Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2002, 18:07
Donziewoman
Donziewoman is offline
Okeeys...
Nou ik wil dus een eigen homepage beginnen te maken.. gwoon iemand moet toch ergens beginnen.. okeey wie kan me helpen.. wat heb ik er voor nodig etc.. kheb wel profiel op cu2 dus die html taal vink niezow moeilijk.. maar uhmz.. jah.. VRAAAAGT NAAR HULLUP... dus alvast bedankt en dit is serieuse vraag.. kwil gwoon na een langere periode leuke page krijgen snap jhu?? thnx en de mazzul
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-05-2002, 18:18
Verwijderd
Je moet gewoon een webpagina in html maken. En als je hem af heb dan ga je hem op een host zetten. Als je website voor de lol is dan kun je dat gratis doen, maar dan komt er wel een beetje reclame op.

Ik vind zelf http://www.geocities.com wel goed (ligt momenteel plat ofzo). Daar kun je in de browser uploaden, dat is heel simpel. Voor andere gratis hosts moet je ff de zoekfunctie bovenaan de pagina hiero gebruiken, want daar zijn vast al veel topics over geweest.
Als je html kan dan ben je al een aardig end op weg

[edit]

Ik heb je Cu2 spul bekeken. Wat heb je nu eigenlijk zelf gemaakt? Ik zie alleen maar banners en text van de luitjes van Cu2 e.d.

Laatst gewijzigd op 18-05-2002 om 18:21.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 18:23
Verwijderd
http://www.handleidinghtml.nl
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 19:02
Donziewoman
Donziewoman is offline
Nou kijk.. die cu2 in mijn profiel is delete:@ das kei kut.. dus benk net begonnen met een nieuwe maken en heb nu alleen nog maar tekst.. kga morgen verder met de plaatjhus enzow... blablabla maarhu ja thnx.. ow jah ik ken nie heel die html taal waar kank die vandaan halen
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 19:03
Donziewoman
Donziewoman is offline
ja ok sorry khad die link nie gezien..
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 19:29
pietje63
pietje63 is offline
zelf beginnen met html (al dan niet met WYSIWYG) editor is minder moeilijk dan veel mensen denken en veel cooler dan cu2

kijk een op html.pagina.nl ofzo
Oud 18-05-2002, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Donziewoman schreef:
Nou kijk.. die cu2 in mijn profiel is delete:@ das kei kut.. dus benk net begonnen met een nieuwe maken en heb nu alleen nog maar tekst.. kga morgen verder met de plaatjhus enzow... blablabla maarhu ja thnx.. ow jah ik ken nie heel die html taal waar kank die vandaan halen
Oh, je kan dus nog niet echt veel met html

Kijk eens naar de tip van Eddie
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 22:28
Verwijderd
Huur een boek bij de bibliotheekl of koop er één daar leer je echt het meeste van.

http://www.kassenaar.com/ hij schrijft erg goede cursussen
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 00:39
chursel
chursel is offline
Of gewoon begginnen met een temp bestand
Oud 19-05-2002, 18:22
Donziewoman
Donziewoman is offline
Mijn front page ligt eruit.. ik snap dur geen hol van hij doet ut nie meer.. ennhu.. nu kank me zite dus nie meer updaten.. het lukt al aardig bedankt mensen.... maar uhm... Welke prog.. kank nog meer gebruiken anders zoek ik nog wel ff wah rond maar ik moe hem echt ff aanpassen..
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 18:24
The Iceman
The Iceman is offline
Homesite vind ik wel een handig progje. Oh en Dit vind ik altijd wel een handige site, tis geen tutorial ofzo, maar als je een bepaalde tag niet zo goed snapt ofzo moet je hier zijn.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Donziewoman schreef:
Mijn front page ligt eruit.. ik snap dur geen hol van hij doet ut nie meer.. ennhu.. nu kank me zite dus nie meer updaten.. het lukt al aardig bedankt mensen.... maar uhm... Welke prog.. kank nog meer gebruiken anders zoek ik nog wel ff wah rond maar ik moe hem echt ff aanpassen..
je kon toch html? Dan update je je site gewoon met wordpad totdat je frontpage weer gefixed hebt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten