Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
MAAR ik denk ook niet dat het iets bijzonders was hoor. Mijn cdspeler deed laatst precies het tegenovergestelde. Ik had em op heel zachtjes staan en toen ineens ging ie heel hard. Ik schrok me kapot. Maar wat bleek.. ik lag op de afstandsbediening (die ik kwijt was!) Namarie!
|
![]() |
Laatst had ik, ging ik naar bed, ging ik nog ff tv kijken, toen sliep ik bijna, toen ging de tv ineens uit!
Maar wat bleek, ik had de tv op sleep gezet (als dat zo heet ![]() Moraal van dit verhaal: Als er iets gebeurt moet je niet gelijk denken dat het spoken/geesten zijn, dan wordt je nogal gek. Waarschijnlijk was het gewoon een foutje in de electronica ofzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
het kan wel dat geesten dingen kunnen verplaatsen en ook lichtknoppen uit kunnen doen etc. maar het is niet nodig dat je meteen bang word van die ene keer, ik zelf zou ook bang zijn geweest dat geef ik toe... het ligt er ook aan of jij in geesten gelooft en hoe je erin gelooft, je kunt je zelf ook erger bang maken dan noduig is, maar zoals ik al zei: het KAN wel
|
![]() |
volgens mij heeft dit niet veel met geesten te maken, tenzij je vaker van zulke dingen meemaakt en ligt dr ook aan of je dan alleen bent of juist niet.
ik heb heel vaak dat als ik mn cd speler aanzet dat ie dan meteen bij het laatste nummer begint of ergens middenin ofzo, kei raar en dit gebeurt mij heel vaak, maar ik ben dr al aan gewend ![]()
|
Als iedereen die niks hulpvols of kalmerends te zeggen heeft over dit geval, dan denk ik dat die beter gewoon zo'n mond kan houden. Helpt echt niet om een meid nog banger te maken dan ze al is, wat ik me goed kan voorstellen.
En over het GROW UP reply ding, sorry, maar jij bent niet veel ouder als je het grappig vind om iemand de grond in te boren. Da's pas kinderachtig. Je wordt er echt niet populairder door. Maar net als velen denk ik niet dat dit iets met geesten te maken heeft (zou altijd kunnen, maar denk het niet). Zal vast een foutje in de elektronica zijn geweest. Mijn zwagertje had laatst een stereo die spontaan aansprong. Zat iedereen beneden bij verjaardagsvisite gezellig te doen, en dan sprong dat ding weer aan. Zette hij em uit. Was nog niet beneden of dat ding begon weer. Pas toen hij de stekker eruit trok deed ie het niet meer. Elec. fout dus. Is ermee naar de winkel gegaan, die hadden hetzelfde probleem ermee, dus heeft ie nieuwe gekregen. Denk dat het bij jou hetzelfde geval is. Ff een foutje aan de binnenkant, weinig met geesten te maken. Wil je zekerheid, breng dat ding naar de winkel en laat em onderzoeken als het veel vaker gebeurt.
||
![]() |
Citaat:
En als ik haar met zo'n reply 'banger' maak, dan heeft ze inderdaad hulp nodig, maar dan niet van een electriciën (of hoe je dat ook schrijft ![]() Oh ja, ik zit hier ook niet om populairder te worden, maar om mijn eigen horizon te vebreden en als het kan anderen te helpen.
|
volges mij nemen we haar probleem nog steeds niet erg serieus...
ze komt hierheen voor hulp die ze kan gebruiken, en wat geve we haar? onnuttige antwoorde! laten we nou ff serieus overkome, dan heeft ze in ieder geval de gedachte dat we er voor haar zijn..? nou, luister is meis, weetje 100% zeker da je nie op de afstandbediening lag? of dat je kleine broertje met dat dingetje aan het klooie was? nah, volges mij is ut gewoon zoiets als 'n teejveej storing weetje wel? maar als jij iets anders wil geloven....doe dat toch maar niet, dat doe ik ook al niet (wat me moeilijk lukt) blijf gewoon beseffen dat je je 't maar inbeeld ofzo, en ga er vooral niet in geloven. (moet ik trouwes nodig zegge ![]()
||
Citaat:
kom op zeg! d8 je soms dat je lollig bent?! NOT!!! zij komt hier voor serieuze antwoorden, kom jij eraan met zoown duf dieren mengsel sjeetje zeg plaats je es in in haar, in haar gedachte, wa zou jij er dan van vinde? get a break
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
wat jij dus niet doet, je denkt zeker dat dit een lolletje is? nou voor haar dus totaal NIET!
|||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
zoow....ben je nu uitgepreekt?
||
Citaat:
whiihiihi ik lig hier eg in een hele grote deuk! ![]() ![]() ![]() of is dat ook verkeerd om te zeggen? ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() chatten/teveel offtopic is verboden! ow wacht... doe'k ook ![]() laat maar dan ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Iemand die dit misschien kan verklaren? Twee mensen weten ALLEBEI (!) hetzelfde niet meer! Misschien wel een paranormale, 16e-dimensionale, Nieuwetijds-verschijning?? Hier wordt ik echt wel bang van, help?
||
Citaat:
whaaahaha hou op ik kom nie meer bij joh!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() onee daalijk komen er boze geesten die zeggen dat wij, 2 onnatuurlijke wezens, ons moeten gedragen!!! brrrrrr, ik pis in mijn broek
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Waargebeurde Geesten Verhalen SomeCuteness | 22 | 23-07-2015 14:10 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Geesten of hallucinaties? vosje16 | 44 | 01-08-2008 18:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Geesten (2) Sjoerd | 4 | 20-09-2004 23:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Geesten. Sjoerd | 2 | 01-09-2004 20:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Het Huis der Geesten AlopiA | 1 | 20-10-2003 21:00 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Stelling: Je geest is de enige vriend die je nodig hebt Evito | 12 | 07-01-2003 10:14 |