Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2003, 19:41
ice-dive
ice-dive is offline
Ik heb nou een Cordless MouseMan® Optical maar word er gek van dat ie zoveel batterijen kost. Dus ben ik op zoek naar een nieuwe muis. Ik gebruik hem om veel te gamen/internetten/msnnen. Ik heb al 2 logitech's in het oog.

Logitech® MX™700 Cordless Optical Mouse € 69,-

Logitech® MX™500 Optical Mouse € 45,-

iemand nog andere muizen die in de aanmerking komen?

(prijzen tweakers.net)

Laatst gewijzigd op 22-01-2003 om 19:53.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-01-2003, 19:50
Koen
Koen is offline
Ik heb ook sterk getwijfeld... Uiteindelijk voor de MX500 gegaan. De MX700 is IMHO door de batterijen gewoon iets te zwaar. Een zware muis 'muist' niet prettig. Bovendien merk je van die draad erg weinig.

De MX500 is een supermuis. Vertrouw me daar maar in
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 20:07
ice-dive
ice-dive is offline
maar die prijzen verschillen zo erg
Oud 22-01-2003, 20:11
Orion84
Orion84 is offline
Citaat:
ice-dive schreef:
maar die prijzen verschillen zo erg
dan lijkt me de keuze dus helemaal makkelijk, de voordelen die koen al noemt, en een veel lagere prijs. lijkt mij geen lastige keuze.
Oud 22-01-2003, 20:35
ice-dive
ice-dive is offline
Citaat:
Orion84 schreef:
dan lijkt me de keuze dus helemaal makkelijk, de voordelen die koen al noemt, en een veel lagere prijs. lijkt mij geen lastige keuze.
Maar verder geen andere muizen? Van Microsoft bijv.?
Oud 22-01-2003, 20:41
ice-dive
ice-dive is offline

de Microsoft Intellimouse Optical Special Edition dus, ligt die lekker in de hand? (€ 48,-)
Oud 22-01-2003, 20:46
]{ing
]{ing is offline
Microsoft Intellimouse Wireless Explorer

de geilste muis die er is, ondanks het ontbreken van de oplaadfunctie die de Logitech MX700 wel heeft. de vorm van deze muis is gewoon perfect.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 20:50
ice-dive
ice-dive is offline
Citaat:
]{ing schreef:
Microsoft Intellimouse Wireless Explorer

de geilste muis die er is, ondanks het ontbreken van de oplaadfunctie die de Logitech MX700 wel heeft. de vorm van deze muis is gewoon perfect.

die dus? maarja, dan zit ik dus weer met het probleem van m'n batterijen, waar ik nu dus vanaf wil.
Oud 22-01-2003, 20:55
Thompie
Thompie is offline
Citaat:
ice-dive schreef:

die dus? maarja, dan zit ik dus weer met het probleem van m'n batterijen, waar ik nu dus vanaf wil.
Ben ik et gewoon ZWAAR mee eens.....ik heb zelf deze:

DE Microsoft intellimouse explorer
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 22:22
Phreak
Phreak is offline
Ik zou voor de MX500 gaan. MX700 is idd te zwaar. Er waren "paar" BUGGY's in MX500, maar na een patch die afgelopen maand was uitgebracht loste de MX500 alle problemen. Geen BUGS meer. Dus MX500 aanrader.
Oud 23-01-2003, 00:41
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Thompie schreef:
Ben ik et gewoon ZWAAR mee eens.....ik heb zelf deze:
[IMG]http://www.microsoft.com/hardware/mouse/images/ime_hero.jpg[IMG]

DE Microsoft intellimouse explorer
Hebben we thuis denk ik ook, wil ik ook enorm graag hebben, dat is echt DE meest ZALIGE muis die ik ooit in m'n handen heb gehad...
Oud 23-01-2003, 14:30
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
ice-dive schreef:
oplader + 4 1800 mah batterijen en je bent van je probleem af, bijna nooit lege batterijen eigenlijk.. eens in de 4 weken ongeveer.. maar dat geeft de software op tijd aan. met duracells blijft ie het nog langer doen

Laatst gewijzigd op 23-01-2003 om 14:32.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 15:59
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
]{ing schreef:
oplader + 4 1800 mah batterijen en je bent van je probleem af, bijna nooit lege batterijen eigenlijk.. eens in de 4 weken ongeveer.. maar dat geeft de software op tijd aan. met duracells blijft ie het nog langer doen

Lekker zwaar

Ik raad je de MX500 aan!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 16:24
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Atje85 schreef:
Lekker zwaar

Ik raad je de MX500 aan!
net alsof je met de oplader moet muizen

draadloos + batterijen of zo'n klote kabel..

liever draadloos dan
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 16:26
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
]{ing schreef:
net alsof je met de oplader moet muizen

draadloos + batterijen of zo'n klote kabel..

liever draadloos dan

Jij ja, 4 batterijen is best wel zwaar vind ik en denk dat de meesten dat vinden...

ieder zn mening he
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 16:58
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Atje85 schreef:
Jij ja, 4 batterijen is best wel zwaar vind ik en denk dat de meesten dat vinden...

ieder zn mening he

4 batterijen, 2 in de muis, 2 in de lader = nooit lege batterijen = logisch nadenken
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 18:58
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
]{ing schreef:

4 batterijen, 2 in de muis, 2 in de lader = nooit lege batterijen = logisch nadenken
Jij begon met rologen

Ow, ik wist niet dat die lader op batterijen werkte Maar goed, 2 batterijen is ook nog best zwaar, heb liever gewoon geen batterijen.

