Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2003, 19:00
Shadina
Shadina is offline
Wil je het dan liever geheimhouden.. ook voor diegene zelf.. of heb je liever dat diegene erachterkomt dat je diegene leuk vindt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-01-2003, 19:01
moenbase
moenbase is offline
Iedereen die haar toch niet kent mag het weten
Oud 24-01-2003, 19:09
igfy
igfy is offline
hmm.. dat hangt enigsins van de situatie af... als er een kans is dat het wat zou kunnen worden omdat het wederzijds is zou ik het wel willen.... maar ik ben heel verlegen en ik zou niet weten hoe ik het anders duidelijk zou moeten maken..
Oud 24-01-2003, 19:15
Studentje
Studentje is offline
Iedereen mag het van mij wel weten als ik iemand leuk vind.
Oud 24-01-2003, 19:16
DEChengst
DEChengst is offline
Nope, hou maar lekker totaal geheim
Oud 24-01-2003, 19:30
Warsocket
Warsocket is offline
ik houd het liever geheid en ga eerst zelf kijken of ze mij ook ziet zitten maarja als ik verliefd ben kan ik mijn mond er niet over dichthouden ja waar het hart van vol is loopt de mond van over
Oud 24-01-2003, 19:47
Lilything
Lilything is offline
kwenie ligt aan de situatie
zeker weten hou ik t geheim voor me ouders!
Oud 25-01-2003, 10:12
WolterB
WolterB is offline
geheimhouden voor mn moeder lukt sowieso niet, die heeft het altijd in no-time door

verder ben niet echt heel erg openhartig hierover, met enkele vrienden kan ik er heel goed over praten, maar de meeste hoeven t niet te weten

Laatst gewijzigd op 25-01-2003 om 10:17.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 10:25
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Nope, hou maar lekker totaal geheim
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 10:29
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Jah het ligt idd aan de situatie maar ik vertel het altijd eerst aan mn beste vriendin...Heel soms vertel ik het mn moeder ook.

Of de jongen het ook te weten komt?Meestal wel...Ik kan het toch niet lang voor mezelf houden...Soms krijg je dan wel zoiets terug van ''ik jou ook'' en soms niet dat ligt aan de jongen (duhh)

Maar jah meestal komt de jongen die ik leuk vind het wel te weten...
Oud 25-01-2003, 11:50
SilverAngel
SilverAngel is offline
Als ik op iemand verliefd ben, wil ik het liefst heel dicht bij hem zijn. Ik wil hem zien en hem laten merken dat ik van hem houd.
dus mijn antwoord is dat ik het wel zou zeggen, zeker. En mijn ouders krijgen het ook wel te horen als het wederzijds is (anders niet).
SilverAngel
Oud 25-01-2003, 12:00
Evito
Evito is offline
I have never ever said a word.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 12:16
sas_andrea
sas_andrea is offline
er achter komt. ik ben altijd al iemand geweest die dat gewoon tegen die persoon zei of het tegen anderen zei zodat zij het mochten "verklappen".
Oud 25-01-2003, 12:35
Verwijderd
Just blurt it out
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 12:36
~Third Day~
~Third Day~ is offline
Van mij mag everyone et best weten!!!
En ik ben in luv!!!
Oud 25-01-2003, 12:41
akhen
akhen is offline
Als ik haar neit ken, ga ik eerst beetje contact aanmaken.....kijken hoe ze is, en als ze wel meevalt, hehehe zoniet, toch geprobeerd
Oud 25-01-2003, 12:59
Roxy
Roxy is offline
nah als ik iemand leuk vind dan is dat contact er eigenlijk altijd al... opzich zeg ik het niet echt maar ik kan het nergens anders meer over hebben dus mensen die een beetje opletten weten het bij mij wel...
Oud 25-01-2003, 13:02
Verwijderd
Nh... ligt eraan hoe ik met die jongen omga enzo. Waarschijnlijk weet iedereen het behalve hij, en kans is dat ik het 'm verteld heb. Ik heb er niet zo'n moeite mee om iemand te zeggen dat ik 'm leuk vind (verliefd is een ander verhaal, dat zeg ik echt niet tegen iemand!), helemaal niet als ik al met hem gezoend heb enzo.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 14:01
ydnew
ydnew is offline
Ik heb het nooit verteld aan een jongen dat ik hem leuk vind. Daar ben ik te verlegen voor. Maar de mensen in de omgeving die weten het wel.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 15:18
riq2000
riq2000 is offline
Dat zelfde geldt ook wel zo'n beetje voor mij, de meeste vrienden van mij weten het wel, dat ik een bepaalde persoon leuk vindt maar zij zelf dus nog niet (wordt is tijd dat ik dat haar maar is duidelijk ga maken )
Oud 25-01-2003, 20:36
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben bijna 4 jaar heel erg verliefd geweest zonder ook maar iets tegen 'm te zeggen. Hij had t waarschijnlijk wel door, want ik werd altijd heel erg rood en kon alleen nog maar giechelen alsie wat tegen me zei, maar ik kon t nooit echt tegen 'm zeggen.
Het heeft me trouwens ook ongeveer een jaar geduurd voordat ik tegen m'n beste vriendin durfde te zeggen. Ik ben nogal moeilijk met dat soort dingen. ik schaam me er altijd voor.
Maar sinds dat ene menneke ben ik eigenlijk nie meer verliefd geweest...
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 20:40
Verwijderd
Ik laat het op strategische momenten wel aan haar merken, maar dan niet door het te zeggen. Ik heb liever dat ze nonverbale communicatie aanvoelt.

