Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb ff wat gezocht en dit is wat ik heb gevonden:
Huiselijke Hekserij (Woman's magic) Rituelen, meditaties en magische manieren om je leven te verrijken Sue Bowes Uitgeverij De Kern, Baarn 2001. ISBN 90 325 0783 4 ....Wist je dat het planten van een appelboom liefde en genezing aantrekt?.... ik heb zelf geen tijd nu om verder te kijken maar kijk zelf maar ff bij deze link: http://www.google.nl/search?q=appelb...59-1&hl=nl&lr= staat wel veel tussen van de bijbel volgens mij
|
![]() |
Nog meer info:
13. Appelboom (25/6-4/7 en 23/12-1/1): een liefdevolle bemiddelaar Je bent een geboren bemiddelaar, want je bent goed in het overbruggen van tegenstellingen. Aan de ene kant droom je van een mooiere en vreedzame wereld, maar aan de andere kant streef je naar het haalbare. Rede en gevoel gaan bij jou goed samen. Je bent tolerant, accepteert dat ieder mens zijn eigen weg gaat en helpt anderen graag. Af en toe ben je grillig, maar over het algemeen toch evenwichtig. Je bent open en het liefst onder de mensen. Bij verdriet word je soms passief, maar meestal vind je wel iemand anders die er erger aan toe is en door die persoon te helpen, kom je door je eigen moeilijke periode heen. Als winterboom heb je grote ambitie en bereik je vaak een hoge positie. Je hebt een veelzijdige interesse en een grote geestelijke diepgang. Je bent enigszins introvert aangelegd en hebt een feilloos werkend onderbewustzijn. Zomerbomen hebben minder discipline, maar zijn de grootste bemiddelaars. Als zomerboom kom je eerder met diplomatie dan met psychische kracht vooruit. Je beschikt daarbij over een bloeiende fantasie. Een sterk punt van alle appelbomen is dat zij in schijnbaar uitzichtloze situaties wegen en middelen vinden om bijzondere ideeën te verwezenlijken. Voorbeelden van appelbomen, die een hoge verantwoordelijke positie hebben bereikt zijn Winston Churchill (30-11-1874) en Mao (16-12-1893). Een voorbeeld van een enigszins grillige appelboom met een levende fantasie is Adelheid Roosen (30-6-1958). bron: 1 andere info: 2 ff een vraagje: is dat je Keltische boom toevallig?
||
Citaat:
![]() ach ja was al met mijn geboorte bekent dat IK de slimste was en JIJ dus duidelijk niet...vat het niet te persoonlijk op ZUS ![]() ![]() maare wat betreft die deksel of die op dat doosje past....zullen we daar maar thuis over verder gaan?
||
![]() |
Citaat:
Hier hebk eg wat aan! ![]() Ook aan de anderen badankt Ik heb nu veel duidlijkheid over waarom ik die appelboom per se in de tuin wil hebben zo gauw mn vriend en ik een eigen huisje hebben... vaak heb ik er over gedroomd, zag dan steeds een appelboom en mn vriend.. niet op deze leeftijd, maar ik denk dat hij daar misschien een jaar of 30 leek... dit zegt voor mij genoeg... liefs, hanne |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Mijn appelboom (eigen ent) fizzle-fluffy | 13 | 16-05-2008 14:38 | |
Verhalen & Gedichten |
Stiekem aan jou fizzle-fluffy | 42 | 29-04-2008 09:02 | |
Software & Hardware |
[irc] eigen kanaal? freaki | 8 | 17-10-2002 02:54 | |
Flora & Fauna |