Advertentie | |
|
![]() |
|
als je het echt wilt denk ik dat het wel kan, als ik heel eerlijk ben vind ik dit verhaaltje niet echt bijzonder, maar dat kan veranderen, dat kan je leren.
(En zoals iedereen al zei, op K&L kunnen ze je denk ik beter helpen)
|
![]() |
Misschien is het makkelijker als ik eens duidelijk maak waarvoor ik schrijf.
Ik ben een stand-up camidian en ik schrijf voor de lol korte verhalen. het gaat dus ook niet om de precieze stijl van de tekst, maar om de gedachte erachter. Om het grapje en of dat het gelukt is om de aandacht eerst te trekken waardoor mensen na de laatste zin totaal iets anders krijgen dan dat ze hadden verwacht. Ik vraag dus ook niet om of dat jij het persoonlijk goed vind. MAar of dat deze bedoeling wel gelukt was...
|
![]() |
ik vind het ook te saai, er zit niet echt actie in. je hebt niet het gevoel dat je door wil lezen maar je denkt continu wanneer er eindelijk iets boeiends komt, om maar ff zo te zeggen...
je hebt ook veel fouten qua aanhalingstekens, komma's etc. ik begrijp dat dit moeilijk is en dat je er misschien nu minder op hebt gelet. maar om schrijfster te worden is het heel erg belangrijk om de Nederlands taal en grammatica goed te beheersen. je moet de kunst van de taal begrijpen en toe kunnen passen en vooral weinig fouten maken! maar op zich vind ik het niet slecht. ik denk dat als je meer zou oefenen er best leuke dingen uit kunnen komen. en geloof mij, dit is een kwestie van veel oefenen en veel lezen maar natuurlijk ook talent. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik vind het gewoon heel zwakjus en als je NIET tegen kritiek kan kun je beter helemaal geen schrijver worden want als schrijver krijg je een hoop kritiek over je heen en als je bijv. een bundel naar een uitgever stuurd waar je bijv. een jaar aan hebt gewerkt en die wordt afgewezen...daar moet je maar net tegen kunnen |
![]() |
|
Of je schrijver moet worden weet ik niet. Dat moet je niet aan mij vragen, maar zelf beslissen. Misschien moet je, zoals al eerder is gezegd, eens naar het Kunst & Literatuur forum gaan en daar eens iets posten. Eerlijk gezegd vind ik dit verhaal een beetje saai, er moet meer stijl in.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Help! Ik schrijf! - Feedback 101 Kitten | 25 | 08-11-2012 20:04 | |
Liefde & Relatie |
Jeetje waar moet ik beginnen.. coecie | 18 | 24-06-2009 16:55 | |
Studeren |
Wat moet ik worden?! Thanatios | 25 | 12-02-2007 13:38 | |
Verhalen & Gedichten |
Schrijfster worden?????? prinses eowyn | 20 | 02-12-2002 00:24 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen??? groezel538 | 4 | 12-11-2002 09:04 | |
Psychologie |
hoe moet ik nou verder...? ben het ff kwijt denk ik... Miracle | 11 | 03-09-2002 18:56 |