Advertentie | |
|
![]() |
|
hmmm... dat is zeker moeilijk.... misschien kun je er eerst een beetje achter zien te komen of het wederzijds is... maar het vertellen is geoon een risico dat je moet willen nemen of niet... je hebt de kans hem kwijt te raken, maar je hebt ook de kans dat het iets wordt tussen jullie. Ga bij jezelf na of het dat het risico waard is zou ik zo zeggen...
maar het is in mijn omgeving ook wel eens gebeurd dat iemad zijn beste vriendin leuk vond, dat vertelde en het niet wederzijds bleek te zijn... en nu zijn ze nog steeds goede vrienden... na even afstand genomen te hebben...
||
Citaat:
Ik zou als ik jou was eerst kijken hoe hij reageert als je heb bijvoorbeeld mee uit vraagt ofo...gewoon een keer de stad in en wat drinken samen...heb ik eerst ook gedaan maar dat woudie ook niet ![]() samenvatting; kijk eerst hoe hij reageert en als dat goed is um dan gewoon zeggen wat je voor um voelt.... k hoop dat je hier wat aan hebt?!
|
Tsjah ik denk dat je het simpelweg niet volhoudt om het hem niet te vertelllen, dus dat zou ik wel doen.
Je moet wel bij jezelf nagaan of je een vriendschap met hem vol kunt houden gezien de gevoelens die je voor hem hebt. Als jij denkt nogsteeds "gewoon" vrienden met hem te kunnen zijn, zeg dat er dan duidelijk bij. *succes*
|
ik vind dat je het wel moet vertellen, als het echt een goeie vriend is komt hij er vroeg of laat toch wel achter en trouwens, ... zo gauw als hij het weet kan je er duidelijk in zijn, dat je gewoon wilt dat hij normaal tegen je doet of je liefde beantwoord (als het wederzijds is) de kans is echter wel groot dat als je iets met hem begint en het gaat uit (en meeste relaties zijn niet chronisch) dan ehm is het over, ....
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic! #4 Gothic | 499 | 22-05-2004 21:18 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag #5!! Droomvlucht | 501 | 26-03-2004 17:25 | |
Psychologie |
hullup anne1234 | 1 | 05-03-2004 22:12 | |
ARTistiek |
I... Hate... You... AxaliaN | 41 | 14-12-2003 02:01 | |
Software & Hardware |
Ik ben beginner en wil eigen homepage maken Donziewoman | 11 | 19-05-2002 19:11 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
EC1 2e fase | 2 | 01-05-2001 21:43 |