En die kabel...bij de mx500 vs mx700 merk je daar niet zoveel van, die muizen hebben namelijk best wel een fors formaat en als je die kabel gewoon goed in de ruimte laat merk je er echt haast nix van...

Maja, ieder zn mening he
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 19:16
]{ing
]{ing is offline
mja

ik had vroeger altijd last van muiskabeltjes daarom ben ik pro-draadloze muis. het gewicht zou alleen vervelend zijn als ik nog Counterstrike speelde, maar daar is een draadloze muis sowieso niet voor geschikt.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 19:23
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
]{ing schreef:
mja

ik had vroeger altijd last van muiskabeltjes daarom ben ik pro-draadloze muis. het gewicht zou alleen vervelend zijn als ik nog Counterstrike speelde, maar daar is een draadloze muis sowieso niet voor geschikt.

Daarom, voor sommige spellen is t gewoon niet de beste optie, maar t hangt er dan dus ook gewoon vanaf wat je allemaal op de PC doet
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 22:07
Thompie
Thompie is offline
waarom heeft iedereen het toch steeds over draadloze muizen, dan dat ene kabeltje wat er aan hangt heeft toch niemand last.......
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 22:31
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Thompie schreef:
waarom heeft iedereen het toch steeds over draadloze muizen, dan dat ene kabeltje wat er aan hangt heeft toch niemand last.......
Hangt van de muis af

Bij kleine of goedkope muizen heb je er meer last van dan bij grote en duurdere, in t algemeen dan

En t ligt natuurlijk ook aan de gebruiker
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 13:16
Sano
Sano is offline
Draadloze muis??? wacht maar totdat je op een LAN-party zit

Ik heb persoonlijk nooit last van een draad. Ik zweer nog steeds bij de logitech dual optical vooral voor fps(counter-strike BF1942 UT2003), omdat ie twee lenzen heeft skipt ie nooit, ook niet als je over de rand van je muismat gaat ofzo. En hij heeft de hoogste DPI. Kijk op http://www.bit-tech.net/review/81/ voor review.
Er zit trouwens een gewichtje in meeste muizen dus als je em lichter wil hebben moet je em openschroeven en t gewichje eruit halen. Ik vind veel gewicht juist lekker (vooral bij snipen)
Ik weet niet of de MX700 precieser is de Dual Optical heeft 2x 800 DPI lenzen en de MX700 eentje maar met een hoge verwerkingssnelheid. Het zal wel ongeveer op hetzelfde neer komen. Bij CS speel ik met een hele hoge sensitivity en headies maken is geen probleem, dus voor mij is de Dual optical goed genoeg.

P.S.
Ik snipe alleen bij Battlefield ik ben geen AWP meneer
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 17:08
M@rco
M@rco is offline
Ik heb zelf de MX700... vind het niet zo'n probleem dat 'ie wat zwaarder is. Vind het juist wel lekker werken
Oud 25-01-2003, 02:55
Blizz
Blizz is offline
Citaat:
Sano schreef:
Draadloze muis??? wacht maar totdat je op een LAN-party zit

Ik heb persoonlijk nooit last van een draad. Ik zweer nog steeds bij de logitech dual optical vooral voor fps(counter-strike BF1942 UT2003), omdat ie twee lenzen heeft skipt ie nooit, ook niet als je over de rand van je muismat gaat ofzo. En hij heeft de hoogste DPI. Kijk op http://www.bit-tech.net/review/81/ voor review.
Er zit trouwens een gewichtje in meeste muizen dus als je em lichter wil hebben moet je em openschroeven en t gewichje eruit halen. Ik vind veel gewicht juist lekker (vooral bij snipen)
Ik weet niet of de MX700 precieser is de Dual Optical heeft 2x 800 DPI lenzen en de MX700 eentje maar met een hoge verwerkingssnelheid. Het zal wel ongeveer op hetzelfde neer komen. Bij CS speel ik met een hele hoge sensitivity en headies maken is geen probleem, dus voor mij is de Dual optical goed genoeg.

P.S.
Ik snipe alleen bij Battlefield ik ben geen AWP meneer
Logitech Dual optical heeft GEEN 1600 DPI, hij heeft evenveel DPI als de mx500/700 alleen bij de mx is die techniek beter zodat ie nog ietsie beter is (ik geloof), en dat niet alleen, ook als je wilt gamen, zoals de topic starter zegt, is een draadloze muis een extreem domme keuze (tenzij je toch al zo slecht bent dat het niks uit haalt ). ikke zeg : koop een mx500 .

trouwens wie zegt dat ie draadloos moet kopen is gek, want die batterijen gaan retesnel leeg als je veel computert (2 weken = niet veel)
Oud 25-01-2003, 05:22
Enlightenment
Enlightenment is offline
Als je serieus wilt gaan gamen: neem de MX500. Draadloos en serieus gamen is een slechte combinatie, maar dat heb je al wel begrepen.
Reageren

Regels voor berichten