Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
tracklist is: 01 Drinking for 11 02 Contraband 03 Villains 04 Silence 05 Just One More 06 Day by Day 07 Leavin 08 Rockupation 09 Last Breath 10 Spare Change? 11 Riot 12 10 West 13 Good Intentions 14 Wet Dog 15 Game Show anders moet je op www.mirc.com even een programmatje downloaden en dan bij mirc options efnet kiezen en dan kanaal van punkwhore kiezen bleh tis beetje lastig uit te leggen als je hem echt graag wil dan add me maar even op msn
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en roxy ik heb je even toegevoegd, want ik begrijp er niets van dat downloaden via mirc ![]() |
![]() |
|
In #punkwhore werk je met xdcc list en xdcc get.
dus voor lijst van cds: /msg pw|dcc? xdcc list voor het album: /msg pw|dcc? xdcc send #? Let er wel op dat je het hele album als 1 file (*.rar) binnenkrijgt. Hiervoor moet je *.rar toevoegen aan je binnekomende files anders krijg je dcc pending 180 seconds enz. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik vind niet alle nummers even geweldig maar er zitten ook echt hele koele nummers tussen zoals Villains, Riot en Wet Dog, maar ik vind Mad Caddies snel ook meestal koeler dan langzaam.
Laatst gewijzigd op 03-02-2003 om 12:07. |
![]() |
||
Citaat:
Nu ga je natuurlijk zeggen dat je de nieuwe cd al maanden in je bezit heb en dat wij ons moeten schamen omdat we er nu pas achter komen. Of je zegt dat elk Mad Caddies nummer hetzelfde is en dat er dus nooit sprake is van nieuwe materiaal.
|
Niets van dat alles. De mad caddies zijn gewoon een nietszeggende band waar je vrolijk op rond huppelde toen je naar Nofx luisterde etc. Albums als die van hun worden nooit klassiekers, omdat t massavoer op kleine schaal is. Nietszeggende huppelmuziek zonder inhoud. Speciaal voor de blije skatepunkertjes. Bovendien....de skarevival is voorbij. Garagerock is nu all the rage. Get into it!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Groezrock 2005 II Gadje | 500 | 02-05-2005 16:53 | |
Muziek |
Fat Package Tour 2003 Verwijderd | 148 | 08-05-2003 15:30 | |
Muziek |
Luistertobik Verwijderd | 248 | 03-02-2003 05:26 | |
Muziek |