Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2003, 18:26
zoef de haas
zoef de haas is offline
wie kan me helpen ik heb een onwijze goeie vriend alleen et probleem is nu dattik em leuk vind wat meottik nou doen???
a) et em gewoon vertellen en de kans lopen dat die hele vriendschap naar de maan gaat of
b) et em gewoon vertellen ???

Wie kannet mijvertellen????
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-01-2003, 18:32
Dotcom
Dotcom is offline
Hoe lang ken je hem al, en hoe kwam het zo dat je ineenkeer verliefd werd?

Wat heeft "het" getriggerd, weet je dat ook zo?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 18:43
ziggy
ziggy is offline
Ik zou het niet doen. Ik spreek uit ervaring

Ik had ook een hele goede vriend (lees mijn bericht "hij houdt niet meer van mij") In ieder geval het was een goede vriend. We kregen iets met elkaar, maar nu is hij een soort van op me uitgekeken. Hij behandeld me nu zo raar dat ik geen normale vriendschap mee zie zitten.

Ik zou je dus willlen beschermen en ik zeg A, beter eeuwige vriendschap houden, dan drie week lol en geen vriendschap meer
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 18:45
Gothic
Gothic is offline
Vertel het of niet zeuren. Als je zoiets niet kan vertellen, is het geen echte vriend.
Oud 27-01-2003, 20:09
Verwijderd
als hij een vriendin heeft of geen relatie wil, zou ik het niet vertellen...

in andere gevalen wel
mijn vriend was eerst een hele goede vriend van me...
mijn ex-vriend is ook eerst alleen een vriend van me geweest
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 20:10
Verwijderd
Citaat:
ziggy schreef:

Ik zou je dus willlen beschermen en ik zeg A, beter eeuwige vriendschap houden, dan drie week lol en geen vriendschap meer
maar... beter een lange relatie met allemaal nieuwe ervaringen en leukigheden, en darana toch niet meer bevriend kunnen zijn, dan een vriendschap die moeizaam gaat omdat je stiekum verliefd bent...
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 20:17
igfy
igfy is offline
hmmm... dat is zeker moeilijk.... misschien kun je er eerst een beetje achter zien te komen of het wederzijds is... maar het vertellen is geoon een risico dat je moet willen nemen of niet... je hebt de kans hem kwijt te raken, maar je hebt ook de kans dat het iets wordt tussen jullie. Ga bij jezelf na of het dat het risico waard is zou ik zo zeggen...

maar het is in mijn omgeving ook wel eens gebeurd dat iemad zijn beste vriendin leuk vond, dat vertelde en het niet wederzijds bleek te zijn... en nu zijn ze nog steeds goede vrienden... na even afstand genomen te hebben...
Oud 30-01-2003, 18:59
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Gothic schreef:
Vertel het of niet zeuren. Als je zoiets niet kan vertellen, is het geen echte vriend.
Jah, dat vind ik ook!Een collega van me is ook een goede vriend van me en een tijdje terug begon ik meer voor um te voelen dan alleen vriendschap (ze zeggen weleens dat collega's geen vrienden zijn maar dat vind ik onzin) en dat heb ik hem verteld...Hij reageerde best goed, maar wou nix (hij haat verkering).Het ging daarna best wel ffies stroef tussen ons maar goed das nu wel weer goed.We zijn nu weer gewoon goede vrienden.

Ik zou als ik jou was eerst kijken hoe hij reageert als je heb bijvoorbeeld mee uit vraagt ofo...gewoon een keer de stad in en wat drinken samen...heb ik eerst ook gedaan maar dat woudie ook niet naja hij draaide eromheen...Duzz toen kon ik het eigenlijk al weten maar oke.

samenvatting; kijk eerst hoe hij reageert en als dat goed is um dan gewoon zeggen wat je voor um voelt....
k hoop dat je hier wat aan hebt?!
Oud 30-01-2003, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Blueeyez03 schreef:

samenvatting; kijk eerst hoe hij reageert en als dat goed is um dan gewoon zeggen wat je voor um voelt....
k hoop dat je hier wat aan hebt?!
precies
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 13:02
miekmuis
miekmuis is offline
Tsjah ik denk dat je het simpelweg niet volhoudt om het hem niet te vertelllen, dus dat zou ik wel doen.
Je moet wel bij jezelf nagaan of je een vriendschap met hem vol kunt houden gezien de gevoelens die je voor hem hebt.
Als jij denkt nogsteeds "gewoon" vrienden met hem te kunnen zijn, zeg dat er dan duidelijk bij.

*succes*
Oud 31-01-2003, 18:25
Swidge
Swidge is offline
ik vind dat je het wel moet vertellen, als het echt een goeie vriend is komt hij er vroeg of laat toch wel achter en trouwens, ... zo gauw als hij het weet kan je er duidelijk in zijn, dat je gewoon wilt dat hij normaal tegen je doet of je liefde beantwoord (als het wederzijds is) de kans is echter wel groot dat als je iets met hem begint en het gaat uit (en meeste relaties zijn niet chronisch) dan ehm is het over, ....
Oud 31-01-2003, 18:32
faith666
faith666 is offline
Vriendjes komen en gaan, vriendschap blijft (teminste als het goed is).

Ik zou het dus niet vertellen, een goede vriendschap is mij vaak meer waard.
Reageren

Regels voor berichten