hey!
Heeft iemand nog waargebeurde geesten verhalen?
Geen filmpjes aub
Ik heb ook een verhaal :
Verhaal :
Dus ik was op forums aant kijken vr geesten verhalen en ik zag een foto met een geest dus ik dacht ja ik wil ook een geesten foto maken en ik keek wat rond en ik probeerde en foto te krijgen met een vlek ofzo of een gezicht maar toen keek ik dus naar buiten . Onze buurvrouw was toen overleden dus ja . het was zonnig en ik zag in een raam het spiegelbeeld van een boom en de blaadjes vormde een soort vrouw geest. Ik vroeg toen aan mn moeder (die half aant slapen was) hoe onze buurvrouw eruit zag en ze vertelde : bruin haar , mager en ze keek zo wat zuur. Dus ik ging trug kijken en die wuifde nr me dus ja ik wuifde trug en ik zei tege me moeder ja die vrouw daar haar geest . Mn moeder geloofde me ni dus ze kwam kijke en die verschoot haar rot. mn moeder ging dus trug slape en ik zat in de zetel en ik zei tege me moeder ik ga daar een foto van maken dus ik ging trug en die was weg wtf. Niemand van mn familie gelooft het ze zeide dat da met de stand vn de zon en de maan was enz
dus ja vertel jullie verhaal plz!
xx Julie
ps : tmag ook van een andere forum zijn maar heb bijna alle geesten forums gezien behalve 1 bah die is eng
|