nodig heeft, dan vraagt hij dat wel denk ik. Succes!!
|
realiseer je wel dat je het niet voor niks vergeten bent, als er iets gebeurd is. Misschien kun je het nog helemaal niet aan om nu te weten wat er precies is.
Je zou ook kunnen wachten tot het vanzelf komt en tot die tijd accepteren dat je het niet weet. (En als je dit niet wilt: zorg dan in elk geval dat je een professioneel therapeut hebt die de grenzen van je onderbewuste niet overschreidt)
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |