![]() |
|
Ja ik heb tot mijn twaalfde ofzow geduimd. Ik duim nu niet meer. Ik duimde alleen als ik moe was of me verveelde. Ik kon niet slapen zonder mijn duim. Ik ben gestopt omdat het slecht was voor mijn gebit(stond nogal scheef0 en toen ik mijn beugel over het gehemelte kreeg was ik er in een keer vanaf. Ik heb heel vaak geprobeerd om te stoppen. waarom vraag je dit? Duim je nog en schaam je je ervoor ofzow?
|
![]() |
|
![]() |
Nou niet geduimd, mijn wijsvinger wel, hoek dat voor elkaar heb gekregen weet ik niet meer
![]() ![]() ![]() Ik wijsvinger niet meer ![]() Toe ik 11 was ben ik pas gestopt> moest van orthodontist> via beloningssysteem is dat gelukt ![]()
|
Verwijderd
|
Nee, nee, nooit, nvt.
@iamre18: mijn zusje deed dat ook, d'r wijsvinger in d'r mond stoppen, met haar middelvinger er ook nog bij... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
en daarvoor moest k naar t ziekenhuis. Mja, was een wilde baby, moest worden vastgebonden aan mn bed. (ze konden geen prikken oid geven doordat k te wild daarvoor was, dus moest ik voor t infuus worden vastgebonden met mn armpjes) Daardoor kon ik dus 3, 4 weken niet duimen.. En had het afgeleerd. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik duim eigenlijk ook alleen als ik heel erg moe ben, me verveel, me niet lekker voel... nou ja... maar soms is het echt heerlijk om lekker voor de tv te hangen met je duim in je mond ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Heb je geduimd?
ja tot me 10de ofzo ![]() Duim je nog wel eens? neej vind ut niej lekker meer...soms sabbel ik wel op me pink haha ![]() Waarneer duim je? (boos, verdrietig, moe,hoofdpijn) verveling? moe? Waarom ben je gestopt? omdat als ik niet zou stoppen zou ik een MEGA buitenboord beugel krijgen en bla bla, je kent het wel de enge tandarts verhalen ![]() Ik was trouwens echt een die- hard duimer ![]() duimde echt OVERAL, behalve op school niet omdat het niet mocht, verder s'ochtends, na schooltijd, snáchts, etc. Ik had al heel vaak geprobeerd om te stoppen met duimen... ik kreeg zelfs een x 100 gulden als ik zou stoppen met duimen, en het vol zou houden (lukte me dus niet dus kreeg het niej ![]() mjuh uiteindelijk ben ik zomaar opeens gestopt ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik ben 18 jaar oud en ik duim nog steeds,
ik heb wel eens geprobeerd om eraf tekomen maar is niet gelukt ik zabbel die zooi er zo weer af. dus heb ik het maar opgegeven en duim ik nog lekker iedere dag ik duim meestal als ik niet wat anders te doen heb of omdat ik moe begin te worden. ik vind het gewoon lekker en het is altijd nog beter dan roken ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
[QUOTE]MevrouwM schreef:
Heb je geduimd? Ja heel veel. Tot m'n 8ste ofzo ALTIJD (tot een onwijze rotopmerking van m'n buurman ![]() Duim je nog wel eens? Heel soms. Waarneer duim je? (boos, verdrietig, moe,hoofdpijn) Als ik heel moe ben of gewoon echt de behoefte heb aan iets lekkers (ja, kvind duimen echt lekker ![]() Waarom ben je gestopt? Ik wilde niet dat ze het op schoolkamp zouden zien en ging dus een aantal weken van te voren oefenen met niet meer 's nachts duimen. Oh ja, mijn tanden zijn vreemd genoeg helemaal niet scheef gaan staan ofzo. Gelukkig maar ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Volgens mij stak ik mn wijsvinger gewoon zijwaarts in m'n mond >*probeert het nu evn*>Niet echt dat je zegt prettig in de mond liggend haha ![]()
|
Heb je geduimd?
