Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 23-01-2003 om 14:32. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ow, ik wist niet dat die lader op batterijen werkte ![]() En die kabel...bij de mx500 vs mx700 merk je daar niet zoveel van, die muizen hebben namelijk best wel een fors formaat en als je die kabel gewoon goed in de ruimte laat merk je er echt haast nix van... Maja, ieder zn mening he ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Daarom, voor sommige spellen is t gewoon niet de beste optie, maar t hangt er dan dus ook gewoon vanaf wat je allemaal op de PC doet ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Bij kleine of goedkope muizen heb je er meer last van dan bij grote en duurdere, in t algemeen dan ![]() En t ligt natuurlijk ook aan de gebruiker ![]() |
![]() |
|
Draadloze muis??? wacht maar totdat je op een LAN-party zit
![]() Ik heb persoonlijk nooit last van een draad. Ik zweer nog steeds bij de logitech dual optical vooral voor fps(counter-strike BF1942 UT2003), omdat ie twee lenzen heeft skipt ie nooit, ook niet als je over de rand van je muismat gaat ofzo. En hij heeft de hoogste DPI. Kijk op http://www.bit-tech.net/review/81/ voor review. Er zit trouwens een gewichtje in meeste muizen dus als je em lichter wil hebben moet je em openschroeven en t gewichje eruit halen. Ik vind veel gewicht juist lekker (vooral bij snipen) Ik weet niet of de MX700 precieser is de Dual Optical heeft 2x 800 DPI lenzen en de MX700 eentje maar met een hoge verwerkingssnelheid. Het zal wel ongeveer op hetzelfde neer komen. Bij CS speel ik met een hele hoge sensitivity en headies maken is geen probleem, dus voor mij is de Dual optical goed genoeg. P.S. Ik snipe alleen bij Battlefield ik ben geen AWP meneer ![]() |
![]() |
|
Ik heb zelf de MX700... vind het niet zo'n probleem dat 'ie wat zwaarder is. Vind het juist wel lekker werken
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() trouwens wie zegt dat ie draadloos moet kopen is gek, want die batterijen gaan retesnel leeg als je veel computert (2 weken = niet veel)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[advies gevraagd] USB-muis Daantje_0705 | 21 | 29-04-2007 14:38 | |
Software & Hardware |
[advies gevraagt] een nieuwe muis! ice-dive | 39 | 24-09-2003 22:09 | |
Software & Hardware |
[muis] welke kopen? martijn1985 | 27 | 05-12-2002 17:17 | |
Games |