Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
als ik iemand alleen maar 'leuk' vindt dan zeg ik dat juist niet zo gauw, maar laat ik het wel merken, doe ik extra lief tegen diegene enzo... gaat vanzelf... als ik echt verliefd ben... tot nu toe was het zo dat tegen de tijd dat ik echt heel zeker wist dat ik verliefd was, ik er ook vrij zeker van was dat mijn slachtoffer verliefd op mij was, dus dan zeg ik het bij voorkeur diezelfde dag nog, of laat ik het op een andere manier merken...
maar als ik niet zou weten wat de ander vond... dan zou ik er denk ik alleen maar achter proberen te komen ![]() weet het niet precies, want ben nu voor de tweede keer verliefd, nee, voor de derde keer, maar op de tweede persoon... en heb dus pas twee keer meegemaakt dat ik dat iemand 'moest' laten merken (bij eerste persoon hadden we al wat 'vrijblijvende' afspraakjes gehad, dus was vrij duidelijk, bij tweede wist ik het gewoon... was ook niet voor niets, want bleek dat hij al in de eerste verliefd op me was, en in de vierde en vijfde... ![]() Laatst gewijzigd op 26-01-2003 om 00:23. |
![]() |
|
Ik zeg niets, maar doe blijkbaar wel "anders" tegen haar
![]() ![]() ![]() Vroeger deed ik daar 2 jaar over, nu nog maar 3 maanden ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
![]() |
Als die persoon de indruk wekt mij ook leuk te vinden, wil ik het hem wel graag vertellen. Maar ik durf het niet recht in zijn gezicht, heb het wel eens via de telefoon gedaan (zonder succes) en via sms (met succes).
Ik bedoel; wil je iets met iemand aanvangen, dan zul je hem/haar toch de ogen moeten openen! Het is sowieso toch ook een eer voor diegene? Dat hij of zij maar blij is dat er iemand zo dol op hem/haar is! Als een -voor mij- totaal onaantrekkelijke jongen zou toegeven verliefd op mij te zijn, zou ik zeker weten vriendelijk reageren en zijn eerlijkheid waarderen. Het is altijd leuk als iemand gek op je is. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hulp gevraagd Refaelov | 20 | 08-01-2013 23:32 | |
Liefde & Relatie |
jonens/meisjes en gedrag Daamlu | 2 | 15-06-2012 08:14 | |
Liefde & Relatie |
Onderneem jij actie? luchtballon | 51 | 23-07-2006 18:11 | |