Jep, ik heb heel lang geduimd, totdat ik naar de middelbare school ging geloof ik. Toen kreeg ik een beugel en moest ik het afleren. Duim je nog wel eens? Ja, soms ![]() Waarneer duim je? (boos, verdrietig, moe,hoofdpijn) Als ik moe ben... Waarom ben je gestopt? Zie eerste vraag ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
weinig jongens hier die reageren ...
![]() Ja, ![]() ![]() Kijk als je mij normaal zou zien en daarbij denken: Duimen ==> NO WAY. Maar veel mensen toch ook die hele zachte en lieve kant die ze niet aan iedereen laten zien. Dus mijn vriendin vind het alleen maar heel erg goed juist. Ik doe het nu echt sporadisch, 1 keer in de maand ofzo.... Vroeger een echte die-hard liefste 24/7 maar dat kon natuurlijk niet ..... Weet niet waarom ik ermee begonnen ben, waarom er zoveel drang naar was en waarom het nu weer is gestopt zeg maar (af en toe nog is even, voor het gevoel ofzo)... Zo, heb ik ook weer is wat verrassends kunnen vertellen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar kan me voorstellen dat je vriendin het grappig vindt, mijn vriendje duimt niet meer, maar heb het hem wel eens voor zien doen en dat zag er al schattig uit ja! Een grote jongen die duimt... hihi super lief... misschien moet ik mijn vriendje toch ook weer eens aan duimen zetten ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik heb ook geduimd, ik doe het nu echt niet meer maar ik kon pas stoppen toen mn knuffel definitief werd afgepakt en ik een beugel kreeg omdat mn voortand een heel stuk was gedraaid
heb nog steeds een soort kuiltje in mn duim, waar vroeger mn ondertanden stonen met het duimen ik ben er gelukkig vanaf, was wel lekker maar erg slecht voor gebit.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik duim nu nog wel eens, maar alleen als ik mezelf zielig vind omdat ik hartstikke moe ben
![]() als ik mijn twee duimen naast elkaar houdt kan ik precies zien welke mijn duimduim is en welke mijn gewone duim. ook zitten er in mijn duimduim littekentjes van de keren dat ik zat te duimen en tegelijk moest niezen -toen schoten mijn ondertanden wel eens in mijn duim-. mijn gebit is er niet aangegaan door het duimen; wel hebbik een abnormaal gehemelte: hij zit volgens de tandarts hoger dan bij anderen en er zit een kuiltje in mijn gehemelte waar mijn duim precies inpast ![]() xXx Buffy
|
Ik duim al vanaf baby af aan en duim nog steeds.. *lief*
Ik vind het heel ontspannend en doe het soms wel eens op school of terwijl ik bij iemand anders bijv. tv kijk. Al mijn vriendinnen weten het ook en ik heb zelfs een soort 'tuttel-lakentjes..' Is dat niet schattig? (nee het is ziek..) Maar ik kan echt niet 100% ontspannen zonder te duimen..
|
Heb je geduimd?
jaaa Duim je nog wel eens? neeee Waarneer duim je? (boos, verdrietig, moe,hoofdpijn) ik duimde, als ik ging slapen.. moe was verder weet ik et niet meer Waarom ben je gestopt? uhm,geen idee... Het werd steeds minder en op een gegeven moment washet gewoon over
|
Verwijderd
|
Heb je geduimd?
Ja, tot m'n 10e ongeveer Duim je nog wel eens? Nee Waarneer duim je? (boos, verdrietig, moe,hoofdpijn) Ik duimde altijd als ik me verveelde Waarom ben je gestopt? Ik moest geopereerd worden aan m'n mond en kon 2 weken niet duimen. Daarna was ik het afgeleerd. |
![]() |
||
Citaat:
ennu ik loop soms nog wel eens met een flesje rond het is een bruin flesje en er staat grolsch op ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Pijn duim/pols FrantiC | 12 | 02-11-2010 16:31 | |
Lichaam & Gezondheid |
Pijn aan duim Verwijderd | 4 | 01-10-2006 16:58 | |