Mijn vrienden vertel ik het niet allemaal. Sommige zijn namelijk erg irritant als ze weten dat ik iemand leuk vind.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 22:17
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef:
Iedereen die haar toch niet kent mag het weten
Bij mij dus precies hetzelfde. Al m'n vriendinnen krijgen 't wel te weten, behalve de jongen in kwestie. Ben altijd veel te bang dat hij mij niet leuk vind, al kan hij het meestal wel aan mij merken dat ik hem leuk vind.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 00:20
Verwijderd
als ik iemand alleen maar 'leuk' vindt dan zeg ik dat juist niet zo gauw, maar laat ik het wel merken, doe ik extra lief tegen diegene enzo... gaat vanzelf... als ik echt verliefd ben... tot nu toe was het zo dat tegen de tijd dat ik echt heel zeker wist dat ik verliefd was, ik er ook vrij zeker van was dat mijn slachtoffer verliefd op mij was, dus dan zeg ik het bij voorkeur diezelfde dag nog, of laat ik het op een andere manier merken...
maar als ik niet zou weten wat de ander vond... dan zou ik er denk ik alleen maar achter proberen te komen

weet het niet precies, want ben nu voor de tweede keer verliefd, nee, voor de derde keer, maar op de tweede persoon... en heb dus pas twee keer meegemaakt dat ik dat iemand 'moest' laten merken (bij eerste persoon hadden we al wat 'vrijblijvende' afspraakjes gehad, dus was vrij duidelijk, bij tweede wist ik het gewoon... was ook niet voor niets, want bleek dat hij al in de eerste verliefd op me was, en in de vierde en vijfde... )

Laatst gewijzigd op 26-01-2003 om 00:23.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 00:37
[eitje]Methuselah
[eitje]Methuselah is offline
Ik zeg niets, maar doe blijkbaar wel "anders" tegen haar Allé, dat vertelt men me toch, iedereen die er buiten staat, merkt 't op, behalve 't meisje in kwestie zelf Maar ik begin het vlugger en vlugger te zeggen dat ik iemand wel leuk vind...

Vroeger deed ik daar 2 jaar over, nu nog maar 3 maanden
Oud 26-01-2003, 00:39
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
geheim houden
Oud 26-01-2003, 16:44
Verwijderd
van mij mogen ze het weten, als ze nix weten kan er bij voorbaat al nix van terecht komen dat het ooit iets word..
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 15:37
)Vampje(
)Vampje( is offline
Als die persoon de indruk wekt mij ook leuk te vinden, wil ik het hem wel graag vertellen. Maar ik durf het niet recht in zijn gezicht, heb het wel eens via de telefoon gedaan (zonder succes) en via sms (met succes).
Ik bedoel; wil je iets met iemand aanvangen, dan zul je hem/haar toch de ogen moeten openen!
Het is sowieso toch ook een eer voor diegene? Dat hij of zij maar blij is dat er iemand zo dol op hem/haar is! Als een -voor mij- totaal onaantrekkelijke jongen zou toegeven verliefd op mij te zijn, zou ik zeker weten vriendelijk reageren en zijn eerlijkheid waarderen. Het is altijd leuk als iemand gek op je is.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 16:09
miss-ingie
miss-ingie is offline
als je iemand leuk vindt, echt leuk vindt, kan je diegene het best gewoon zegge en misschien vindt diegene jou ook wel leuk....... het is nee of ja.................. ga ervoor.

kusjes ing
Oud 27-01-2003, 17:45
snoopy
snoopy is offline
als hij mij ook leuk vindt mag-ie het wel weten!
Oud 27-01-2003, 18:04
Verwijderd
Citaat:
de communiceerbeer schreef:
geheim houden
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten