Advertentie | |
|
![]() |
|
Waar liggen de puinhopen van 8 jaar Paars eigenlijk?
![]() ![]() ![]() Het is inderdaad belachelijk. Toen Paars regeerde hoorde je niemand, maar nu lijkt het ineens alsof ze niets goeds gedaan hebben. Natuurlijk heeft Paars een aantal betreurenswaardige besluiten genomen (ik noem bijvoorbeeld de privatisering van de NS), maar het valt allemaal in het niets bij de puinhoop die het kabinet Balkenende-1 ervan gemaakt heeft ('Kom, we laten weer eens een proefballonnetje op!'). Ik ben dan ook van mening dat met name LPF en CDA eerst de hand in eigen boezem moeten steken, voordat ze beginnen te blaten over puinhopen van Paars!
||
Citaat:
Er bestaat geen perfect kabinet. Van je fouten kun je leren. Leren doe je door te ervaren.
||
Citaat:
![]() ![]() Zeer mee eens, paars had ook heus wel zijn goede dingen, hoor!!! Er zijn enkele dingen misgegaan, ja, maar daar kun je ze toch niet gelijk volledig op afrekenen?
||
Verwijderd
|
Ik vind het net als bovenstaande mensen onzin dat alleen de PvdA erop wordt afgerekend, D66 in mindere mate en de VVD amper tot niet. En dat terwijl VVD ook in het vorige rampkabinet heeft gezeten.
ik ben het met Aragnabite eens: Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik vind dit zo'n onzin....Tot aan Pim Fortuyn hoorde je niemand een negatief woord over paars zeggen, maar tegenwoordig heeft Paars niets goeds gedaan. Ik blijf het raar vinden. En: als men zo zeurt (lees: het CDA) waarom zaten Hans Hoogervorst en Johan Remkes, en niet te vergeten Benk Korthals dan in Balkenende (1)???
![]() Ik vind dat er best wel mensen uit de paarse kabinetten inmogen, als zij het dualisme maar inzien, en nog belangrijker: er de capaciteiten voor hebben! René
||
Citaat:
|
Paars was echt niet slecht...
Naar mijn mening was het juist een van de sterkste coalities die het toch maar ff 8 jaar lang heeft volgehouden zonder dat de bevolking ook maar een beetje begon te zeiken. ![]() Dat gezeik kwam pas achteraf (waar t vandaan kwam weet niemand maar de rechtse partijen begonnen er ineens over). ![]() ![]() ![]() Onder paars heeft Nederland het gewoon goed gedaan, en nu zit er een half jaartje 3 andere partijen aan de top en wat zie je... De economie gaat omlaag, en er is ontzettend veel politieke onrust. ![]() ![]()
||
Citaat:
overigens is onder paars het asielbeleid aangesgerpt... dus...
||
![]() |
Citaat:
Helemaal mee eens, paars heeft het 8 jaar volegehouden en die "nieuwe" partijen kunnen alleen maar commetaar geven terwijl ze het zelf neit kunnen. Natuurlijk valt er na 8 jaar regeren wel iets op ej aan te merken maar vergeet het goede niet!
||
Citaat:
![]() ook iemand ontslaan gaat nu veels te moeilijk de arbeider wordt overdreven beschermd. De arbeider heeft hierdoor bijna geen respect meer voor de directie en dat is zwaar fout |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
|
Verwijderd
|
Mensen vergeten nogal snel dat de huidige Vreemdelingenwet het werk is van Paars-II. Al bijna twee jaar vóór het eindigen van de kabinetsperiode Kok-II, daalde de instroom van asielzoekers al. Het is dus helemaal niet iets nieuws, wat Pimmie heeft aangesneden, en wat nu ineens op het program staat alsof niemand er nog nooit van gehoord heeft.
Paars heeft meer voor het land gedaan dan die dode kale en die christenhond ooit zullen bereiken. |
![]() |
||
Citaat:
|
als deze stelling zou kloppen dan zou de VVD niet in kabinet Balkenende I gezeten hebben, ook zij water in paars I & II, dus dan hadden zij ook fout moeten zitten.
waarom de VVD minder bekritiseerd is dan de PvdA in weet ik niet, maar ik denk dat het komt (wat hierboven ook al genoemd is) doordat zij de grootste partij waren en D66 al 'gestraft' was in 1998
|
Ik heb mij nooit geergerd aan Paars en ik heb ook nooit begrepen waarom iedereen ineens zo tegen Paars was. Ik heb deze keer Klaas de Vries gestemd, één van de boegbeelden van Paars.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Moet ik me nu doodschamen of wat??......... DarkMoontje | 104 | 22-09-2012 17:10 | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Psychologie |
ik weet het niet meer Barb4 | 7 | 30-12-2007 19:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Montofoob Type | 3 | 19-04-2004 22:11 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |